@ Kleintje, ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt! Eindelijk ook een echte kans om zwanger te worden, dat is natuurlijk al heel fijn! En dan ook nog zo'n tempstijging! Zou heel fijn zijn als het nu meteen raak zou zijn. Wat ik me afvroeg, toen je geen eisprong had, hoe was je toen ongesteld? Had je toen veel bloedverlies of heel weinig? En hoe lang was je ongesteld? Ik vraag me af of het een beetje hetzelfde is als bij MyPrecious (heel weinig bloed, maar wel lang ongesteld) @mosa1982; Sinds ik bij het ziekenhuis loop word mijn menstruatie opgewekt door Provera. Dan ben ik ongeveer 6 dagen redelijk heftig ongesteld. Daarvoor werd ik ongesteld door de pil (diane35) en dan was ik het ongeveer 5 dagen licht. Dus niet echt heel lang! Wat voor een kwaaltjes heb jij dan precies? En wanneer was jouw eisprong dan? Liefs Kleintje1.
Goedemorgen lieve meiden, Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik ga vanavond als ik thuis kom even reageren op iedereen. Mijn temp was vanmorgen gelijk 36.8. Nog geen rood te bekennen hier. Denk wel dat ongi eraan zit te komen maarja, geen bloed geeft moed. Spreek jullie straks weer Liefs
Goedemorgen, Toch weer even kijken hier Een paar zulke spannende kaartjes.... Maar, die kleine daling hoeft echt niks te betekenen hoor. Kan gewoon een keer verschillen. Mosa, weer een hoge temp vandaag?
Goede morgen allemaal.... pffffffff geen ongi gevoelige (.)(.) een beetje misselijk enhet zweet breekt me steed uit dan weer koud en dan weer een zweet uitbarsting dat gaat zo de hele dag door..... ik wil zooooooooooo graag zekerheid hebben maar durf gewoon niet testen
Hee Kweb, hier hetzelfde hoor. Nog net boven de lijn maar waarschijnlijk een aflopend avontuur. Als ik het kruis op cd16 zet (waar FF hem zette omdat ik opk pos invulde) dan ziet mijn kaartje er beter uit haha. Maar het is vast cd 18 geweest. DAarbij heb ik stiekem gisteren (ja alweer....) getest en zo wit als een spook bleef dat tweede streepje. Mosa, waar ben je, hoeveel heb je, en waar heb je last van? @ all, tot zo!
@Sylvia, ik vind het ook heel erg voor jullie, heb veel aan je gedacht... @all: Mijn kaartje is weer laag laag laag. Ik zit weer rond dezelfde temperaturen als toen ik 'cyclusloos' tempte.
Sylvia meis sorry dat ik nog niet naar jou heb gereageerd maar ik wens je heeeeeeeeeel veel sterkte. *van wie de oma overleden is* ook heeeeeeeel veel sterkte
@sylvia; jeetje, wat heftig, en dan ook nog precies tijdens het bezoek aan de gyn. Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop voor jullie dat je snel weer met de clomid mag beginnen. @Mosa; gefeliciteerd met je promotie, super meid! En nu nog dat andere goede nieuws hè?! Je temp blijft i.i.g. mooi hoog en stabiel. @kweb; jeetje wat een rotnieuws over je vader zeg. Ik wens jullie samen nog een hele fijne tijd toe. Geniet van elkaar! @Suzy; nog gecondoleerd met je oma, ik wens jullie een mooie begrafenis/crematie toe. Een mooi afscheid is goed. @Maar29; nu al ongi zou toch wel heel raar zijn toch? Ik heb ook wel eens opeens een kleine daling. Dus morgen gaat 'ie gewoon weer omhoog en dat blijft 'ie ook! @Strijkkraal; Jeetje wat spannend. Is het eigenlijk jullie eerste iui? @klussertje; op welke dag zit je? Het is zo spannend... @Loe; balen hè als je ziet dat je temp aan het dalen is. Ik ken het. Hopelijk gaat 'ie weer omhoog! @all; zelf ook een daling in temp. drie keer 37,0 toen 36,9 en vandaag 36,8. Ben aan het wachten op de eerste spotting. Maar ja, dan kunnen we wel beginnen met de o.i.!
