Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jan 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    2,642
    0
    0
    Nee, ik snap het eigenlijk ook niet en zou me bijna zorgen beginnen te maken :(

Is trouwens weinig levendigheid geweest hier zie ik wel.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ach, kleinigheidje....
    Bij jullie is het ook altijd erg goed carnaval vieren, toch?

@ Mosa, waar blijf je nou? Wat was je temp vandaag?

@ Sammie, fijn dat je meteen doorgestuurd bent.

@all, hier nog geen mk te bekennen... Vandaag wel meer buikpijn gehad, dus misschien komt het er aan...
    Ik moet vanavond trouwens nog veel werk nakijken, ik weet dus niet of ik hier nog veel ben vandaag....

Groetjes, Nijntje

3. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Dazwa84: Dat is goed nieuws. Lang leve de Clomid. Bij Sylvia heeft het ook gelijk gewerkt.

Sammie: Jij en niet goed klussen? Ik word al duizelig als ik naar je klusschema kijk. Die vent spoort niet.

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Klusschema; check dat van ons........wij dachten toch echt niet voldoende geklust te hebben en toch is er dat frummel met hartje ( door herhaling blijf ik het geloven :rolleyes: )
    Maar misschien komt het allemaal wel door de Etos pillen daar was ik net weer mee gestart sinds de mk.

MOSA WAAR BEN JE!

Carnaval......Wat is dat? Zoietts als kermis ;)

@nijn; vervelend dat het niet loskomt. Ik weet nog wel van MA dat het er van mij echt gelijk uit mocht toen ik wist dat het niet goed zat.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hihi, ik moest lachen om jullie berichtjes :)
    Op woensdag zit er altijd een collegaatje naast me, dus dan kan ik moeilijk op deze pagina kijken :)
    Nu is ze net weg, dus snel even spieken voordat ik naar huis ga.
    Mijn temp was 36,8 dus wel iets lager, maar nog mooi hoog.

Ik ga trouwens écht nog niet testen op 8 dpo hoor :confused: Ik wacht altijd mijn nod af, dus minimaal op 17 dpo test ik. Dus jullie wachten maar mooi 8)

Ik ga naar huis (moet 2 uur reizen), vanavond reageer ik op jullie!

6. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Haha pookie, en dan durven ze tegen Sammie te zeggen dat ze niet goed klust.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Pookie, Het mag van mij blijven zitten tot na de carnaval... Anders zit ik met al dat bloedverlies tijdens de carnaval en dan zijn de wc's niet echt heel erg schoon... Zit het er na de carnaval nog in, dan gaan we het helpen... Waarschijnlijk al de vrijdag (de 27e).
    Carnaval is gewoon heel veel stappen, lol hebben (en voor een aantal mensen veel drinken), maar dat dan 6 dagen lang! Ja, eigenlijk minder lang, maar onze carnavalsclub (CV) begint al op donderdagavond met "vurpruven".... Dus eigenlijk een soort kermis inderdaad.

Jij een kloppend hartje gezien, super he? Gelukkig heb ik dat ook mee mogen maken...

Groetjes

8. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Hey Mosa is er!
    Mooie temp. Gelukkig niet zo hoog als gisteren anders zou ff je ei misschien naar CD19 verplaatsen.

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nijn;
    uhmmm, tja wij zijn tussen echo en curettage nog naar Lowlands geweest toen hoefde het van mij ook niet los te komen!
    Maar 6 dagen lang..........poeh hee.............ik zou zeggen geniet ervan en doe lekker wat je wilt!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik weet ook niet of ik het 6 dagen vol ga houden (heb namelijk last van het chronisch vermoeidheids syndroom)... Dag 1 valt voor mij al af, omdat ik vrijdag gewoon moet werken. Vrijdag hebben we dit jaar een bruiloft, dus weer een dagje minder... Maar verder ga ik lekker ouderwets carnavallen!

Groetjes

11. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

Er is weer lekker gekletst vandaag.

Mosa, je hebt echt een mooie temp zeg en wat was je ei vroeg deze ronde. Lekker hoor, heb je tenminste niet zo`n lange cyclus.

carnaval, ow men, ik moet er niet aan denken. Heb daar echt helemaal niets mee. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er niet mee opgegroeid ben.
    Maar zeker wel leuk als je je er op verheugd, dat dan eindelijk dat moment aanbreekt.

Pookie, jeetje wat een bofkont zeg, met jullie kluspatroon van die ronde, toch een kloppend hartje. Heel mooi om te zien, dat je je niet suf hoeft te klussen of boemsen (wat was het ook alweer?) hoe komen jullie trouwens aan dat nieuwe woord?

en wat las ik... Sanne weer zwanger ! leuk voor je zeg meis :)

Mijn temp is niet zo spannend. Moet op de wachtbank. En de hoop is niet verkeken als ik pookie zo zie hahaha, maar deze ronde reken ik echt nergens op. Heb wel al een paar dagen gemene pijn thv mijn linker eierstok/eileider. Weet niet zo goed wat dat is en of ze dat bedoelen met "pijn in je lies". Iemand hier ook ervaring mee?

En ook nog een vraagje over ff. Ik snap mijn gemiddelde basale temp niet, deze zou toch 36.6 moeten zijn (ongeveer)? Iemand hier een idee over?

Nou, ik ga weer even verder neuzen op het forum. Heb best wel wat gemist.

