Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loe. Je temp was toch ook 2/3 tiende hoger om half 10. En 37.3 is toch al redelijk hoog voor jou doen. Dus ik zou me niet druk maken.

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Loe, zou een mooie innesteling kunnen zijn...ga heel hard meeduimen! [-o<

Mosa & Suzy, jullie gaan als de brandweer meiden! Ook met jullie duim ik heeeel hard mee! [-o<

Klus, sterkte meis. Tis ontzettend naar, maar uiteindelijk is er maar 1 verantwoordelijk voor iemands acties. Hou je taai!

Esther, balen meis. Even lekker balen vandaag (is het ook wel weer voor...) en hopelijk gauw weer voor de volgende ronde.

Dikke knuf voor allemaal.
    Ik ga ff met een vriendinnetje lunchen in de stad. ;)

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb al op 2 maart mijn eerste echo... spannend!

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat leuk Syl. Erg spannend.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sammie, fijn dat je ongi bijna over is!

@ Klussertje, je zit natuurlijk ook in een hele moeilijke situatie! Aan de ene kant wil je je broer natuurlijk helpen, maar aan de andere kant moet je aan jezelf denken. Ik weet niet goed wat ik je kan adviseren, maar sterkte!

@ Esther, wat jammer nou zeg! Je kaartje zag er zo mooi uit, maar dan toch weer die stomme ongesteldheid :( Sterkte en een knuffel!

@ Loe, je kaartje is nog steeds mooi hoor, temp zegt ook niet alles! Probeer een beetje hoop te houden, want het kan nog makkelijk!
    Je temp is nog steeds heel mooi hoog, gisteren was hij ook wel extreem hoog!
    Toevallig had ik vanochtend op de normale tijd, 6.15 uur, getempt en toen was hij 37.0. Toen ik uit bed ging, om 9.15 uur, was hij 37.1, dus hij stijgt niet altijd met 0.1 per uur.

@ Sheann, eitje spring!

@ Sylvia, leuk en spannend dat je op 2 maart je echo hebt!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Jee, mosa, jij tempt middenin de nacht! Pff.......wat een tijd zeg 6.15.......maar ja, sommige mensen zijn ochtendmensen (of moet ik dan nog spreken over nachtmensen hihi). Ben zelf absoluut geen ochtendmens.

All, dank voor jullie bemoedigende woorden. Ik heb nog steeds pijn! Jakkie zeg. Links onderin mijn buik. Net alsof je een cyste hebt, kent iemand dat? Dat is het nu dan waarschijnlijk niet, niet zo plotseling........maar ja, wat dan wel.

Zo en nu de zwangeren! Marb en Sylvia, hoe gaat het met jullie dames! Jullie leven zo mee met ons, knuffel daarvoor. Vertel vertel..........

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, ben ook geen ochtendmens hoor :) Maar ik werk in Amsterdam en moet ongeveer 2 uur reizen. Dus als ik om 9 uur begin met werken, moet ik om 7 uur van huis. Heb ook best moeite met vroeg opstaan hoor!

Wat ik geleerd heb, is niet te veel aandacht te besteden aan allerlei pijntje die je hebt. Veel daarvan zijn toch niet te verklaren. Sinds ik ook niet meer de pil slik, heb ik er ook wel meer last van. Maar meestal betekent het niets en gaat het vanzelf weer over.

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    LoL gaat nog even duren voordat het eitje naar je luistert. Mijn vroegste ei tot nu toe is op CD23. Dus misschien volgende week nog een keertje roepen. :)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Eens moet de eerste keer zijn toch :)
    Nou ja, als het nodig is, zal ik het volgende week nog een keer doen ;)

10. Loe

Loe Niet meer actief

Ik heb net een sliertje bruinverlies met afvegen...........nu is de buikpijn bijna weg.......is er een dokter in de zaal?

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje, je zit natuurlijk ook in een hele moeilijke situatie! Aan de ene kant wil je je broer natuurlijk helpen, maar aan de andere kant moet je aan jezelf denken. Ik weet niet goed wat ik je kan adviseren, maar sterkte!
    ======
    moos ik neem ook afstand nu en hoef hem echt niet meer tezien... miss over een maandja of zo... maar momenteel hij kan de pot op.... ik ga er momenteel hellemaal aan onderdoor.... ik dacht er slim aqan te doen om hem de rug toe te keren.. maar zelfs nu vind ik geen rust loop de hele dag al te huilen en steeds maar een stem in me hoofd kom op geef hem nog een kans... maar nee daar begin ik niet aan. Hij heeft in totaal 10 kansen gehad 5 bij me moeder en 5 bij mij en nog keerd hij steeds zijn kont tegen de krib in.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, niemand kan je vertellen wat dat bruinverlies te betekenen heeft, maar het kan een innestelingsbloeding zijn ( [-o< ) maar het kan ook zomaar een keer gebeuren.
    Hier heb je niets aan, maar op dit moment kun je nog niet weten wat het betekent.

