Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Aquilegia, prachtig, jouw kaartje! Wordt wel heel spannend nu hè?
    Molly, nog niet weer getest?
    Bengeltje, wat een naar nieuws. Fijn dat ze zo eerlijk zijn en meedenken, maar je hoort toch liever dat er niks aan de hand is verder :( Dikke knuffel!
    Mieke, het eerste onderzoek was in het lab. Omdat die uitslag zo mega-slecht was moeten we nu een 2e onderzoek in het ziekenhuis laten doen. Ik heb nog gebeld met het andere ziekenhuis; daar konden we volgende week (4/3) terecht, maar dan zit mijn man in het buitenland :-? Wordt nu dus 13/3, in een ander ziekenhuis.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, zit niet mee met de data!
    Maar iig een week eerder zo toch, is wel zo prettig, want wachten op de uitslag duurt ook meestal wel lang.

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    thnx zico en miepie80 maar ik weet ook wel dat ik gewoon zelf zwanger kan worden en ik word wat dat betref sinds november erg snel zwanger die kans is nog steeds erg groot
    het is alleen zo dat de kans op BBZ iets gestegen is maar er is zeker ook grote kans ddat het wel goed gaat.
    dus het is niet echt slecht nieuws maar ook niet echt super nieuws gewoon wel redelijk denk ik toch? :oops: voor mij gevoel tuurlijk was het wel een klap dat het nog eens gebeuren kan daarom willen ze dat als ik nu zwanger word gelijk meld en bij 5,5 week al echo krijg om te kijken of het weer buiten de baarmoeder zit.

de IVF word dus alleen gedaan als er voor juni dus geen normale zwangerschap is gekomen dus een onderbroken of nog niet zwanger al denken de gyneacologen dat ik voor juni wel zwanger ben en dan maar hopen dat het goed gaat want ik was de 2de zwangerschap na de menstruatie afgewacht te hebben na de miskraam die eerste eisprong cyclus gelijk zwanger

dus november 23 ste miskraam toen 29 december ongesteld geworden en toen 15 januari eisprong toen zwanger oke BBZ zwangerschap maar wel erg snel dit kon nu weer zo zijn en dan duimen dat het goed gaat en zo niet dan willen ze dus IVF doen

hoe gaat het veder met jou zico?

miepie voor jou dan ook balen als je nu langer moet wachten

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    gaat redelijk goed, griepje heeft goed huisgehouden bij mij en ben bij het minste bekaf.
    Maar we komen er wel bovenop.
    ventje zegt dat ik moet relaxen, doch liet ij horen dat hij hoopt dat ik niet te lang ziek ga zijn , want als hij nu thuis is moet hij alles alleen doen.....

Moet ik anders ook, maar ja ;) Mannen he

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahaha mijn ventje doet nu al sinds vorige week woensdag Na Operatie ook alles in huis omdat ik bij de kleine dingen wat ik doen ga erg last van me rug en hoofd krijg heb net toch stiekem zelf gestofzogen maar me rug doet gelijk erg zeer :oops: maar hij heeft zoveel voor mij al gedaan
    hij heeft net ook al gezegt mocht IVF moeten in juni gaan we dat lekker doen maar eerst tot juni lekker zelf proberen en je bent toch wel zelf zo zwanger hij zij ga mijn zaadjes vertellen dat ze in 1 keer goed moeten zwemmen hahaa en dat ze op een goede plek met me ei in de baarmoeder meoten zitten hahaa die spoort soms niet hoor maar wel lief

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Fijn dat je er zo positief tegenaan kan kijken, Bengeltje. En je vriendje ook. Ik ga duimen dat je snel weer zwanger bent en dat het helemaal op de juiste plek zit!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja Aquilegia we hebben geen keus als we met de pakken bij neer gaan zitten komen we zelf nergens maar dat betekend niet dat ik er geen verdriet om heb. 2 miskramen in zeer korte tijd november 2007 en februari het doet me erg veel pijn maar ik blijf positief anders kom ik nergens meer en dan denk ik dat het ook niet gaat lukken als ik er door heen zit

heb op miskramen forum iemand een poppetje laten maken die ik hier in huis kan zetten is maar klein maar zo kan ik aan me 2 engeltjes denken als ik even er doorheen zit en verdriet heb.
    zie hieronder zo poppetje die ik morgen ga krijgen thuis gestuurd.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bengeltje, wat een mooi poppetje, zal vast een steun voor je/jullie zijn.
    Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en dat het dan goed op zijn plekje zit.

