Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    de vorige keer had ik al 3 gaatjes maar heb toen mijn afspraak gecanceld, dus al met al viel het nog mee. Idd ben er nu weer lekker vanaf. Verdoving is wel zo goed als uitgewerkt. Voelt nog een beetje alsof ik een snaveltje heb hahahaha

Ow ok, zit daar dan toch je lies ok....dan weet ik in elk geval dat we het over hetzelfde hebben. Sommige meiden hebben het dan ook wel eens over de binnenkant van hun bovenbeen.

Heb net even mn coverline handmatig veranderd. De afgelopen 4 rondes (of 3 weet het niet meer zeker) had ik de coverline op 36.6. Heb um nu op 36.7 gezet. Maakt verder ook niet zo uit, tis meer dwangmatig van mij LOL

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Euhm even een andere manier van uitleggen....zeg maar de zijkanten van je venusheuvel

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, om het makkelijker te zeggen, steekjes in mijn bikinilijn. Dat is toch je lies?!

@ Sheann, tuurlijk hangt het ook af van wat voor broek je aan hebt :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zijkanten van venusheuvel, bikinilijn, volgens mij hebben we het over hetzelfde ;)

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Jah joh als ik die broeken van vroeger zie... de zaten boven mijn navel.

Maar indd Kweb. Naast je venusheuvel.

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Geloof dat ik iets gemist heb...

Handen in je broek, venusheuvel?

Tis nu al grappig! Whahahaha

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, oooeeeh prachtige temp! :D

@ Loe, jij hebt ook een hele mooie temp zeg! Zo hoog.

8. Loe

Loe Niet meer actief

hahahahaha..............broeken venusheuvel, ik kom ook niet meer bij haha! :) Wat zijn jullie toch leuk! Nee hoor,sorry voor mijn gegiechel, ik heb gelezen waar het over ging. Ik heb daar nooit pijn, jeweetwel bij die venusheuvel hahaha, (sorry weer, ik stik er zowat in, komt zeker omdat ik moe ben, zooooo lollig is het nou ook weer niet loe! :x ) ik heb dan altijd pijn op de blindedarm plek zegmaar, maar dan links.

@ sheann en MP (en nog iemand, even vergeten): moooooooooi he die 37.6. Nou ja, heb geen griep ofzo, t zal toch wel goed zijn. Gaaf he. Wist ook niet wat ik zag hoor op thermometer. :confused:

Zostraks uitstrijkje laten doen. Ze vonden me geloof ik maar een overbezorgd monster, kan mij niet schelen.Ik heb al eens een lisexcisie gehad. Tja, kon geen kwaad hoor om met een afwijkend uitstrijkje je zwangerschap in te gaan. De baarmoederhalskanker metasteert niet snel whahahahha......... :confused: nou, dat stelt me gerust. NOT. Heb d'r verteld over die meid in het engelse big brother house die nu baarmoederhalskanker heeft, weet even d'r naam niet meer.27 jaar is ze. |Jaaaaa....maar dan was er vast ook nog wel wat anders aan de hand zei ze....tuurlijk...... ;) :rolleyes:
    Vreemd.

Goed, het bloedde klein beetje. Ze ging ook met een rubberen spatel met kerstboomhaakjes (zoals van die bakbenodigheden haha) in de baarmoedermond....? Ik vroeg of dat iets nieuws was. Nee hoor. Maar je kon op verschillende manieren uitstrijkjes afnemen. Nou, over 2.5 week de uitslag. Hopen dat alles goed is.

Maar29: ik schiet telkens in de lach als ik jouw avatar zie! :D

@ kweb: je gaat de goede kant op!

Tot zover even, sorry voor wie ik vergeten ben (geen twee schermen ;) )

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loe; goed om te lezen dat je eigenlijk in zo'n melige bui bent.

Ik ben nog even op mijn werk en ga dan lekker naar huis en vanaaf naar de mediamarkt ! Effe geld gooien

10. @ Djaar, Kweb & Mosa: Wat een spannende kaartjes! Elke ochtend kijk ik gelijk ff naar jullie kaartje om te zien hoe de temp.is gestegen! Goed hoor! Spannend!

@ all: Het lijkt erop dat m'n temp. een beetje stabiel blijft, vergeleken met m'n vorige cyclus. Misschien is m'n lichaam nu eindelijk ontpilt? Ben gister begonnen met ovu-testen. Verder maar afwachten hoe deze cyclus gaat verlopen. Ik lees lekker mee met jullie allemaal!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Vergis je niet in mijn lijst van deze cyclus hij wordt beinvloed door medicijnen (provera) en de volgende door clomid.
    Ik wens jou veel suc6

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    *kwam stiekem alleen even naar Mosa's temperatuur spieken* :oops:

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je, heel lief van je :)
    Hij is nog steeds hoog!

@ Sheann, idd die broeken tot boven je navel :rolleyes: Dat knelt ook zo lekker met zitten!

@ Loe, zijn hele serieuze zaken hoor, en dan moet jij er om lachen ;)
    Enne, het is toch heel logisch dat je overbezorgd bent om het uitstrijkje, dat zullen zij toch moeten snappen?! Ik vind dat je groot gelijk hebt!
    Ik heb het inderdaad ook gehoord van die Engelse vrouw uit Big Brother, Jane Goody ofzo heet ze. Nu nog maar een paar weken te leven, zo zonde!
    Ik hoop met je mee dat alles goed is!

@ Djaar, wat ga/wil je kopen bij de mediamarkt dan?

