Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

heb 2 ochtende niet getempt door een slapeloze nacht..... dat was afgelopen week en afgelopen nacht.... maar verder ben ik heeeeeel tevreden over me kaartje..... hij houd er alleen van om bergjes te creeren

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wauw, dat is zeker een mooi kaartje :) Ziet er volgens mij heel goed uit voor je! En al op 14 dpo!
    Ik ga heel hard voor je duimen, maar volgens mij heb je dat niet nodig ;)

3. Klussertje80

1 ding weet ik zeker daar waar het kruis staat staat ie goed.... volgens dokter G is dat niet mogelijk maar dokter B heeft me eerste fert dag een eitje gevonden van 20,4 mm en toen s'maandags dokter G de echo maakte was er geen eitje te vinden... ja 1 van nog geen 12 mm ook in me bloed test was postrogon *zoiets* gevonden dus wel heeeeeeeeeeeeeeel duidelijk dat me eitje gejumt is

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Op basis van je kaartje zou ik het kruis ook echt daar plaatsen hoor! Het is een heel duidelijk kaartje vind ik.
    Progesteron bedoel je, dat hormoon (?) wordt inderdaad aangemaakt na je eisprong.

5. Klussertje80

Progesteron bedoel je, dat hormoon (?)
    =======
    jhaaaaaaaa die..... sorry de carnaval maakt me op dit ogenblik niet echt helder.... en drink niet een alcohol :oops:

6. Loe

Loe Niet meer actief

Klusser dat ziet er goed uit zeg!

7. Klussertje80

loe serieus? ik durf gewoon echt niets te hopen op dit moment.....

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, al doe moeilijke namen ook :)

Ik ga zo trouwens maar richting bed. Morgen een belangrijk gesprek met mijn leidinggevende over mijn contract, best spannend. Ik heb de afspraak gelijk om 9 uur, dus Marb, zodra ik tijd heb kom ik vertellen wat mijn temp was ;)

@ Suzy, Maar, Loe, Kweb, Twinny, Klussertje en Sheann, *BLAAS* voor een hoge temp!

@ Dazwa, succes met bellen morgen! Ik hoop dat je een inwendige echo krijgt!

@ Zeehondje, hopelijk is jouw temp ook nog mooi hoog!

@ Djaar, als je dit nog leest, nogmaals een fijne vakantie!

@ MP, knuffel!

@ rest, succes met de ei-jacht!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik snap dat je nergens op durft te hopen, maar je zit op 14 dpo en je hebt een hele mooie hoge temp! Begint er toch echt wel op te lijken hoor! Vooral als je temp morgen ook nog hoog is!

10. Klussertje80

ja moos ik weet het maar ook dat heb ik vaker gehad... en steeds maar ging het mis en ben gewoon nu bang dat me lichaam weer een spel aan het spelen is door alle stress die ik de afgelopen dagen heb gehad.....maar goed..... ik heb nu al zoooooooo veel tegenslagen gehad durf niet eens te testen :oops:

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maar na alle tegenslagen, kan er nu juist ook iets heel positiefs gebeuren natuurlijk! Maar ik snap je wel, je hebt natuurlijk al een hele rotte voorgeschiedenis met telkens weer teleurstellingen!
    Stress kan inderdaad van invloed zijn op (het wegblijven van) je menstruatie, maar ik weet niet of je temp dan zo hoog zou zijn.
    Misschien nog een paar daagjes wachten totdat je goed overtijd bent, en dan toch maar een testje wagen.
    Sterkte en een knuffel!

Nu ben ik trouwens echt weg :)

12. Klussertje80

doei doei moos.... en idd heb het nagezocht je temp gaat na je eisprong gewoon omlaag mocht je niet zwanger zijn...... wat wel heeeeel erg toevallig was.... een vriendin van mij en ik zouden samen testen a.s donderdag of anders het weekend..... maar goed zij is *door stress* 4 maanden niet ongie geweest..... nu ze een paar dagen bij mij is geweest is ze tot rust en is gister spontaan haar ongie uitgebroken...... en ik ik heb nog nergens geen last van.....

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    goedemorgen,

Even snel vanuit de trein!

@ Klussertje, ik duim voor je!

@ All, mijn temp was weer 37.0, saai hè?! ;)

fijne dag allemaal!

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @mosa, je kaartje is bizar! Nog nooit heb je zo'n mooie temp gehad! Spannend hoor.

@klussertje, hopen dat de ongi wegblijft en jij wel kan gaan testen.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ... ennuh ... Mosa ... ik weet niet wat je hebt besproken met Mirre, maar het heeft geholpen: geslapen van 1930-630 :whistle:

(voor het eerst!)

(succes met je gesprek ... nog een half uur ... wij duimen voor je ;))

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jaaaaaaaaaa! Temp van Mosa nog steeds hoog :D

*sluipt weer weg uit topic*

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge mEIden!

Mosa, mooie temp hoor! Zo'n stabiel kaartje heb je nog nooit gehad!

Ik heb al een paar dagen een goeie verkoudheid te pakken. Verder geen koorts of zo, maar temp iedere morgen 37,0. Nu heb ik telkens maar 36,9 ingevuld.

Is dit okay, of kan ik deze tempen eigenlijk helemaal niet meerekenen?

XXX

19. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Mijn temp is gezakt vanmorgen op 9dpo. Ben bang dat dit niet veel goeds betekent, maar we zullen zien wat ie morgen doet.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Je kunt beter niet zelf aan de slag gaan met herberekenen van je temperaturen. Vul gewoon de temperatuur in met de omstandigheden waarmee je getempt had (je kunt bijv op ff invullen dat je later getempt hebt en dat je je ziek voelde) dan houdt ff daar rekening mee.

Deel Deze Pagina