Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    In het midden des lands...!

En van die schik gaat zeker lukken! :)

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    MOSA!

WAKKER WORDEN!

WAT IS JE TEMP VANMORGEN! :D

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Maar mosa is een feestje aan het bouwen denk ik... miss heeft ze wel getest!

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Toch niet zonder ons....?!

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hoop het niet, moet hier bijna dwangmatig f5 intoetsen maar steeds geen nieuws

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi dames,

Wops, succes met klussen!

MP, gelukkig kan je bijna naar de gyn. zodat je weet waar je aan toe bent! Dit is toch maar vervelend allemaal hé.

Kweb, één keer kan genoeg zijn hé! Ik duim!

Mosa, dat klinkt goed allemaal! Ben benieuwd naar je temp van vandaag!

Salapio, oh da's jammer zeg! Dikke knuffel!

Djaar, wat gek dat je nu je rode duiveltjes wel wil zien arriveren hé ;) . Hopelijk zijn ze er vlug zodat je er aan kunt beginnen!

Hier is mijn temp weer wat gestegen en ik heb een kruis gekregen van ff. Maar dus wel op vrijdag ipv op zaterdag of zondag. Ach ja, we zullen wel zien hé.

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Kweb, ik heb eigenlijk ook maar 1x geboemst in mijn vruchtbare periode! Had mn vruchtbare slijm nog niet verwacht, dus schrok me ook rot! Gelijk Maarman gelijk mee de slaapkamer ingetrokken natuurlijk... 1x kan genoeg zijn idd! Hoop houden hoor!

Sannehai, leuke vrolijke banner!!!

Liesben, je banner staat je heel goed! Ik ga met je meeduimen dat alles goed blijft gaan en dat ie in zn nestje blijft zitten.

Mp, hoest met je vandaag? Balen meis. Dikke knuf voor jou!

Djaar, ik hoop dat je ongi gauw door gaat zetten en je fris een(laatste) nieuwe ronde in kunt.

Salapio, balen meid! lekker baaldagje houden en dan op naar de volgende ronde!

Klussertje, wat raar eigenlijk he, als je er goed over nadenkt. 17 miljoen van die kikkervisjes!!! ha ha. En of ze nou sloom zijn... als ze maar aankomen!!! Hoop houden hoo en alvast veel plezier met carnaval.

Sylvia, hoe gaat het met je? Begint het al in te zinken?
    En wanneer en hoe ga je het (schoon)ouders vertellen?

All, mijn temp was weer hoger vanmorgen, dus denk dat eitje echt is geweest. En precies op tijd mn slijm gevonden, terwijl ik eigenlijk helemaal niet naar slijm heb gekeken deze ronde!

Toeval...?

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ben weer terug van de Gyn, en ga de mmm in.
    Mijn cyclussen blijven onregelmatig en hij wou toch dat dit nagekeken werd.
    2 april dus naar de Fertiliteit arts.
    Moest stoppen met tempen en morgen bloedprikken.

Ook zei de gyn dat ik niet goed klus...
    Hij zei dat ik verplicht 3 dagen achter elkaar moet, en geen dag tussen laten...

Heb ook vandaag etos zwanger worden gehaald om te kijken of dit aanslaat.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Sammie, wel fijn dat hij het serieus neemt en je hopelijk vlug gaat weten of er iets aan de hand is en wat dan juist!

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ah schatje.
    Aan de ene kant fijn natuurlijk, maar misschien ook wel jammer?
    En niet goed klussen? Ik doe het ook niet 3 dagen achter elkaar! Doe je het dan standaard "niet goed"?

Idd wel heel fijn dat ie zo daadkrachtig is en je gelijk een plan van aanpak geeft. Super meid. Hopelijk slaat die torpedo's (etos pillen) bij je aan en ben je als een jacko zwanger!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sammie; suc6 bij de fertiliteitsarts. Het duurt nog even voor je daar terecht kan maar geloof me dan gaat het soms heel snel.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SAMMIE, fijn dat je zo serieus wordt genomen. En verkeerd klussen ... heeft hij/zij dat zo gezegd (niet zo leuk, hoe moet jij dat nu weten)? Maar het is idd zo dat bij normaal functionerend zaad je het beste iedere dag kunt/moet (?!) klussen ...

