Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke en mosa dat ziet er veelbelovend uit.

@mosa; ik vind het erg knap dat je je kan bedwingen, vooral omdat je al een test in huis hebt.
    Ik heb bij mijn dochtertje op 10 dpo ook vet positief getest, dus ook al zou je eisprong later zijn geweest, dan nog! Jeetje, volgens mij zijn wij veel nieuwsgieriger als jij.
    Maar je hebt wel gelijk, zolang je niet test, kan het positief zijn. ALs je negatief test, is het alweer voorbij en ga je weer door naar de volgende ronde.
    Maar toch... zou het niet geweldig om zo al te weten dat je ZWANGER BENT?
    Nou ik hou het wel in de gaten... ;)

2. bereke

bereke Niet meer actief

Maar, ik heb pijnlijke tepels (en normaal doen heel mijn borsten pijn) en heb een minder gevoelige onderbuik als anders maar voor de rest voel ik me heel normaal. Voel me sinds gisteren ook weer wat down en negatief en da's meestal het teken dat ik toch ongi ga worden (pms-klachten). Dus heb er niet zo'n goed gevoel bij. Maar goed, mijn gevoel kan fout zitten hé.

Berbel, ik weet niet goed wanneer ik zou kunnen testen (als het al nodig is). Ofwel was mijn eisprong op vrijdag ofwel op zondag. De meerderheid hier denkt wel dat het zondag was. Maar dan weet ik ook niet hoelang mijn LF gaat duren. Ik heb vorige cyclus voor het eerst ovutesten gebruikt en getempt en toen was mijn LF 12 dagen. Dus is allemaal zo vaag!

3. @ bereke; als ik je kaartje zo bekijk, denk ik dat FF gelijk heeft en dat het vrijdag was.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Even een apart topic gemaakt! Is veel handiger!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Dubbele post...

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Maar...wat lief dat je er naar vraagt.
    Wij hebben afgelopen woensdag te horen gekregen dat we IUI moeten overslaan en direct met ICSI moeten beginnen.
    Vriendje maakt antistoffen aan tegen zijn eigen zaad en daardoor overleven er maar heel weinig. Afgelopen onderzoek dus maar 0.2 miljoen... En dat is dus te weinig voor IUI...

Ik had zo'n masker op tegen iedereen, zo van:
    naja, wat moet dat moet en...hier gaan we gewoon voor en...het is nu eenmaal zo...
    Maar zit nu even in een dip. Vriendje is soms zo nuchter en ik kan er niet zo goed met hem over praten. Gisteravond een heel gesprek gehad dat hij zich tegenover mij echt niet groot hoeft te houden en dat ik soms een beetje het idee heb dat ik er alleen voor sta, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar hij heeft nu belooft dat hij bij mij gewoon eerlijk is en toen ik gister boos was, toen knapte hij ook wel...toen kwam er ook wel uit dat hij het ook hartstikke moeilijk vond dat zijn jongere broer al wel 2 kids had en wij nog niks...En dat wilde ik gewoon graag horen, wil gewoon samen verdrietig zijn af en toe en niet alles afdoen met die onverschilligheid!

Zo, even weer gezeurd, hihi!
    Ik ga even naar het kaartje van Bereke kijken!

Liefs Loesie!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik denk ook dat FF gelijk heeft Bereke...en misschien nog wel een dagje eerder, donderdag, omdat hij dan een klein dipje heeft!

Ik heb alle mogelijke tempkaartjes al gehad en heb vaak mijn eigen gevoel gevolgd en dat was altijd goed. Kijk ook naar je cervixslijm he...dat had je op donderdag en vrijdag ook!

Succes meis!

Liefs Loesie

8. bereke

bereke Niet meer actief

Loesje, da's niet niks allemaal zeg! Gelukkig heb je er nu wel over kunnen praten en hopelijk blijft dit vanaf nu ook zo! Het is idd veel "aangenamer" als jullie samen verdrietig kunnen zijn!
    Enne, dat is toch helemaal geen gezeur! Iedereen moet zijn hart af en toe toch eens luchten!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mosa,

Wat een mooie temp!
    Als dit niet iets goeds betekend... dat weet ik het ook niet meer :rolleyes: ..:D

Bereke,

Jij ook een mooi kaartje!

Volgens mij word dit heeeel veel roze deze maand!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt dat je gekeken hebt loesie maar het is missch. handiger als je je antwoord in dat topic zet. Wil niet dit topic heel de tijd bevuilen met mijn zorgen over die datum van eisprong :) .

11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey Loesie,

Das toch helemaal geen gezeur?
    Dat is juist het lekkere van dit forum. Hier kun je alles kwijt en als iémand je kan begrijpen, dan zijn het de mensen hier wel...

Mannen komen nu eenmaal van Mars en vrouwen van Venus!

Maarman is ook zo "relaxed" en dan kan ik m wel wat aandoen. Die opmerkingen van "onze tijd komt nog wel" en "je moet je niet zo druk maken...", die kennen meer dames hier, dus das wel prettig!

Gelukkig heb je een "doorbraak" gehad en lijkt je man langzaam te ontdooien. Blijf praten, maar probeer ook posi te blijven, want misschien is het juist gevoelig bij hem, omdat het bij hem niet helemaal goed werkt. Snappie? Suc6!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Susan, het zou geweldig zijn om een positieve test te hebben, maar een negatieve test vind ik ook zo hard. Ik ben zelf ook heel nieuwsgierig, maar de twijfels winnen het nu nog van de nieuwsgierigheid!

