Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

He Salapio, good morning......
    Ik denk hetzelfde Wijfie.
    Wat is er met Maar? Even terugkijken hoor. * opent tweede scherm a la Mosa *: tja, kan inderdaad van alles zijn! En over die tarwekiemcapsules: jij hebt dan die ik heb teunisbloemolie capsules, duur en supergroot, jakkie bah. We zullen zien of t gewerkt heeft. Mijn average van de ovulatie staat op 18 en was nu ook op dag 18, dus scheelt niet veel he.

Of zou tarwekiem en teunisbloem een totaal verschillende werking hebben?

Weet je wat nog veel erger is? Die puur mama pillen, ik geloof dat ik ze heb van vsm ofzo. Niet te slikken joh! Ik bijt ze maar helemaal fijn en dan snel een glas drinken er achter aan. Maar dat zijn echt joekels!

2. Loe

Loe Niet meer actief

aaaaaaaaa Salapio, wat onzettend zielig voor MIrre..........wat krijgt ze van de dermatoloog? Ik heb er geen woorden voor. Heb zelf eczeem aan de binnenkant van mijn knieen, maar laat staan zo'n grote oppervlakte. Sterkte hoor!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, wat een mooie temp zeg! Dat is echt een hoge! Zo krijg je wel een heel mooi kaartje! De duimen beginnen te draaien!
    Succes straks met je uitstrijkje!

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Das wel de bedoeling!
    Ik ga vast onwijs blazen voor mezelf... :D
    (mag wel een x he..)

*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*BLAAS*

5. Loe

Loe Niet meer actief

Thanx. Ik kan jou helaas nog niet evenaren met 0.7 jumps bovens je coverline ;) Maar dit is al heel wat voor mij, heb ik nog nooit gehad.

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wauw Loe, mooie hoge temp! Strax past ie niet meer op het kaartje...! haha

Salapio, tis toch nog te vroeg voor een innesteling? Is dat niet pas na 5 dagen?

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@loe wauw mooi kaartje zeg!

@maar jaa zeker dat mag je zeker doen hoor! ik blaas mee pfffffffffffffffffffffffffffffffff

8. Loe

Loe Niet meer actief

eh maar.........hij past inderdaad niet op het kaartje van de gyn..........die gaat maar tot 37.5.......;)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    * Blaast heel hard mee voor Maar !!! *

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden,

wat een hectische start vanmorgen zeg. We hebben een bereorde nacht gehad omdat de kat zich niet goed voelde en niet kon plassen blijkbaar. heb vanmorgen dan ook meteen met de dierenarts gebeld en kon om 9.15 terecht (en net voor we zouden gaan kon meneer plassen !?!). Conclusie waarschijnlijk blaasgruis of het opspelen van zijn niersteentjes (heeft ie al 2 jaar). Moet nu plas gaan opvangen en dat morgen wegbrengen voor onderzoek en hij moet nu 5 dagen lang 2x per dag een pilletje hebben (leuk hoor bij een kat)!

Maar goed ikzelf heb vanmorgen maar mijn laatste provera genomen en hoop dus binnen 3 tot 7 dagen ongi te worden. Mijn temp was weer hoog vanmorgen en ik heb wederom heel paniekerig geslapen.

@Mosa; goed je hier weer veel te zien.
    @sanne; blij dat je nog bij ons groepje wilt horen *knuf*
    @klussertje; we zullen toch echt geduld moeten hebben
    @Loe en Maar; pppffffffff.....
    @de rest; stevige knuffel!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Loe, dat ziet er goed uit! En succes met je uitstrijkje straks!

Maar, ik zal ook even blazen voor je! Ppppfffffffffffffffffffffffffffffffff!

Mosa, spannend hoor, dat kaartje van je!

Wijfie, hopelijk is het een teken van innesteling en niet van ongi. Ik duim!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat irritant dat de pagina telkens zo breed is! Hoe zou dat komen?

@ Djaar, wat zielig voor je kat! Daar kun je je zoveel zorgen om maken hè?! Hopelijk lukt het met de pilletjes, dat is vaak geen pretje.
    Wij moesten ook een keer pilletjes geven, die deden we in een stukje paté, maar al het paté werd eraf gelikt, en het pilletje lag er nog :)
    Fijn dat je je laatste pilletje hebt geslikt! Hopelijk komt de ongi snel!

@ Bereke, fijn dat je temp mooi stabiel is nu! Hopelijk blijft hij zo (of nog een stapje hoger!). Enne, nog steeds zondag hoor ;)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ja is irritant hé, die brede pagina.

Djaar, ocharme je kat! Die zal zich echt niet goed gevoeld hebben toen hij niet kon plassen. Hopelijk is hij vlug een pak beter door die pilletjes. En ja, die pillen geven da's nog een ander paar mouwen ;) .
    Hopelijk ben je vlug ongi!

Mosa, ik weet het! En ik denk niet dat ff dit nog op zondag gaat zetten :rolleyes: . Vind het toch maar raar. Als hij het niet verzet heeft binnen een paar dagen, dan verzet ik het zelf denk ik :) .

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien een snel eitje?

(kweedutooknie)

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja he :cry: ... We smeren nu met vaseline cetomahuppeldepup en een antroposofische vette creme. Maar ik twijfel nu erg om niet toch weer (3e x in 2 weken) naar de HA te gaan ... (we hebben voor volgende week vrijdag een CB afspraak bij de HA). En toch voor hormoonzalf te gaan. Of even koemelkvrij (Mirre en ik) ...

16. Loe

Loe Niet meer actief

Hoe lang smeer je al? Ik heb zelf ook vanalles en nog wat gehad. Ben je al langer met de creme bezig, dan zou ik zeker teruggaan hoor......

17. Loe

Loe Niet meer actief

hoe oud is mirre? Je kan eens kijken bij google naar categorie 1, 2, 3 eczeem zalven.......Ik kreeg zelf triamcinoloni maar dat hielp niet. Kreeg later...........wacht ik ga het even opzoeken.

18. Loe

Loe Niet meer actief

diprolene. Is sterker. Weet niet of dat geschikt is voor kleine moppies.

Oh, het is zelfs klasse 4 zie ik, dus erg sterk. Je moet maar eens kijken onder die klassen, misschien dat Mirre tijdelijk een medicijnklasse omhoog kan.....?

19. Loe

Loe Niet meer actief

goh ik zie toch ook direct staan hoe oud ze is.....tjonge jonge loe toch......... ;)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Smeer nu iets van een week (ruim)

Deel Deze Pagina