Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Als je heeeel eerlijk bent, wat denk je zelf dat je gaat testen... :^o

Als iemand anders zo'n kaartje had met zulke symtomen, dan was je ook cker overtuigd! :)

Maar je moet het op jouw moment doen. Tis immers een hele grote verandering, als het idd posi is!

Suc6 en sterkte met wachten! :thumup:

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @mosa, wat een super kaartje, ik had allang getest.
    In november had je ook een cyclus waar je lang een hoge temp had dus ik kan me ook voorstellen dat je wilt wachten.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, als ik zou weten dat hij positief zou zijn, dan zou ik nu meteen testen! Maar ik twijfel nog, vooral door mijn lange lf.
    Voor hetzelfde geld test ik vandaag negatief en daalt mijn temp morgen.
    Dus dan wacht ik liever nog even of mijn temp wel hoog blijft.
    Maar we zullen zien hoelang ik het nog volhoudt, op zich heb ik er nu nog weinig moeite mee hoor!

@ Dazwa, misschien dat je de volgende keer dan een hogere dosering krijgt en dat dat wel helpt?

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, begin jij nu ook al :)

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Jij bent de enige met geduld geloof ik. :D

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Mosa,
    Ik kom me er ook nog even mee bemoeien ;)
    Ik heb nog eens even goed naar je andere kaartjes gekeken en denk toch echt dat ik als er geen lijn zou staan van FF je een andere, latere eisprongdag zou geven. Dus m.a.w. een kortere LF dan jij nu denkt.
    Meid, met zo'n mooi kaartje kan het toch niet meer missen.
    En dat die temp nu omhoog gaat weer vandaag is echt geen toevalstreffer hoor :D:D
    Ik heb er zo'n goed gevoel over!
    Maar... laat ons maar in spanning hoor! :)

Groetjes Hanna

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Mosa; ik snap wel dat je even wil wachten met testen. Als je naar de lengtes van je cyclussen kijkt, kan je temp inderdaad ook nog omlaag gaan.
    Ik vind het wel heel stoer van je dat je nog niet gaat testen, zeker na al die aanmoedigingen die je hier op het forum krijgt!
    Maar het blijft spannend...

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Berbel, normaal ben ik best ongeduldig, maar met testen ben ik het vreemd genoeg wel :)

@ Hanna, bedoel je op eerdere kaartjes op op dit kaartje?
    Want dat is eigenlijk iets waar ik deze keer ook over twijfel, of mijn eisprong niet op dag 19 was in plaats van dag 15. Vooral omdat ik in het begin van de cyclus niet getempt hebt. Dus dan zou ik vandaag op 10 dpo zitten, dat houdt me denk ik ook wel tegen.

Maar als mijn temp morgen en donderdag minimaal 37.0 is, dan zal ik wel een poging wagen. Ik heb toch nog een testje liggen!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ik bedoel op de andere kaartjes. Daar zakte de temp weer vaak naar beneden en dan kwam pas de echte stijging.
    Als de tempen op dag 13, 14 en 15 kloppen dat staat het kruis van FF gewoon goed hier lijkt mij.
    Dus gewoon 14 dpo dan :D

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @Mosa, ik snap het wel hoor, het is natuurlijk ook een stukje zelfbescherming.. Zet 'm op morgen :D

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, klopt inderdaad dat ik de vorige keren veel meer schommelingen had, vooral net na het kruis. Deze keer gelukkig niet, dus misschien is dat ook wel een goed teken ja.
    Dus 14 DPO dan :)
    Bedankt voor het kijken!

@ Dazwa, het is idd ook een stukje zelfbescherming, een negatieve test is gelijk zo 'niet zwanger' zeg maar, en nu kan het nog!

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Joehoe, temp nog hoger! :D Kan me voorstellen dat je liever nog even wacht, al denk ik ook wel dat het raak is ;)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Mosa, dat kaartje ziet er idd héél mooi uit! En vind het heel sterk van je dat je kan wachten met testen. Maar ik begrijp ook wel heel goed waarom je nog wat wacht!

Mijn temp. was deze morgen lichtjes gestegen. Ik ben benieuwd wat hij de volgende dagen gaat doen! Spannend!

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik reageer trouwens steeds alleen op Mosa, maar ik zie een heleboel mooie kaartjes hier!

Twinny, bereke, Maar, klussertje ehm.... ik vergeet er vast nog... Maareh... succes meiden!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Mosa,
    ze maken je hier de kop gek he?! haha!

Meiden, als er iemand nuchter is (al zweef je denk ik nu ook wel een beetje, hihi!) dan is het Mosa wel! Als wij op het andere forum aan het testen geslagen waren, dan verklaarde zij ons voor gek, hihi en wachtte het allemaal rustig af!

Maar ik blijf meelezen, want het is voor meerdere spannend zie ik!

Ik heb even een paar daagjes vrij genomen, zit even in een dipje denk ik. Besef nu goed wat ons allemaal te wachten staat.

Meiden, ik duim voor jullie!

Liefs Loesie

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @bereke, jouw kaartje ziet er ook heel mooi uit.
    al testplannen?

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Mosa, testen testen testen, je zit nu al op 14dpo, je kan al 3 dagen voor nod testen, dus huppa testen jij :)

18. kleintje1

kleintje1 Lid

18 feb 2009
    54
    0
    0

@Mosa1982; ik vind het knap hoor dat je zo geduldig bent! Ik heb zaterdag en maandag al getest, allebij negatief natuurlijk, veel te vroeg! Ik ga nu morgen weer testen... Iets zegt me dat het goed zit. Heb jij ook zo'n gevoel? En dan die kwaaltjes... Ik vind die onzekerheid echt vreselijk :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Bereke, wat een mooi kaartje heb je! Kruis denken we twee dagen verder ;) Spannend hoor, ik ga duimen!

@ Loesie, wat rot (maar begrijpelijk) dat je in een dipje zit :( Goed dat je even vrij hebt genomen, het is ook allemaal niet niks natuurlijk!

@ Kweb, NEE, ik test niet ;) Ik heb nog nooit 3 dagen voor mijn nod getest, dus nu ook niet :)

@ Kleintje, aan de ene kant heb ik wel het gevoel van, het zou best weleens raak kunnen zijn, maar aan de andere kant denk ik ook van, het zal toch wel weer niet. Dus het is dubbel. Onzekerheid vind ik ook vervelend, maar dan kun je tenminste nog hopen.
    Spannend dat je morgen weer gaat testen, alvast heel veel succes [-o<

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Bereke, jij hebt ook een super mooi kaartje! Zeker ook spannend voor jou. Hoe voel je je?

Loesie, wat scheelt er meis?

Deel Deze Pagina