Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oke, aangepast....we zijn op verjaardag van mijn lief uitgerekend ;)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, dan is deze datum aanhouden nóg beter!
    Beseffen jullie het inmiddels wat meer?

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tja, twee (verschillende) positieve testen lijkt me duidelijk. Maar het moet nog even bezinken....T is heel bizar!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tuurlijk is het heel bizar, vooral als je het écht niet verwacht! Maar dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk!
    En je hoeft in ieder geval niet meer na te denken over wel of niet tempen tijdens je vakantie :)

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Krabbegat ... :) (is overigens zuidwest :oops: :oops: .... vroeger niet bij de padvinders gezeten ... *schaam*)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, al die namen ook :)
    Zegt mij helemaal niets, hier (westen van Gelderland) wordt er helemaal niets aan carnaval gedaan.

Ik ben trouwens best nuchter, maar ik heb sinds gisteren een aantal klachtjes waardoor ik toch meer hoop krijg (wat ik dus niet wil).
    Zo heb ik een beetje gevoelige borsten (dat heb ik echt nog nooit gehad!), maar ik voel het alleen als ik erop druk (waarom doe ik dat ook :) ). Ook heb ik steken in mijn lies.

Goh, ik vind het toch wat relaxter als ik nuchter ben :rolleyes:

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik hoop het zo voor je, echt. Volg je trouw elke dag :D . Vind het ook erg spannend voor je helemaal nu je "klachtjes" krijgt.
    En 8 dpo alweer, gaat snel. Zeg, wanneer wil je gaan testen? Nog in februari toch :D :D hihi.

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

mosa kben benieuwd naar je temp weer vandaag! je kaartje ziet er zo leuk uit! spannend hoor!

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ghehehe... ik kom ook iedere ochtend trouw naar Mosa's kaartje spieken :oops:

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ja hoor een ZWANGERE ! Gefeliciteerd !

enne ook hier een trouwe Mosa-fan ;) :oops:

Voor mij nog steeds wisselende temperaturen. Vandaag en morgen nog een tabletje provera en dan hopen op een ongi.
    Wachten duurt zo lang :(

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    LIESBEN, joehoeeoeoeoeoe! Gefeliciteerd!

POOKIE, prachtig zo'n kloppend hartje :D

NIJN, dikke knuf voor jou ... en 2010 is een prachtig jaar (mooie datum: 10-02-2010 ;))

MOSA, mooi kaartje! Moeilijk nuchter blijven dan ...

Hier = het game over. Ben werkelijk enorm ongesteld. Mn man zei al: dat had je voor Mirre ook (ik was het helemaal vergeten). Pffff ... ik doe liever mn bevalling over (Mirre was er in 4 uur) dan ongesteld zijn ;)

http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0

12. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen Loe!

14. Loe

Loe Niet meer actief

He Djaar! Zorg jij dat je je ei boven water houdt!

Die van mij is nu onbetrouwbaar, ben vroeger opgestaan dan anders........heb er dan maar 2 tiende bij opgeteld....... twas twee uur vroeger.

Tot straks allemaal!

15. Loe

Loe Niet meer actief

blaas, blaas.................

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Nou Loe, ik wil eigenlijk alleen maar ongesteld worden nu. Door de provera is het de bedoeling om nu een ongi op te wekken en dan met clomid wel een vroege en goede eisprong te gaan krijgen. dus kom maar op met die duiveltjes

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Lieseben: wat een leuke verassing

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klus, heeft Klusman al wel een test gedaan? Als die uitslag goed is, moet je hem misschien maar ff laten, voor wat betreft zn "jongens". Tis toch goed bevonden?
    =====
    Hij heeft idd al een test gehad deze was redelijk positief.... hij heeft 17 miljoen zwemmers dus ruim voldoende maar ze zwemmen er niet lustig op los helaas... dit komt door stress en griep/verkoudheid wat in aantocht is.

19. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ mosa jij maakt het wel spannend he meis....
    @ sanne en lies super meiden... GEFELICITEERD
    @ allemaal nog maar 3 dagen voor mij en ik weet wat me lichaam wil voor deze ronden..... tot nu toe heb ik geen ongi klachten en al helemaal niet ioets wat op zwangerschap kwaaltjes lijkt.... alleen een beetje misselijk maar dat komt volgens mij omdat ik gistere heeeeeel veel gegeten heb. mijn temp blijft momenteel steeds tussen de 36.9 en 37.0 op en neer schommelen....
    http://www.fertilityfriend.com/home/238950
    dit is me temp kaartje dit ogenblik....

ik ga trouwens ook lekker carnavallen. ik heb 2 logees die nog nooit carnaval hebben gevierd dus dat word wel lachen

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal!

@Mosa: steekjes in je lies? Dat had ik ook...
    @Hanna: al weer over de 12 weken heen, wauw wat gaat dat snel!
    @Liesben: GEFELICITEERD
    @Pookie: wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad

Deel Deze Pagina