Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuf voor Carnavalnijn!

Klus, spannend!

Mooi kaartje Mosa!

dazwa, balen van je temp :(

Sammie, posi test in maart! *duimt mee*

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    goedemorgen allemaal,

Nijn, wat vervelend dat het precies met carnaval gaat doorzetten, maar idd wel fijn dat jullie nu verder kunnen. Hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen

dazwa, wat een tempschommelingen zeg. Je kan er niks wijs uit worden. Hopelijk heeft de gyn raad voor je

salapio, waarom plak je je ff link niet in je profiel, dan hoef je niet steeds je link te kopieeren

mosa, mooie temp hoor...we gaan gelijk op, alleen ik zit nog niet zoveel dagen na ei

all, mijn temp was weer 37.0, verder niets spannends aan, maar wel fijn dat ie zo stabiel is

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Tijgertje, wat leuk dat je over me gedroomd hebt :) Ik denk alleen niet dat ik op 16 dpo al ga testen, maar met vanaf 16 dpo positief testen ben ik ook heel tevreden hoor ;)
    Wat eng dat je bloedingen had! Gelukkig zag alles er keurig uit, maar het is wel goed als ze dinsdag gaan kijken waar het vandaan komt.
    Alvast heel veel succes en plezier dinsdag! Willen jullie weten wat het wordt?

@ Sammie, een positieve test in maart zou wel helemaal geweldig zijn, ik duim mee!

@ Kweb, mooi kaartje hoor! Hopelijk is in ieder geval je lf langer dan de vorige keer!

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    bij mij schommelt mijn lf elke ronde weer. Maar deze ronde, net zoals vorige ronde weet ik niet precies wanneer mijn ei nu geweest is, dus kan best zijn dat ik met 12 dagen al ongi wordt, terwijl mss mijn ei 2 dagen eerder gesprongen is waardoor mijn lf toch 14 dagen is.....ik zie het wel, ik temp gewoon vrolijk door en als er volgend weekend nog niets is, gooi ik er wel een testje tegenaan. Gezien mijn verwarring over mijn ei en daarom mijn kluspatroon, zie ik het toch nog niet gebeuren deze ronde. Ben er dus wel redelijk nuchter onder

maar wanneer wil jij testen dan? als je pas een paar dagen overtijd bent?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, lastig, een schommelende lf! Dan weet je ook niet precies wanneer je overtijd bent of niet. En als je dan ook nog eens niet precies weet wanneer je eisprong was, dan wordt het nog wat lastiger. Maar gewoon zorgen dat je temp hoog blijft!
    Over het klussen kun je niet zoveel zeggen hoor, soms kan het juist dan raak zijn!

Ik heb een lf van 16 of 17 dagen, dus ik wil sowieso tot dan wachten. Vrijdag zit ik op 17 dagen en dan moet ik werken, dus dan wordt het denk ik zaterdag of zondag. Als het dan nog nodig is tenminste!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kweb, ik heb al geprobeerd om die link in mn profiel te plaatsen ... maar mn onderschrift is dan te lang :) ... en ik wil graag de cijfertjes van Mirre er laten staan ...

7. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen, ik stijg weer ietsje.........pff.

ben weer weer hoor, lekker koffie drinken! Met een koekje ja.......

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Mooie stijging!

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoe loe mooie stijging meid!

en mosa jaja nog steeds hoog.. super hoor :D

hier gaat verder alles prima, wel soms sochtends wat misselijk maar verder wel oke.

kmag pas over een paar weken terugbellen naar de vk. en ik zei dus in het topic okt,mama;s dat ik misschien een andere vk wou bellen

en dan net alsof doen dat ik niet weet hoelang ik zwanger ben en dan mn laatste ongi op geven, zodat ik mayb eerder een echo kreeg...

een klein leugentje om best wil leek mij... maar goed daar waren de meningen dus over verdeeld en kreeg noga aanvallende berichtjes geschreven.. pff... wat een gedoe ;) hahaha

maar goedd :) jaa mosa wel zaterdag of zondag testen hoor jaajaj :p

10. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi sanne, ik begrijp heeeeeeeeeeeeel goed dat je snel wat wilt zien, maar meid, als je zo vroeg bent met de echo, zien je toch nog niets! Probeer echt te wachten :)

ik voel me net of ik ongesteld word, raar he. Ben wat kortaf, en heb nog steeds wel pijn in de boobies. Voor donderdag mag ik niet ongesteld worden, dat zit ik pas op dag 12!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Waarschijnlijk geven ze je ook dan pas over een week of 4/5 je eerste echo ... dus of het echt zin heeft weet ik niet ;). Plus dat er dan waarschijnlijk heel veel tijd gaat zitten tussen deze termijnecho en je 20w echo ... ook niet leuk ;). Ik vond de tijd tussen positieve test en eerste echo veel te lang duren, maar ik had wel een prachtige termijnecho waar al echt een kindje op te zien was >> zo mooi ... was het wachten waard :D (was met ruim 11w)

Dus ik persoonlijk zou dus niet een ander VK bellen en proberen geduldig te zijn :D

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, he bah ... ongi gevoel :( (maar ik voelde me ook 'ongi' toen ik zwanger was van Mirre ... en voeld me ook ongi als ik ongi word :rolleyes:, maar hoop dat het bij jou = zwanger betekent!)

