Goeiemorgen! @ Sylvia, heel veel succes en sterkte vanmiddag. Hopelijk is alles gewoon prima! Suzy, Mosa en Maar: kom op! Ziet er goed uit. Mosa, gefeliciteerd! Dazwa, komt mij bekend voor meid dit soort reacties.......helaas...........balen he. Maar je doet er niets aan. Sterkte. Salapio, jij ook gefeliciteerd: met je welverdiende nachtrust! all, mijn temp is weer dalende........t zal wel weer niets worden (ik weet hoe t klinkt, maar zo voel ik me ook). T is weer een aflopende zaak, en nu maar weer hopen dat ik niet voor woensdag ongesteld wordt. Haal ik woensdag, dan heb ik tenminste een lf van 11 dagen.......En dan zali k vreselijk blij zijn als we dan na nog 1 cyclus naar de gyn mogen!
meisjes - mijn oma is overleden dus ik zal de komende dagen even wat minder hier zijn ... sterkte allemaal en mosa ... ik verwacht een posi test aan het einde van de week van jou
Mosa, gefeli met je promotie! Super goed van je en de toekomst is de toekomst, dus nu nog idd geen zorgen om maken... Ik doe een happydans met je Bereke, ik weet het niet zo goed voor wat betreft je ei, maar je hébt 'm in elk geval gehad! \/
@ Anniepannie, ik ben ook wel erg benieuwd hoe het verder gaat met mijn kaartje, ik heb meestal van die onduidelijke kaartjes. @ Loe, je temp is maar 0,1 gedaald, vind ik nog niet zo heel veel zeggen hoor! Kan ook door andere factoren komen. *BLAAS* *BLAAS* dat hij morgen weer hoger is! Knuffel, ik kan me voorstellen dat je baalt! @ Suzy, gecondoleerd met je oma Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd! Knuffel! Ik hoop ook op een positieve test, maar dan wil ik wel dat jij er ook één hebt @ All, dank jullie wel voor de lieve reacties Nu ga ik écht aan het werk
Suzy, mijn innige deelneming! Mosa, gefeliciteerd met je promotie! Loe, ik blijf toch duimen dat je temp. morgen weer wat hoger is! Waarom ik wééral vraag wanneer jullie denken dat mijn ei geweest is? Omdat ik wil weten wanneer mijn NOD is! Begint weeral wat spannend te worden!
Hier is dan mijn temperatuur kaartje: 6/2 35,9 15/2 36,5 7/2 35,9 16/2 36,7 8/2 35,9 17/2 36,9 9/2 35,9 18/2 36,9 10/2 35,9 19/2 37,0 11/2 35,9 20/2 37,0 12/2 35,9 21/2 37,3 13/2 35,9 22/2 37,3 14/2 35,9 23/2 37,3 Nou, wat vinden/denken jullie? In ieder geval mijn eisprong gehad op 14/2 in de avond. Dat heb ik gevoeld. Zou die tweede verhoging dan de innestelling zijn? Liefs Kleintje1.
Bereke kan het ook zijn dag ie op dag 21 gesprongen zou zijn? Vind t moeilijk hoor, je hebt twee van die mooie stijgingen vlak achter elkaar....
Ik denk het niet Loe omdat ik op vrijdag pas 's avonds laat (ik denk rond 22.30 u) een positieve ovulatietest in handen had. Dus dan duurt het nog even vooraleer dat eitje springt, toch? Maar langs de andere kant had ik mijn vorige cyclus ook op CD19 mijn eisprong. Goh, ik weet het dus niet hé. Mijn gevoel zei altijd dat het pas op zondat was maar waarom oh waarom blijft ff dan toch die vrijdag aan houden?
Hoi Kleintje, Meestal zakt je temp bij een innestelling, maar niet iedereen heeft een dip. Het ziet er iig goed uit zo! Wel eens fertilityfriend gedacht? Dan krijg je een mooie grafiek. Hoe lang ben je "bezig", als ik vragen mag?
Hoi Maar29, Wij zijn nu bijna een jaar bezig... We lopen vanaf het begin al in het ziekenhuis, omdat ik pco heb! Ik krijg nooit een eisprong. Nu door middel van echo's hebben ze me helemaal gevolgd. Daardoor weet ik dat ik 14/2 mijn eisprong heb gehad. Alleen die tweede verhoging vind ik zo gek! Dit is mijn eerste echte eisprong, dus ik kan het ook niet vergelijken... Maar wachten tot ik kan testen duurt zo lang. Hoe lang ben jij al bezig dan? Liefs Kleintje1.
Ah, vandaar! Een tweede verhoging is altijd goed. Als je zwanger bent, stijgt je temp telkens een beetje, dus klimmen zou ik zeggen! Wij zijn al ruim een jaar bezig en dit is ronde 12. Ik heb nogal wat lange cyclussen gehad, maar deze is mooi kort! Ik heb ook het gevoel dat het nu wel eens raak kan zijn, hoewel ik daar bijna niet op durf te hopen, maar ik zei vorige week al tegen Maarman dat ik echt het gevoel had dat we deze maand raak hebben geschoten! Nog ff wachten en dan weten we meer... Wanneer ga jij testen?
@ Bereke, Ik zou écht uitgaan van zondag je eisprong hoor! Vooral omdat je pas 's avonds op vrijdagavond een positieve ovulatietest had. Je eitje springt pas 12-48 ná de LH-piek, dus zondag is veel logischer dan vrijdag. @ Kleintje, die tweede verhoging zou idd een innesteling kunnen zijn, in ieder geval heb je een erg mooie temp! Spannend hoor! Een mooi kaartje geeft echter geen garantie op zwanger zijn, maar ik ga voor je duimen! Ik zou inderdaad op www.fertilityfriend.com je gegevens invoeren, dan krijg je een overzichtelijk kaartje. Fijn dat je nu voor het eerst een eisprong hebt, en dan meteen zo'n mooi kaartje
@ Maar, wat spannend dat je er zelf best een goed gevoel bij hebt! Zou ook weleens tijd worden in ronde 12 hoor! Ik hoop met je mee! We moeten gewoon zorgen dat we met z'n allen naar de november-mama's kunnen, net zo gezellig!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat zou helemaal super zijn! Trouwens bedankt hoor mosa dat je me nog maar eens geruststelt ivm die eisprong! Ik beloof dat ik er vanaf nu over zwijg !