KNUF!

9. Niet meer actief

Lief hoor bengeltje..

En toch fijn dat je redelijk nieuws hebt gekregen.
    Ik zal heel hard voor je duimen dat als je weer uit jezelf zwanger raakt dat het helemaal goed zit en je daarna gewoon een mooie baby in je armen mag houden!
    En je vriend is toch wel lief hoor al zegt hij het een beetje op een gekke manier, maar dat zal ook zijn geweest om jou wat op te vrolijken..

Zico hoe is je griepje nu?
    Zijn je klieren al wat minder opgezet?

10. pff.. waar ik vanmorgen weer achter kwam.. Ik kreeg die thermometer niet goed 'erin' :oops: . Ik dacht dan maar zo en kreeg als temp 36.5. Daarna dacht ik probeer het nog een keer maar dan dieper. Toen was het ineens 36.9.. :confused:! En dat heb ik wel vaker gehad deze maand maar toen dacht ik dat het wel goed zat. Kennelijk dus niet.. maar verklaart wel gelijk bepaalde temperaturen. Helaas weet ik niet meer welke dagen het niet zo goed lukte. Ga even goed nadenken en mijn kaartje nakijken!

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    molly;jeetje, wat een knaller van een ovutest! je moet toch wel zwanger zijn. wanneer ga je echt testen?
    ikdus en aquilegia;jullie kaartjes zien er veelbelovend uit! spannend hoor!
    bengeltje;wat lief,dat poppetje. gelukkig nog redelijk nieuws gehad. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je en dat het dan goed zal gaan.
    hier mijn kaartje, ik zit nog maar 4 dpo, en ik voel sinds een uurtje of 2 allemaal kleine steekjes in mijn onderbuik, het kriebelt gewoon. kan toch niet, op 4 dpo?

12. Niet meer actief

Misschien wel Wies, ik zit nu 8 dpo en heb nu al de heledag pijn aan mijn linkerkant van mijn buik.
    Steeds steekjes en een zeur gevoel..

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Tuurlijk wel :) Geen nieuws, helaas.

Klinkt goed, Ikdus!

14. Niet meer actief

Grrr Molly, ik ga boos worden op je test hoor :mad:
    Het moet posi worden.

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik ben die fase al voorbij, Ikdus. Zit niets anders op dan afwachten. Heb vandaag de Sensitest zwangerschapstests binnengekregen en kreeg een fantastisch mooi streepje. Een streepje. Het vervelende is dat ik geen cyclus weet.
    Na stoppen met de pil was het 75, 23 en toen raak. Dag 51 na curettage had ik mijn ei, maar heb voor mijn huidige kaartjes die vanaf de curettage afgehakt naar 14 dagen voor mijn ei. Was het zat :)
    Misschien kan ik me inhouden en dan test ik zondag pas weer. Heb de laatste 24 uur wel veel darmkrampen, maar ja, er heerst ook weer een griepvirus he..........

16. Niet meer actief

Ik hoop dat je je ook in kan inhouden tot zondag.
    En dat je test dan meewerkt.
    En werkt het niet mee dat je dan maar gauw ongi word.
    Want zo een lange cyclus is natuurlijk niets.

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik heb mijn nachtdiensten er weer op.
    kon dus niet tempen op het tijdstip dan normaal.
    ik heb nu s'middags getempt na het zelfde aantal uren dan ik normaal ook slaap.
    zou dit wat een reeel beeld geven?

18. hallo allemaal,
    ik kom na 3 mnd niet getempt te hebben hier ook maar weer eens kijken!
    inmiddels deze maand dus wel weer aan t tempen geslagen en dit keer ook met ovulatie testen in de weer!
    hopelijk dat t dan allemaal wel gaat lukken!
    mn tempkaartje ziet er nu nog niet bijzonder uit dus na mn ei zal ik m er wel weer een keertje opzetten!
    liefs marieke

19. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    hey meiden!

Hier is mijn kaartje!

20. Niet meer actief

Tja Stoetel maar hoe betrouwbaar is je temp eigenlijk?
    Want jij was diegene die in de middag tempt toch?

Deel Deze Pagina