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@salapinio en loe, ik denk ook dat ik toch wel wacht, is ook wel leuk om de beeb dan al helemaal te kunnen zien enal.. is ook zo:)
    maar goed vond het beetje dom dat hun dr zo'n drama van maakte;) hahaha

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, joepie, je temp weer omhoog :) Gelukkig maar! Nu maar hopen dat hij zo blijft!

@ Sanne, misschien inderdaad maar proberen een tijdje te wachten! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk wilt, maar dan heb je ook een grotere kans dat ze nog niet zoveel kunnen zien.
    Als je iets verder bent, is de echo denk ik ook mooier.
    Maar dat je je aangevallen voelde is natuurlijk niet leuk! Maar misschien bedoelde ze het niet zo, sommige dingen komen op een forum anders over terwijl dat niet zo bedoeld is.

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

ppppfff, ik lees wel, maar dan kom ik er weer niet toe om te schrijven etc etc.

Mosa: ziet er echt goed uit meis, ik duim heel hard voor je....

Loe: gelukkig een stijging, ik zal blazen.

Tijgertje: wat gaaf dat je al bijna op de helft zit, geniet je ook een beetje?

MP: alvast veel succes woensdag bij de gyn.

Klussertje: hoe is het nu meis?

Nijn: veel plezier bij de optocht en hopelijk kunnne jullie vlug weer verder.

Alle anders die ik weer vergeten heb, ook heel veel succes met klussen of afwachten....

Hier alles zijn gangetje. Allerlei kwaaltjes, maar zal ze mezelf wel inkletsen!

twinny

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    salapio, ow sorry dat wist ik niet dat het niet meer paste :( Dan wordt het idd steeds even plakken in een berichtje haha

loeeeeeeeeee jippieeee, blazen heeft geholpen *juich juich*

mosa, dan gaan we op hetzelfde moment waarschijnlijk tetsen :) Ik wil ook zaterdagochtend testen als het nog nodig is dan

sanne kan me goed voorstellen dat je graag eerder een echo wilt hoor....maar bedenk wel, als je 1x een leugentje (om bestwil) vertelt, moet je een goed geheugen hebben he....je verspreekt jezelf zomaar een keer en dan heb je meer uit te leggen ;) Nog heel even geduld meissie

Hier gaat verder alles ok...soms heb ik wel een krampje en dan denk ik: zou het dan toch mijn ongi zijn? Maar het blijft niet echt aanhouden. Wat een ellende zeg, elke maand weer hetzelfde liedje en dezelfde onzekerheid. Nou, we wachten maar weer af

17. Loe

Loe Niet meer actief

twinny wat een mooi kaartje an sich heb jij! Je maakt er echt een halve cirkel van! :)

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @all; ik ben nog steeds niet ongi. mijn laatste provera heb ik donderag gehad en zit nu dus op dag 3. Ongi zou dus elk moment moeten komen. Omdat we morgen een week op vakantie gaan wil ik eigenlijk wel dat het nog een paar dagen uitblijft.

Zodra ik kan geef ik hier weer een update en ga ik proberen een beetje bij te lezen!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Twinny, leuk om weer wat van je te horen!
    Lastig hè, kwaaltjes?! Je probeert er niet zoveel waarde aan te hechten, maar toch blijven ze in je achterhoofd zitten.

@ Kweb, spannend, samen testen :)

@ Djaar, vervelend dat je nu aan het wachten bent! Ik kan me voorstellen dat je aan de ene kant wilt dat het komt, zodat je weer verder kunt, maar aan de andere kant wil je het niet tijdens de vakantie. Hoe lang duurt het gemiddeld na provera, weet je dat?
    In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst, probeer er lekker van te genieten!

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Mosa: wow - hij blijft hoog bij jou zeg ... spannend!

@ Sannehai: sja - ik denk ook dat je nog ff geduld moet hebben. Je zal niet zoveel zien denk ik. Misschien is het een optie om het echobureau te bellen een (heeeeeele vroege) pretecho te regelen. Betaal je 'm zelf, hoef je je VK niet een kleine leugen te vertellen en heb jij wat je hebben wilt. Maar ik weet natuurlijk niet of een echobureau dat wel doet hoor.

@ All: mijn temp is ietsjes gedaald, maar nog wel hoog (36.95). Onmiddellijk zette FF mijn eisprong op CD22 :confused:. Dus ik heb 'm braaf weer teruggezet op CD17. Ik heb vandaag allerlei krampjes en ik ben moe (of beter een beetje lamlendig ... kom niet echt vooruit vandaag).

Deel Deze Pagina