Leef je dan maar uit Wel een dure hobby dan! Misschien kun je vast sokjes gaan breien Wel een stuk goedkoper!
Liesben, wordt idd wel een beeeeetje duur als hobby . Kweb, wat rotnieuws van je vader! Hopelijk helpen de bestralingen goed! Veel sterkte! Dikke knuffel! Wel goed dat op het werk nu alles uitgeklaard is. Zo zie je maar weer dat je nooit op je kop mag laten zitten hé. Ik laat jaarlijks een uitstrijkje maken om te controleren op baarmoederhalskanker. Vind het niet leuk maar doet ook niet pijn ofzo, vind ik.
he meiden, Hier weer een hoge temperatuur en een ongi gevoel maar geen ongi te bekennen. Gisteren geen geld uit kunnen geven want ik kan niet kiezen. Willen een digitale camcorder maar er zijn teveel mogelijkheden en voors en tegens. Als iemand een goeie tip heeft dan laat het me aub weten. Verder heb ik nu mijn laatste werkdag en maandag ga ik lekker een midweek op vakantie dus zal jullie 2 maart pas weer 'spreken'
Goedemorgen meiden, Hier temp wel iets gezakt maar nog wel mooi hoog. Als je aan je temp kan zien dat er een innesteling is geweest, zie je dat dan alleen aan een tempdip of ook aan een stijging? Djaar, wat een mooie temp zeg...spannend hoor Lieve meiden, allemaal bedankt voor jullie medeleven...voor jullie allemaal een *digihug* Nou meiden, bijna weekend ! Nog even een dagje er hard tegen aan (gaat de tijd tenminste snel voorbij) Tot strakjes Liefs
Goeiemorgen, lieve mEIden, Kweb, wat een ontzettend rotnieuws van je vader! Ik weet niet hoe jouw band met je vader is, maar ik ben zooo close met de mijne. Zou helemaal gek worden! Heel veel sterkte en voor een (denkbeeldige) schouder, kun je hier altijd terecht he? Wat grappig om te lezen dat jullie ook met uitstrijkjes bezig zijn. Ik heb gister een afspraak gemaakt voor mijn "eerste". Vind het best spannend. Doet het geen zeer? Temp was weer lekker hoog vanmorgen! Eigenlijk 37,0, maar heb ook een uur langer geslapen, dus vandaag dat ik m maar op 36,9 heb gezet... Nou, ik ga ff mn keuken uitsoppen Maarman wist niet wat ie hoorde! =D> Ben normaal niet zo'n schoonmaakdiva.... Tot laterrrr!
En daarbij, jij bent eerst nog aan de beurt om te testen hoor! ==== ikke jou voor met testen moos? hoe kom je daar bij? **** Verder heb ik niet alles gelezen heb deze dagen niet echt in me hoofd bezig geweest met zwanger worden/ zijn sterker nog ik heb al 2 weken een enorme stress en heb vorig weekend een epeleptische aanval gehad.... enkel en alleen door me broer. maar goed gistere weer ff bonje geweest en heb hem alles terug gegeven en de melding gedaan dat het game over is voor hem... *ff een korte uitleg me broer staat tot over zijn oren in de schulden ik deed alles voor hem bijna 2 jaar lang...en steeds maar kreeg ik een grote mond en moest ik me met me eigen zaken bemoeien. Ik heb de afgelopen week bijna 250 voor hem betaald anders had meneer geen water aan sluiting meer. en nog ben ik een zeikerd en nog moet ik me mond houden.... woensdag had ik hem gezegt dat als ie nog 1x een stommieteid zou begaan dat ik dan me hande er vanaf haal.. en dat hij het dan maar zelf uit moet zoeken..... nou kwam ie gistere ineens met een smoesje aan ik wil 20 voor me werk want we gaan geld uitleggen voor een cadeau voor een colega bedrijf..... nou ja sorry maar aan mijn kop kan je niet weis maken dat je daar 20 voor nodig hebt. en toen waren wij ineens de boos doeners die alles tegen hielden en hem van alles weer hielden.... nou ja sorry maar als je bijna 1000 in de min staat dan heb je niets om uit te geven en me broer vind van wel.... dus gistere heb ik hem alles terug gegeven. want ben het nu ook stik beu.... ik zit aan antideprisiva heb epeleptische aanvallen... en dat is gewoon allemaal niet bevordelijk voor een kleintje. Maar goed nu nog maar een strijd voeren dat ik zo rap mogelijk me geld terug heb.... en dan hoef ik hem voorlopig niet meer tezien.... Mijn moeder is zelfs al een paar dagen helemaal overstuur door mijn broer mijn vaders bloeddruk reist de pan uit mijn ventje krijgt een veel te hogen bloeddruk wat zich uit in slapeloze nachten en stekende hoofd pijn... en dan ik nog met het feit dat ik vollop aan de pillen zit om maar een aanval tegen te houden en nog vind hij dat ie NIETS fout doet*
Goedemorgen, @ Marb, hihi @ Djaar, idd een hoge temp. Hopelijk kom je ongi snel! Een hele fijne vakantie toegewenst! Ik hoop dat je er lekker van kunt genieten! @ Kweb, als je een innestelingsdip hebt, dan daalt je temp flink in één dag om daarna weer mooi te stijgen. Maar innestelingsdips komen volgens mij niet zo heel vaak voor hoor. Werkse vandaag! @ Maar, dat is zeker een mooie temp! Gelukkig maar! Sopse @ Klussertje, jeetje wat een verhaal over je broer! Misschien beter om maar even je handen er van af te trekken, voordat jullie er aan onder door gaan. Knuffel! @ All, mijn temp was weer 37.0, jippie