Liefs

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey kweb :D

ik denk dat ff kijkt naar de gemiddelde temp ook na de eisprong ofso..? omdat als je coverline op 36.6 zou staan. dan zou het hetzelfde zijn als voor je ei, dus zonder versschil..volges mij moet er wel verschil zijn ook om boven de coverline te blijve( ik hoop dat je me snapt, heb de tekst al 3x proberen duidelijker te typen maar lukt me niet sorry! hahah)

@mosa morgen tempje weer om hoog eh bij jou!

13. Sannehai

owja dames even domme vraag:

denken jullie dat het slecht is nu dat ik zwanger ben om een heet bad te nemen of om heet te douchen...?

sorry dat ik het hier vraag maar ik had het al ergens anders gevraagd maar kreeg geen antwoord, en jullie zijn toch nog steeds mn cluppie haha

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Eindelijk eens tijd om rustig te reageren. Ik ben alleen thuis, dus had lekkere broodjes en haring gekocht. Ik had me er de hele dag al op verheugd, maar het smaakte me niet :( Zo zonde, ik heb zelfs een broodje weggegooid :oops:

@ Djaar, op jouw manier moeten wachten duurt inderdaad lang! Je wacht niet op een ei of op je nod, maar op zo'n stomme ongesteldheid. Morgen in ieder geval het laatste tabletje en dan hoop ik dat het snel op gang komt!

@ Salapio, wat jammer nou :( En ook zo heftig, niks aan! Knuffel! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

@ Loe, mooie temp, hopelijk blijft hij zo!

@ Klussertje, ik heb er helemaal geen verstand van, en het laatste wat ik wil is je bang maken, maar is 17 miljoen zaadjes niet juist weinig?
    Spannend dat je nog maar een paar daagjes hoeft!
    En alvast veel plezier met carnaval vieren!

@ Sylvia, besef je het al een beetje? Heerlijk gevoel weer zeker?! Alhoewel het natuurlijk ook erg spannend is!

@ Maar, Yeah, je temp is weer wat verder omhoog :) Mooi zo!

@ Bereke, fijn dat je temp weer wat gestegen is! Enne, trust me, je eisprong was op zondag!

@ Sammie, hoe denk je er over om de mmm in te gaan?
    En 3 dagen achter elkaar klussen?! Zo raar hoe verschillend de gyns daarover denken :(

@ Liesben, en inmiddels al weer 4 weken en 2 dagen zwanger :)

@ Dazwa, wat heerlijk voor je dat je een positieve ovulatietest had vandaag! Fijn, zo'n korte cyclus!

@ Nijntje, nog steeds niks?! Dat duurt best wel lang zeg! En carnavalse ;)

@ Kweb, fijn dat je eisprong in ieder geval geweest is! Ik had gisteren pijn in mijn lies en dat waren echt steekjes in mijn lies, aan de linkerkant. Misschien heb jij dat ook gevoeld, maar ik weet niet precies waar je eistokken/eileiders zitten :)
    En over je coverline, die is denk ik hoger dan je zou verwachten omdat je voor je eisprong nog een hogere temp hebt gehad. Stel dat je die zou weghalen, dan geeft ff waarschijnlijk een lagere coverline.

@ Sanne, ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan het helemaal geen kwaad. Vooral niet nu je zwanger bent. En ik geloof dat het voor mannen niet goed is, maar bij vrouwen maakt het volgens mij sowieso niet uit.
    Maar misschien weet iemand anders het, want aan mijn antwoord heb je niet veel :)

@ Suzy, hoe is het met jouw temp? Ik hoop dat hij vandaag wel flink gestegen is!

@ Twinny, hopelijk had ook jij een hoge temp!

@ MP, alweer bijna een wachtdagje voorbij!

@ Ingiemoppie, nog steeds zo druk?

@ All, ik kreeg een heel fijn gevoel van jullie berichtjes, zo lief hoe jullie meeleven :) Grouphug ;)

15. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    @sanne, volgens mij liever geen heet bad,je mag er wel even in maar niet zo dat je er zelf heel heet wordt. Ik zou dus liever een hete douche nemen, daar word je zelf minder heet van. (begrijp je :( )

@mosa, het zou toch wat wezen, een nieuwe thermometer, gelijk een duidelijk kaartje en dan ook nog zwanger.
    We wachten met je mee af.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Berbel, hihi, dat zou wat zijn :)
    Dan heb ik de thermometer niet meer nodig, dus wie wil hem dan overnemen :p Ik maak hem wel schoon hoor ;)

17. Sannehai

hee mosa en berbel thnx voor jullie antwoord;)

kga maar niet in een bad, dan maar gwoon onder de douche... ook lekker ;) hahaah

18. bereke

bereke Niet meer actief

Dat stelt me al een beetje gerust. Had al schrik dat ik gek aan het worden was ;) .

Enne, da's wel gek hé dat je je broodje ineens niet meer lust! Hopelijk een goed teken!

19. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik ga trouwens écht nog niet testen op 8 dpo hoor Ik wacht altijd mijn nod af, dus minimaal op 17 dpo test ik. Dus jullie wachten maar mooi
    =====
    moos ik en wachten ONMOGELIJK!
    Enne over de kikkervisjes van me man.... als je minder als 10 mil visjes hebt is het slecht schijnbaar.... volgens me fert is dat gewoon goed!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, kan ook hoor, dat ik me vergis! Ik dacht het eens gelezen te hebben, maar als de fertiliteitsarts het zegt, dat zal het wel kloppen. Gelukkig maar!

En toch wacht je maar mooi ;)

Share This Page