@ Leonie, fijn dat je temp nu wat stabieler is! Ik had in het begin ook veel meer schommelende tempen dan later, dus wie weet inderdaad een goed teken! Ik hoop het in ieder geval!

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Het ziet er super uit. Ik ben zoooo benieuwd! (maar jijzelf vast nog meer :p)

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahahahaha loe gekke meid, maar nu ik het allemaal terug las moest ik er ook wel erg om lachen. Maar meiden idd we bedoelen toch allemaal wel hetzelfde....gelukkig maar....en hopelijk zijn die steekjes en pijntjes in de bikinileiderheuvellies een goed teken, LOL

Dat uitstrijkjes verhaal klinkt niet erg dat je zegt: joehoe feest !
    Heb ooit 1x een uitstrijkje gehad (was voor een soatest) het viel me op zich wel mee, maar tis niet dat je het voor je lol doet zeg maar.

leonie, hopelijk heb je je ei snel gevonden aan de hand van de ovutesten.

Nou mijn verdoving is gelukkig helemaal uitgewerkt. Net even een broodje knakworst gegeten en nergens last van. Gelukkig maar, meestal heb ik na het vullen van een gaatje nog wel wat napijn maar gelukkig nu helemaal niets.

Had beloofd jullie even op de hoogte te houden aangaande mijn werk en mijn vader. Nou op mijn werk gaat het eigenlijk hartstikke goed. Heb nog een gesprek gehad met mijn manager en p&o manager. Heb alles eruit gegooid wat me dwars zat en flink zitten janken....(allemaal stress en frustratie van de afgelopen weken) We hebben uiteindelijk afgesproken dat ze de waarschuwing niet terug trekken, maar ik heb wel de gelegenheid gekregen om mijn punten en bezwaren op papier te zetten. Dit zal dan bij die waarschuwing mijn dossier in gaan. En eigenlijk vanaf dat moment gaat het goed. Er wordt overlegd, we worden op de hoogte gehouden, de sfeer is weer terug. Dus ik denk dat mijn manager en mijn teamleidster met elkaar gesproken hebben.

Dan mijn vader, helaas gaat het daar niet zo goed mee. Ongeveer 3 weken geleden is geconstateerd dat het gezwel en de uitzaaiing op de rib weer actief is/was. Hij heeft 2 weken geleden 4 bestralingen achter elkaar gehad. Daar heeft hij nu de bijwerking van. Lusteloos, zwak, eet vloeibaar eten (astronautenvoeding) en ligt veel op bed. Morgen komt er een ziekenhuisbed met decubitusmatras (voor het doorliggen) in de woonkamer te staan. Maandag hebben we weer een controle met de longarts. Hopelijk zijn de vooruitzichten wat beter, maar we dealen ermee zo goed als we kunnen.

Meiden, ben blij dak weer terug ben, dit bevalt me toch beter. Heb geprobeerd hoe het was zonder forum, zonder ovutesten en zonder tempen maar dat beviel me voor geen meter. Tis hier veel te gezellig hahaha

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, ik ben zelf ook heel benieuwd, maar durf nergens op te hopen! Maar de spanning valt nu nog wel mee hoor, het is nog vroeg!
    Alles goed met jou?

@ Kweb, haha, bikinileiderheuvellies :)
    Fijn dat het op je werk opgelost is en dat je het er niet bij hebt laten zitten! Heel goed van je! Ook heel fijn dat de sfeer terug is, is natuurlijk erg belangrijk!

Wat heftig van je vader :( Jeetje zeg, dus toch een uitzaaiing?! Wat rot zeg! Erg lijkt het me om je vader zo zwak te zien! Hopelijk hebben de bestralingen in ieder geval hun werk gedaan en zien de vooruitzichten er inderdaad wat beter uit. Een hele dikke knuffel in ieder geval en heel veel sterkte!

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Mosa dank je meis. Dat er uitzaaiingen zaten, wisten we helaas al. Een uitzaaiing op de rib, wervel en slokdarm. Maar eigenlijk zo snel na de chemo hadden we niet verwacht. Bij de laatste controle was alles nog goed en waren ze zeer tevrden maar helaas 1,5 maand later was het lachen ons snel vergaan.

Maar we gaan er weer voor...het moet gewoon, we mogen de moed niet opgeven.

I`ll keep you`all informed

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *breekt even in en zegt tegen Mosa: Ik vond het erg gezellig vanmiddag! Volgende keer weer bij mij? Of een keertje een terrasje doen bij mooi weer!?...breekt weer uit!*

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hhi, ik vond het ook erg gezellig :D Ook zeker weer voor herhaling vatbaar, we houden contact!

@ Kweb, dat is inderdaad heel vervelend dat er al zo snel uitzaaiingen zijn :( Het is ook zó'n rotziekte! Maar wie weet hoe goed de bestralingen hebben geholpen!
    En jullie moeten er inderdaad voor gaan en de hoop niet opgeven!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

*breekt even in*

Begin meteen te zeggen dat ik bij lange na niet alles gelezene heb. Iets over liezen en venusheuvels? ;)

Mosa, wat een prachtig kaartje!

Kweb: tranen in mijn ogen als ik het verhaal van je vader lees. Sterkte!

Hier geen nieuws. Heb na vanmorgen besloten te stoppen met testen. Ik kan toch slecht 9 maanden lang dagelijks een testje doen, alleen om te zoen hoe gaaf dat 2e streepje is? 8)
    (zie album voor de resultaten)

*breekt weer uit*

Deel Deze Pagina