@ Klus: ik kan me voorstellen dat je daar niet bepaald vrolijk van wordt met dat gedoe met je broer. Sterkte meid *knuf* @ Salapio: hoe is het met de kleine meid? @ Maar: succes met de schoonmaakwoede ... als je nog wat "woede" overhebt, gooi het ff over de internet connectie hier ... kan wel wat gebruiken namelijk ... @ Mosa: joehoe? Ik ben ook heel erg benieuwd! Hier is mijn temp (eindelijk) serieus omhoog gegaan, 37.00 gaf de thermomether vanochtend aan. Dus nu heb ik braaf een rood kruis ... op CD 17 (goh, wat een verrassing). Er zit nu een week op, hubbie begon vanochtend weer of ik al zwanger was Hij wil helemaal niet tot volgende week wachten, hij heeft zoiets, heb is nu een week geleden, er is nu toch al wel wat? Ik begin me serieus af te vragen wie er beter kan gaan wachten de komende week. Ik dacht dat ik het moeilijk ging krijgen, maar ik ga mijn ernstig "zorgen" maken om hubbie. Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik een posi test in handen had, en ik weet dat ik mij afvroeg of dat niet door de Pregnyl zou komen (in mijn droom he). Hoezo, ik ben er mee bezig. Ach, misschien is het wel een voorspellende droom, je weet het niet he! Gisterenavond voor het eerst licht misselijk geweest, heb de hele avond na het eten lopen boeren (sorry voor de onsmakelijkheid), vannacht zelfs wakker geworden rond 2 uur van een weeeig gevoel in mijn maag en ik ben me vandaag een partij sjacherijnig Het is echt heel erg. Heb twee collega's al het achterste van mijn tong laten zien vanochtend *schaam*. Ik denk dat ik de deur van mijn kantoor maar eens ga dichtgooien zodat niemand meer zomaar binnenkomt. Goed, nog even, en dan is het weekend! Joepie!
@ Suzy, dat is nog eens een mooie stijging! Wel heel erg lief dat je man zo meeleeft, maar hij maakt het zo erg moeilijk voor zichzelf! Vooral omdat jullie nog een week moeten wachten. Hihi, doe maar rustig aan vandaag als je zo chagerijnig bent @ All, ik heb trouwens een overlay gemaakt van alle eerdere cyclussen. Zo ziet deze er toch een stuk beter uit!
@ Strijkkraal: wauw, super die stijging! Ik ga voor je duimen dat t iets goeds betekent @ Mosa: jaaaaaaaa! Temp nog steeds hoog. *doet dansje en verdwijnt weer heel stilletjes uit topic*
Komt even kijken hoe het hier gaat.. Zit vandaag op dag 4 en me ongi is al bijna over gelukkig. Mosa, Wat een mooi kaartje! Mijn duimen zijn al aan het draaien voor je!
moos en susy thanx meiden.... aan de ene kant voel ik me goed dat ik nu afstand neem van hem maar anderzeids ben ik weer bang dat het echt fout uitpakt en dat hij dan echt op straat moet leven.echt veel rust heb ik nog niet maar wel al meer dan wat ik had ------ voordat jullie er aan onder door gaan. Knuffel! ===== moos ik ben al psygische helemaal leeg ik heb geen kracht meer lig s'nachts te huilen slaap amper zit aan de pillen om me rustig te houden
hallo lieve temp-meiden, Zoals ik jullie beloofd had (aangezien ik dus niet meeschrijf) mijn uiteindelijke kaartje. Het was enorm veelbelovend tot een uur geleden en mijn menstruatie in alle heveigheid losbarste............ Ik ben van mezelf een behoorlijk nuchter persoon en hou er altijd rekening mee dat de ongi komt. Maar na een week echt letterlijk alle symptomen voorbij zien komen, kon zelfs ik niet nuchter blijven..........dus, beschermkingsmuurtje omlaag en toch een beetje hoop hebben.......en bedankt moeder natuur! Dus de misselijkheid, zere en grotere borsten, het humeur, de temperatuur en al de rest was gewoon een grapje van mijn lichaam.....stomme humor hoor! Sorry voor mijn ego bericht, maar moet het even kwijt. Ik verdwijn weer in het "niet schrijven, maar meelezen+meeleven" traject. Alle meiden hier heel veel succes en blijf hoop houden. Doe ik ook hoor, alleen vandaag even niet. Heb gewoon even een baaldag en die kramp helpt echt niet.... Alle meiden die in de tussentijd zwanger zijn geworden: dikke proficiat en zorg goed voor jullie wondertje. ==> klussertje: heel vee succes en sterkte met het verhaal met je broer. Het is moeilijk, dat weet ik uit ervaring, maar soms heb je geen keus dan voor jezelf en je eigen gezondheid te kiezen hoe moeilijk het ook is. Ik denk aan je en wens je veel sterkte toe voor jou, je mannetje en ouders! Dikke knuffel Esther
goedemorgen! De mijne is gedaald Gekke is, om 7 uur heb ik getempt, toen was ie 37.1. Ben om half tien opgestaan, toen had ik achtereen 37.4, 37.3 en 37.2........snappen jullie het? Ik niet. Hij zou dan toch 2 of 3 tienden hoger moeten zijn dan om 7 uur? Heb giga pijnlijke steken links onder in mijn buik, bij eierstok lijkt het wel. Kan dat een innesteling zijn? Werd er gewoon wakker van........echt een scherpe pijn is het trouwens. Klussertje: veel sterkte hoor, poot stijfhouden. Denk echt dat dat het beste is. Jouwe ziet er goed uit mosa.