MAAR, ik baal niet zo hoor. Had het wel leuk gevonden hoor: in 1x zwanger (zeker nu ik weer voel hoe :c: dat ongesteld zijn is), maar ik heb een superfantastische dochter ... dus mag en wil niet klagen (en voorlopig heb ik nog wel een heel ietsiepietsiebeetje geduld).
    O en voordat ik zwanger werd van Mirre was vruchtbaar slijm HET teken dat ik een ei ging krijgen. Dus ik hoop dat je niet ongesteld wordt en een mooie posi test in je handen hebt over 2 weken :D

13. bereke

bereke Niet meer actief

Over het aantal keren dat je moet klussen zegt werkelijk bijna elke gyn. iets anders. Dat is zo vervelend (want wat moet je nou geloven) maar ook raar gewoon! Het is toch een beetje wetenschap ook, dat zwanger worden, dus waarom vinden ze daar geen uitleg die door elke gyn. kan worden aanvaardt? Ik begrijp dat toch niet goed hoor.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waarschijnlijk omdat onderzoek A, A zegt. En onderzoek B zegt B en onderzoek etc ...

Dus vooral vragen om het waarom van dingen en zelf goed nadenken ;)

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De gyn zei dat ik elke dag moet klussen, terwijl vriend al niet zoveel volume heeft...is dit niet goed...
    Maar goed, we doen waar we zin in hebben.( zie kaartjes in mijn album voor kluspatroon).

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hehe, toch altijd weer apart, al die discussie over klusschema's, wel of niet blijven liggen, al dan niet een kussen onder je kont ;)...
    Hier hebben we rond mijn ei drie keer geklust (za, zo en di). Ik blijf na de sex wel even liggen, maar nooit lang, moet namelijk altijd plassen! En aan kussens onder mijn kont doe ik niet, net zo min als nadenken wie er eerder klaar moet komen...(die discussie las ik ook ergens)

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik ga heel hard met je mee hopen! Zou nu wel een keer leuk zijn, na zo'n lange periode...! ;)

Ik vind het ook verwarrend hoor, hoe vaak je het nu moet doen. De een zegt dat de kwaliteit minder is als je het elke dag doen en de ander beweerd het tegenovergestelde!
    Ik zeg: lekker doen als je zin hebt!

Ik heb zowieso al meer zin rond mn ei, ook een goede graadmeter voor vruchtbaarheid. I
    k heb het nu helaas maar 1x gedaan, maar we hebben elkaar amper gezien van de week.

Ik hoop dat het genoeg is...

18. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden, ik heb gisteravond en vandaag eindelijk een positieve ovulatietest gehad! (zie album). Het lijkt er dus op dat de eerste keer Clomid meteen aanslaat :D Ik heb echter nog geen andere tekenen van een naderende eisprong. Geen vruchtbaarslijm en mijn baarmoeder voelde vrij laag en dicht aan. Mijn temperatuur schommelt ook al de hele tijd (soms lichte verhoging, want ik ben ziek geweest). Maar kan ik er nu met die positieve ovulatietesten wel vanuit gaan dat ik een eisprong krijg? Ik heb eerder eens wekenlang getest (toen ik nog niet wist dat ik PCOS had) en toen heb ik nooit een positieve test gehad..

Ik ben erg benieuwd wat mijn temperatuur morgen doet.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dazwa, wat goed dat je een posi test hebt gehad zeg :D
    Ik vraag me alleen af of FF snel een ei zal aangeven... je kaartje is zo wisselvallig als het weer namelijk.
    Maar ik ga voor je duimen meis :D

En Sam, gewoon doen waar je zin in hebt hoor!
    Er is geen wonderformule voor het slagen van een ronde helaas.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mosa nog steeds niet langsgehuppeld?! :(

Deel Deze Pagina