Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Suzy, vreemd dat ff je kruis verplaatste, het lijkt mij toch écht dag 17. Dus nu al 8 dpo, spannend zeg! Hou je het wachten nog een beetje vol? En hoe gaat het wachten bij je man?

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sannehai in principe zou je nu al wel een echo kunnen krijgen, maar waarschijnlijk levert dat meer spanning op als wat anders. Als je een mk hebt gehad, heb je in principe wel recht op een eerdere echo. Maar het beste is dan rond de 8 weken omdat je dan zeker wat zou moeten zien op de echo en een vruchtje en een kloppend hartje. Ik zou gewoon nog een keer dezelfde vk bellen en een afspraak maken voor over 4 weekjes ofzo dat kan toch al wel of niet? Of mag je pas bij 12 weken komen, want dan zou ik gewoon een andere vk bellen en de situatie uitleggen succes meid.

xxx Joyce

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Mosa: wachten gaat goed hoor ... (vooralsnog). Hubbie is nu rustiger, heb tegen hem gezegd dat ie op moest houden omdat het alleen maar meer een teleurstelling als het niet mocht lukken.

Ik vind het wel knap dat jij zolang kan wachten zeg ... pfff, ik denk dat ik vanaf woensdag me in zal moeten zouden om niet te testen mocht ik nog niet ongi zijn geworden.

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

het is niet zo dat ik gelijk Nu een echo wil dat helemaal niet, ik kan heus wel wachten.

maar mocht van mijn vk die ik had gebeld, pas over 4 wken terug bellen, dan zou ik 8 weken zijn, en dan pas een afspraak maken, dus dan zou het w.s. pas met 9 of 10 weken zijn...

dus vandaar was het, maar ik wacht wel gewoon af.. dan heb ik w.s. wel een mooie echo :)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Suzy, fijn dat je hubbie nu iets rustiger is! Ik kan me het heel goed voorstellen van hem, maar de teleurstelling zou dan inderdaad alleen maar groter zijn als je niet zwanger bent.
    Het schiet in ieder geval al op, het wachten!

Ik kan me ook voorstellen hoor, dat anderen eerder testen, maar ik heb zelf eigenlijk niet zo die behoefte. Vaak gaat je temp toch pas omlaag rond je nod, dus ik wil altijd eerst dat afwachten.
    Ik denk dat het ook wel komt door mijn lange lf, ik moet gewoon iets meer geduld hebben dan de meesten.

@ Sanne, ook met het zwanger zijn is geduld helaas een schone zaak. Maar voor je het weet, is het al zover en heb je je eerste echo!

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Oeh Mosa mooie temp!

shit nog 3 dagen

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Djaar,

Met provera kan het 7 dagen duren eerder dat je ongi word na het innemen van de laatste tablet.

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Dan heb je mooi nog een paar dagen vakantie zonder ongi Djaar!

Wel apart eigenlijk. Eerst zit je maanden te hopen dat je ongi niet komt en nu met je provera juist wel!

In elk geval een hele fijne vakantie en geniet!

9. kleintje1

kleintje1 Lid

18 feb 2009
    54
    0
    0
    Mag ik wat vragen? Ik ben nieuw hier, wel al vaker op PCO en NOD...
    Mijn temperatuur is na mijn eisprong gaan stijgen tot 37,0. Nu sinds 2 dagen is hij weer omhoog gegaan naar 37,3. Kan dat wat betekenen? Ik hoorde pas van iemand dat je bij de innesteling een tweede stijging kunt krijgen. Is dat zo? Weet iemand hier wat vanaf?

Liefs Kleintje1.

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hi Kleintje, het kan wel wat betekenen maar kan ook niets betekenen. Heb je een kaartje? Ik ben verslaafd aan kaartjes :)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, mooie stabiele temp!

@ Kleintje, een kaartje kijkt inderdaad iets makkelijker!

@ Sheann, hopelijk stijgt je temp morgen door! Ik ga duimen!

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje: hoe is het nu meis?
    =====
    met mij is het goed hoor.... behoorlijk vaak naar de wc en drink niet eens zoveel..... en ohw ohw ohw wat zou ik nu graag aan de pisang abon willen.... maar ja ik weet niet wat er in me buikje afspeeld voorlopig nog steeds geen ongi..... pfffffffffffff
    en op dit ogenblik kopijn als een stier :p maar ja wat wil je met een carnavals zot als mij :oops: :p

13. MyPrecious

@ Kleintje, Het kan heel goed zijn dat na een innestelling je temp nog meer stijgt. Maar dit hoeft niet persee. Zo zie je ook wel zwangeren kaartjes met maar 1 temp stijging.
    Het gaat er vooral om dat je temperatuur gewoon hoog blijft, voor je NOD kun je er toch niet zo heel veel over zeggen.

14. MyPrecious

@ Klus, wanneer is je NOD?

15. Klussertje80

staat in me naam schat dat was de 21ste :) of wel gisteren en tot nu toe is er nog niets....

16. MyPrecious

Oké haha sorry ik snapte die deadline niet zo omdat we het hier altijd over NOD hebben :p hihi.

Maar dat is een goed teken geen ongie ;) . Ga je binnenkort ook testen?

17. Klussertje80

Oké haha sorry ik snapte die deadline niet zo omdat we het hier altijd over NOD hebben hihi.

Maar dat is een goed teken geen ongie . Ga je binnenkort ook testen?
    =====
    ga wel testen maar wel op het einde ter week ongeveer.......

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Spannend Klussertje! Kun je je kaartje hier nog een keer neerzetten?

19. MyPrecious

Je hebt in ieder geval een mooi kaartje! Ziet er heel hoopvol uit! Duim voor je ;) .

Deel Deze Pagina