hoi meiden Sylviem: sterkte meisje en ben maar extra lief voor jezelf, dat verdien je..... Kweb: sterkte met je vader, wat ontzettend naar.... Mosa: hoe is het bij jou? Hier weer stijging, ik blijf er een goed gevoel bij houden! Zondag ga ik testen......... Mag vrijdag ook al bloed laten gaan trekken in het ziekenhuis, maar ppffff........... Wist ik maar wanneer me eisprong is geweest! Ik weet echter zeker dat dat niet maandag was, eerder zaterdag of zondag hoor! Ben benieuwd naar me temp. morgen...... Iedereen weer heel veel succes........ twinny
Goedemorgen, @ Sheann, mooie tempstijging zeg Nu hopen dat het doorzet! Ik ga duimen, want het is nu echt wel tijd! @ Maar, ik las je berichtje en dacht dat je temp flink gedaald was, ging het om 0,1 Je temp is nog steeds heel hoog, dus dat zegt toch niets! *BLAAS* voor morgen weer 37.0! @ Salapio, heeft Mirre vannacht weer doorgeslapen? @ Suzy, spannend Hopelijk blijft hij zo mooi hoog! Heb je een beetje kunnen slapen? @ Kweb, vreemd dat je temp blijft hangen. Hopelijk wordt je inderdaad niet ongesteld en stijgt je temp morgen weer! Hopelijk gaat het een beetje en heb je afleiding van je werk! @ Klussertje, lieverd, misschien samen met je mannetje testen? Dat is misschien iets minder spannend? Als je temp nu nog hoog is, dan denk ik wel dat het iets betekent hoor! @ Loe, jammer dat je een negatieve test had, maar ook nog wel erg vroeg! Hopelijk blijft je ongesteldheid weg! En als het dan toch moet komen, dan wel over een paar dagen! @ Dazwa, balen Het lijkt er volgens mij op dat je lichaam wel een poging gedaan heeft tot een eisprong, maar dat het niet gelukt is ofzo Slik je nu 50 mg clomid? @ All, mijn temp was 37.1 Maar dat kan ook eenmalig zijn natuurlijk! We wachten het wel weer af. De kwaaltjes waar ik last van heb zijn: - steekjes in mijn lies - regelmatig last van mijn onderrug - soort krampen/spierpijnachtig gevoel in mijn buik - gevoelige borsten (dit heb ik normaal nooit!) - gisteren de hele dag een krampgevoel in mijn onderbeen, telkens schoot het er bijna in (weet niet of dat een kwaaltje kan zijn ) - puistjes op plekken waar ik die normaal nooit heb Dat was het wel zo'n beetje, maar ik weet ook dat ik normaal ook weleens kwaaltjes heb en dat die normaal ook niets te betekenen hebben. Maar ik heb er nu wel meer, maar ook dat hoeft helaas niets te zeggen
mosa je kunt gewoon testen hoor, je hoeft echt niet meer te wachten, het lijkt me ontzettend duidelijk!
@ Zeehondje, nee toch Wat balen zeg! Dus toch beginnen aan de O.I, hopelijk is het dan de eerste keer raak! Zie je er erg tegenop? @ Twinny, mooie stijgende lijn! Spannend hoor! Zou wel heel fijn zijn als het nu gelijk raak zou zijn! Spannend is dat dan hè, iedere ochtend weer checken hoeveel je temp is?!
Je maakt me zenuwachtig Mijn lf is 16/17 dagen, dus ik wil eigenlijk eerst afwachten of mijn temp de komende dagen daalt.
Mosa moppie, zonder gekkigheid. Het zou toch wel heeeel raar zijn als jij niet posi zou testen nu... Waarom zou je wachten? Je kunt nu echt al testen. Suc6
Hihi, jullie maken me écht zenuwachtig! Maar vandaag ga ik in ieder geval nog niet testen Op z'n vroegst donderdag, mits mijn temp dus nog hoog is! En anders samen zondag Twinny!
@Mosa, oooh dat je nog kunt wachten met testen, je bent echt goeeed hahahaha. Ik slikte inderdaad 50 mg.