Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    sylvia meis, jee wat naar voor je zeg. Sterkte meis

suzy, gecondoleerd en ook veel sterkte toegewenst

mosa, gefeliciteerd met je naderende promotie

all heb alles wel gelezen maar niet goed opgeslagen. Kom net uit het ziekenhuis met mn ouders en de longarts heeft het gevoel dat we moeten denken in maanden wat mn vader nog heeft. Moet daarbij wel zeggen in de conditie waarin hij nu verkeerd. Probeer ze een beetje moed in te praten, dat hij nu nog zo ellendig is van de bestraling en dat we eerst die genezing even af moeten wachten. Maar komt wel even koud op je dak. Hopelijk mag ik binnenkort wat beter nieuws vertellen.

Verder ook geen idee wat de temp gaat doen. Heb geen ongigevoel meer gehad en nog steeds (voor mijn gevoel) grotere borsten en gevoelige tepels.
    Maar weer even afwachten.

Voor de meiden die ik vergeten ben, sorry

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    jeetje Kweb, wat een klotenieuws! Poeh, dat is heftig!
    Je klinkt heel sterk, maar het ziet er dus echt niet goed uit :cry:
    Hopelijk knapt hij een beetje op van de bestralingen en ziet het er iets beter uit!
    Heel veel sterkte!

Goh, alleen maar rotnieuws vandaag :(

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Mosa, las dat het gesprek vanmorgen goed is gegaan!
    Geweldig zeg, dus je hoeft niet op zoek naar ander werk! En over dat zwanger worden, dat zie je dan wel weer hoor, je moet er gewoon lekker voor gaan!

Het wordt spannend voor je he?! Al 13 dagen dpo! Ik duim voor je hoor!

Sylvia, las van je mk...rot voor je zeg. Heel veel sterkte!

Ik lees verder gezellig mee en duim voor jullie allemaal!

Liefs Loesie

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Sylvia........ik lees dit met tranen in mijn ogen. Wat verschrikkelijk. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    poeh hee wat een dag;

kweb; heel veel sterkte met je vader! Geniet van elk moment samen!

@suzy; gecondoleerd met je oma.

Heel veel sterkte meiden!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Kweb, wat een naar nieuws! Hopelijk knapt hij nog wat op en mogen jullie nog een hele lange en mooie tijd samen hebben! Dikke knuffel!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Kweb, heel veel sterkte.. :(

@ Pookie, succes morgen bij de VK. Krijg je al een buikje?

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Syl: wat erg meid. Een hele dikke knuffel. Even een vraagje... telt deze bloeding niet als ongi? Toen ik een MK had was ik gelijk meer dan een week ongesteld. Ik had het zelfs langer dan normaal.

Mosa: Saai hoor die temp van jou. Gefeliciteerd met je promotie.

kleintje1: Als ik het goed heb gaan Maar(misschien nog een beetje vroeg) Loe(heeft stiekem al getest), en uiteraard Mosa deze week testen.

En ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei. Het lijkt wel eeuwig pasen :)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    s'avonds vooral heb ik een enorme buik!
    En mijn borsten zijn al behoorlijk groter, mijn vent zit iedere keer er vol verbazing naar te kijken. :confused:

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Lieve dames,

allemaal een Mega dikke lieve knuffel van mij!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sylvia,

Hele dikke knuffel en sterkte!

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Deze MK telt inderdaad als een soort van ongi (zie banner) en ze zagen al dat ik zo goed als "schoon" was, dus was gelijk een korte... (alles heb ik vanmiddag verloren).

13. kleintje1

kleintje1 Lid

18 feb 2009
    54
    0
    0

Ja, dit was mijn eerste eisprong! Ik weet dus ook niet of alles wat ik voel bij een menstruatie of een zwangerschap hoort... Ik weet alleen dat mijn temp behoorlijk hoog is! Normaal 35,9 nu 37,3. Dit is na een tweede stijging afgelopen zaterdag. Ik hoop zo dat dat iets goeds betekend.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia en Kweb, ik heb veel aan jullie gedacht vanavond, ik vind het zo rot voor jullie! Nog maar een dikke knuffel!

@ Kleintje, ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt! Eindelijk ook een echte kans om zwanger te worden, dat is natuurlijk al heel fijn! En dan ook nog zo'n tempstijging! Zou heel fijn zijn als het nu meteen raak zou zijn.
    Wat ik me afvroeg, toen je geen eisprong had, hoe was je toen ongesteld? Had je toen veel bloedverlies of heel weinig? En hoe lang was je ongesteld?
    Ik vraag me af of het een beetje hetzelfde is als bij MyPrecious (heel weinig bloed, maar wel lang ongesteld)

@ Loesie, hey :D Ik ben ook heel blij hiermee, lijkt me heel leuk om te promoveren! Dank je wel voor het duimen :) Ik mail je morgen!

@ Pookie, heel veel succes morgen bij de vk! Krijg je dan ook weer een echo of dat niet?
    Leuk dat je 's avonds al een hele buik hebt! En leuk voor je mannetje dat je borsten groter zijn ;)

@ Sheann, dus toch nog geen eisprong :( Vandaag wel weer eggwhite zie ik, hopelijk staat hij nu écht op springen!

@ Sanne, knuffel terug!

@ All, of ik zit me van alles in te beelden, of ik heb heel veel kwaaltjes :( Maar ja, eerst maar zien dat mijn temp morgen nog hoog is.

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Gister inderdaad wat eggwhite maar zou ook restjes kunnen zijn van sperma. Vind het moeilijk maar schrijf het maar op. Vandaag is mijn temp wel weer hoger. Dus wie weet.
    Mijn vent komt zo thuis dus dan bespring ik hem nog een keertje voor de zekerheid :)

Wat voor kwaaltjes heb je zwangere Mosa?

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Aaaaaaah, ik vind het zo spannend hier :D

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge mEIden,

Lieve Kweb, heel, heel veel sterkte en geniet idd van de tijd die jullie nog samen mogen krijgen. Lach, huil en praat over belangrijke en onbelangrijke dingen... Dikke knuf voor jou!

Mosa, hoe is jouw temp vanmorgen? En wat voor kwaaltjes heb je al!

All, mijn temp is gezakt. Hoop dat ie morgen weer gaat stijgen, hoewel ik wel weer even krampjes heb vanmorgen... :(

Een mooie dag allemaal!

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Maar: het is toch nog veel te vroeg voor de 'echte' daling, dus deze betekent gewoon NIKS. Morgen is ie weer hoog, let maar op. *kijkt dreigend*

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kweb, knuf voor jou, wat een moeilijk tijd!

Maar, blaasblaasblaas! (Mirre wordt wild van je avatar :))

Mosa, knap als je het volhoudt om niet te testen ;)

Hier nog altijd saai: http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    goedemorgen ...

@ kweb: sterkte de komende tijd! *knuf*

@ Sylvia: *knuf* - ik vind het zo erg voor jullie. Sterkte

@ all: mijn temp is vanochtend gelijk gebleven ... dus nog niets te zeggen.

Deel Deze Pagina