even een ego berichtje, sorry hoor! ik heb net even een ovutestje gedaan en nu heb ik een vaag streepje.......... (babyboom)......huh? die blijven toch altijd hartstikke wit na mijn ei............haal ik me teveel in mijn hoofd of maak ik dan een kansje.......
@ Wijfje, lijkt idd op een innestelingsdip! Spannend! @ Zeehondje, hopelijk is het idd een goed teken dat je temp nu net iets hoger is dan normaal! Dit zou natuurlijk wel een heel mooi moment zijn om zwanger te zijn! Ik ga héél hard voor je duimen! @ Dazwa, mijn laptop doet een beetje raar, dus ik kan je linkje niet openen. Ik zal het later vanmiddag nog een keer proberen. Maar ik neem aan dat als je positieve ovulatietesten hebt gehad, dat je eisprong inderdaad is geweest. Ik weet wel dat het geen garantie is, maar in combinatie met clomid, lijkt het me van wel. Maar ik ga straks nog een keer proberen te kijken! @ Kweb, spannend is het wachten toch iedere keer weer hè?! En rood willen we inderdaad niet zien
Ik zou het echt niet weten, ik heb weinig verstand van ovulatietesten. Ik weet wel dat je altijd wel iets LH in je lichaam hebt, dus het zou kunnen dat de ovulatietest daar op reageert. Maar als je normaal echt een witte test hebt na je ei, dan klinkt het best goed!
Ik had altijd een licht 2e streepje, en vele met mij, terwijl ik hiervoor nog nooit een eisprong had gehad..
Thanx mosa, nou ja, ik zal er maar niet teveel proberen hoop op te hebben. Wat hebbie toch een schoon kaartje deerntje! Kweb, jouw kaartje vind ik ook prachtig. Dazwa, ik vind het moelijk te interpreteren met zulke grote uitschieters. Daarom durf ik er niets over te zeggen. Misschien iemand die ook een grote wisseling in temp kent?
@ Loe, zolang je niet ongesteld bent, moet je altijd wat hoop hebben. Maar er valt nu nog niet zoveel over te zeggen. Verder geen bruin bloed meer verloren? Ik ben ook heel blij met mijn kaartje, eindelijk eens een echt mooie. Nu nog met een mooie afloop, dan ben ik helemaal gelukkig
loe spannend hoor. Ja ik heb ook altijd wel een licht streepje, maar soms is er ook niets te zien. Normaal zou ik zeggen: testen... maar je bent nog erg vroeg, dus de kans op een nega test is ook zo groot....dan toch maar afwachten wat je temp morgen gaat doen *fingers crossed*
Ik vul net mijn temperatuur in van de afgelopen dagen.. En ik krijg een kruis.. Ik heb bloed verlies, maar ik heb eergisteren 2x een paar druppen verloren en gisteren 1x.. Voor de rest weinig met afvegen na wc bezoek..... Kan zijn dat ik ongesteld had moeten zijn nu en dat me temp daarom weer wat hoger is.. Zo ziet me kaartje er nu uit.. Dag 20 & 21 had ik 1x een roze veeg bloed.
Heb op ongelijke tijden getempt soms, en wanneer ik dat aan pas ziet me kaartje er zo uit: Ik reageer later op iedereen, moet nu weg.
helaas, negatief. Tja, je hoeft maar 1x tegen mij een optie van testen te zeggen haha . ik heb echt hele slechte wilskracht tegenover zw.testen........ :x Nou ja, we wacht rustig (nou ja, rustig....) af.
@ Loe: wat doe je nu je bent veels te vroeg! @ MP: ik kan weinig kaas maken van jouw kaartje hoor ... @ Mosa: hij blijft mooi hoor! hier is mijn temp weer wat hoger. niets bijzonders te melden verders eigenlijk. heb een beetje een bleuh-dag. Met mijn oma gaat het ook niet zo goed, dus we wachten maar af allemaal.
@ Dazwa, nu kon ik je kaartje wel zien. Ik denk dat je eisprong misschien gisteren is geweest, maar dan moet je temp morgen wel verder stijgen. *BLAAS* *BLAAS* @ MP, wat vreemd zeg Ik zou echt niet weten wat het kruis betekent. Je temp is niet echt hoger dan hij geweest is. Maar het is al bijna de 25e! @ Loe, het was inderdaad wel heel vroeg om te testen Inderdaad nog maar een paar dagen wachten! @ Suzy, mooie temp! Vervelend dat je een rotdag hebt en dat het niet zo goed gaat met je oma. Sterkte!
Ik heb net wat eiwit gevonden dus Mosa en natuurlijk alle andere dames... zouden jullie mijn eitjes eens streng toe willen spreken dat het tijd is om te springen
Hihi, ik doe het pas volgende week weer Goh, heeft het van gisteren misschien toch geholpen Dus nog maar een keer, eitje van Sheann, SPRING maar, het is de hoogste tijd! Doe maar je best om bevrucht te worden! Grappige avatar trouwens
Ik ga maar aannemen dat dit mijn nieuwe cyclus is en ik op dag 3 zit vandaag.... Zou het anders ook niet weten. Zien we woensdag wel wat de gyn zegt. Heb niet bijgelezen verder maar ik lees morgen wel bij meiden. @ Mosa, je temp is super! @ Sheann haar eitjes: JUMP! Yeaaah JUMP * doet de eitjes dans voor Sheann hup eitje hup hup eitje hup hup eitje hup hup eitje hup hup hup
Whahah lig hier in een deuk door de eitjes dans. En ik denk dat het gisteren toch heeft geholpen Mosa. Ben je misschien schooljuf dat je dat zo goed kan?
Hihi, geen schooljuf hoor! Wel psycholoog, ik heb een goed gesprek gehouden met je eitje @ MP, misschien idd maar van dag 3 uitgaan. Woensdag heb je hoop ik meer duidelijkheid!
psycholoog...dat is eigenlijk veel beter. Zei mijn eitje ook waarom hij het zo eng vindt om te springen?