@ Klussertje, als jullie hem al 10 kansen hebben gegeven, dan houdt het op een gegeven moment natuurlijk op. Laat hem eerst zelf maar eens wat dingen op een rijtje krijgen! En tuurlijk is dat moeilijk, maar als je zo overstuur bent door de hele situatie dan moet je echt aan jezelf denken!

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @klussertje, jeetje meis wat een ellende zeg. Denk dat het goed is dat je nu een knoop hebt doorgehakt. Iedereen heeft weleens geldnood, maar wees dan de mensen die je helpen dankbaar. Ik snap dat allemaal niet zo goed, maarja....Hoop dat hij snel zijn eigen boontjes leert doppen en dat het wat rust brengt in de familie. Sterkte en een dikke knuf

@loe, wat zeg je nou....bruinverlies....ga zo hard voor je hopen....tis nog veel te vroeg voor ongi hoor...laat me niet merken dat je het toch word ;)

verder niet veel nieuws te melden hiero....saai leven hahaha....ga lekker van mn weekend genieten. Heb geen zin om te koken, dus dalijk lekker wat bestellen.

Lieverds, ik breek morgen weer even in om te kijken hoe het iedereen is vergaan.

Alvast fijne avond toegewenst :)

14. Klussertje80

@ Klussertje, als jullie hem al 10 kansen hebben gegeven, dan houdt het op een gegeven moment natuurlijk op. Laat hem eerst zelf maar eens wat dingen op een rijtje krijgen! En tuurlijk is dat moeilijk, maar als je zo overstuur bent door de hele situatie dan moet je echt aan jezelf denken!
    ====
    ja en dat ik nou aan me zelf ga denken dat kan me broer niet schelen... hij wil alles en alles en iedereen moet voor hem wijken.. maar dat werkt niet... hij moet opgenomen worden in een kliniek voor mensen met een verslaving maar hij ziet dat niet dat hij dat probleem heeft.... hij werkt zelfs profecionele begeleiders onder de tafel.... en die lui kunnen aardig wat hebben.... en zelfs hun geven me broer gewonnen omdat hij NIET wil veranderen.

15. Klussertje80

Hoop dat hij snel zijn eigen boontjes leert doppen en dat het wat rust brengt in de familie. Sterkte en een dikke knuf
    ====
    hij word rap wakker geschud... en niet dat hij door krijgt wat hij mij en de rest van de fam aan doet maar op dat ie het huis uit gezet word want zelfs dat kan hij niet betalen.....

16. Klussertje80

Maar goed ff over mij zelf.... ik ben momenteel nog niet ongi. ben wel benieuwd waneer het komt en of het uberhaubt wel komt liever niet dan kan ik weer gaan stressen of ik wel of niet zwanger ben.....

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Meiden, help!

Volgens mij ga ik ongi worden!

Vanmiddag voelde ik het zo "lopen", maar het was witvloed. Moet nu gewoon een inlegkruisje in! 8-[

Ook veel krampen en een zware doos :oops: (sorry hoor, maar jullie weten vast wat ik bedoel...!)

Kent iemand dit? :-k

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Och meis ... :( niet fijn. Ik weet uit ervaring hoe dat is met iemand met een verslaving en vroeg of laat (helaas eerder laat dan vroeg) komen ze erachter dat het niet langer zo gaat. Maar voordat het zover is ... pffff, breek me de bek niet open :cry:

In ieder geval ... lekker nu aan jezelf denken. Jij bent niet verantwoordelijk voor hem, ook je moeder niet. Ik weet dat het makkelijker is gezegd dan gedaan, maar toch. Zolang jullie hem helpen, hou je ook zijn verslaving in stand. Laat het hem zelf maar uitzoeken...

Heeel veeeeeeel sterkte en een dikke knuffel. En als je wilt praten, mag je me altijd een pb sturen ...

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

hahahahahahaha, die is mooi ...

Ik heb het ook wel eens, niet altijd hoor. Als je opstaat dat je het ff voelt lopen, of als je moet hoesten o.i.d. En het gevoel dat je baarmoeder aan elastieken hangt ... bij iedere stap die je zet, voel je je baarmoeder ... bedoel je dat?

20. Klussertje80

thanx suzy:) als het echt nodig is roep ik wel.... op dit ogenblik ben ik wachtende op me logeetje en carnaval... want wil echt alles van me af feesten.... alcohol drinken doe ik niet simpel weg omdat ik niet weet wat er bij mij binnen werk aan de hand is.... zwanger of niet.... komt de ongi of niet?

Deel Deze Pagina