@ Bereke, ik zal zo even naar je topic kijken (alhoewel je weet hoe ik er over denk ;) ), maar nu gevoelige tepels terwijl je normaal gevoelige borsten hebt klinkt best goed! En volgens mij heeft bijna iedereen rond de nod wel een negatief gevoel, je kunt je ook niet voorstellen dat je ineens wel zwanger kunt zijn, of niet?

@ Loesie, ik vond je vorige week inderdaad erg sterk, terwijl het natuurlijk allemaal heel heftig en verdrietig is! Iedereen wil toch het liefst op de 'natuurlijke' manier zwanger worden, maar helaas lukt dat niet bij iedereen. Wat goed dat jullie er samen een goed gesprek over gehad hebben, voor je vriendje zal het ook érg moeilijk zijn!
    Een dikke knuffel in ieder geval!

@ Maar, ik vind altijd dat jij zulke goede en treffende dingen zegt! Dat vind ik écht heel leuk van je, daarom ook een knuffel!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Nee da's waar Mosa, je kunt het je niet voorstellen dat het ooit weleens echt zo zou kunnen zijn!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O maar Mirre ook: vrolijkwild ;)

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Salapio, grappig! En vervelend misschien...hihi

Loesie, ik vind het onwijs stoer dat je de mmm in bent gegaan. Ik durf het nog steeds niet, zelfs na ruim een jaar "aanrommelen".... We gaan dus heel hard hopen dat het nu een x raak is en anders moeten we het idd ook maar onder ogen zien...!

Mosa, is dat zo? Nou, thx for the compliment dan! Ben blij dat ik wat bij kan dragen hier... hihi

Ik ga me weer ff irriteren aan mn baas... :c:

doei doei!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Mosa.. als jij niet posi test deze maand.. dan weet ik t nie meer or!

17. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    *Inbraak voor MOSA!*

Meid, als je dit kaartje naast de wat vagere kaartjes van de vorige rondes legt.. Dan zie ik een vergelijking van mijn eigen kaartjes ;) .

Je kaartje is nu zo overduidelijk.. Dit had ik ook de laatse ronde en kijk mijn banner!

Ik kan maar 1 ding zeggen.....

TESTEN!

*uitbraak*

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, ik hoop dat jou achterna ga dan! Donderdag zal ik testen :)

@ Sanne, we zullen zien!

@ Maar, ik vind dat je zeker wat bijdraagt hier :) Ik vind dit echt zo'n gezellig groepje!
    Succes met irriteren ;)

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bedankt voor jullie reacties! Erg lief!

Maar, jij hebt geen marsman maar een maarsman, haha! Maar toch fijn dat ik niet de enige ben die dat probleem kent met mannen!
    Ik heb heel sterk het gevoel gehad dat het bij ons niet goed zat. En na 8 rondes had ik zoiets van, ik kan nog wel jaren door blijven gaan en hopen dat het goed komt, maar we kunnen ook de onderzoekjes laten doen. Mocht het goed zitten dan was ik voorlopig gerustgesteld en gingen we lekker door, maar nu dit eruit is gekomen ben ik blij dat we de stap snel hebben gezet.
    Ik denk dat het steeds moeilijker gaat worden als je er steeds langer mee bezig bent.
    Wij zijn nu net een jaar bezig en staan al voor ICSI! Dat is toch ontzettend snel! (als je goed nagaat, voor ons duurt het wel erg lang, haha)

Maar je moet er natuurlijk wel allebei aan toe zijn om de stap te nemen he! En als dat niet zo is, moet je gewoon je gevoel volgen meis!

Bereke, zal je topic eens opzoeken zo! En je bevuild niks hoor, zwanger worden/zijn is gewoon één en al onzekerheid, daar ben ik al wel achter! haha!

Mosa...ja ben tegenover anderen ook heel sterk, maar thuis heb ik mijn huilbuien wel hoor! En soms heb ik ook niet altijd zin om heel 'dramatisch' te doen...Dan voel ik het ook echt zo van, het komt vast wel goed...maar vaak ook niet. (snap je hem nog? Zo is mijn gevoel ook, dan wel, dan niet, dan wel, dan niet! Heb nu al stemmingswisselingen en moet nog aan de hormonen! dat wordt nog wat!)

Ik snap wel dat je nu die hoop nog hebt hoor! Ik heb de laatste maanden wel een beetje hetzelfde! Maar je kaartje ziet er echt goed uit.
    Ben je ook een beetje bang dat het door de thermometer komt?! Omdat die vorige steeds zo'n hoge temp aangaf en een rommelige, dat je ook geen goed vergelijkingsmateriaal hebt?!
    Feit blijft wel dat hij er gewoon dondersgoed uitziet!

Ik kom trouwens niet meer op onze hyves hoor, ik vind het veel te veel voor zwangeren. Al die polls en gadgets (die filmpjes en liedjes) net alsof iedereen al zwanger is. (maar dit was even offtopic)

Liefs Loesie

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé Mosa, ga je donderdag al testen?! Volgens mij heb je je datum iets vervroegd, haha. Moeilijk hè wachten, zeker met al die meiden hier die graag willen weten of je nou zwanger bent ja of nee (ik ook hoor).

Deel Deze Pagina