Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    ja dat klopt.
    Ik weet dat hij misschien niet heel betrouwbaar is, maar ik wil toch even kijken hoe dit afloopt.

2. Niet meer actief

Probeer als het volgende maand nog niet raak is echt in de ochtend te tempen en ook echt het zelfde tijdstip..

Je hebt denk ik wel echt je ei gehad, maar de vraag is wanneer, in iedergeval wel prima geklust ;)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    met mij is het al stukken beter, doch heeft m'n banner nu de griep denk, hij wil weer niet mee

4. Niet meer actief

Stoute banner van Zico word eens beter.

5. in de middag tempen? dan heb je in feite nix aan je kaartje..sorry dat ik t zeg.. maar dan is je temp niet betrouwbaar helaas... voor een betrouwbare temp en dus ook een goed beeld van je cyclus moet je echt sochtends tempen voor je opstaat en steeds op t zelfde tijdstip..
    hopelijk ben je gewoon deze keer zwanger :D maar anders zou ik toch sochtends tempen als ik jou was..

6. Niet meer actief

Ook dat en ook heeft ze ondertussen meer open bolletjes dan normale tijd getempt..
    Ik wil me er ook verder niet mee bemoeien, ze moet het ook zelf weten..
    Sommige mensen lukt het gewoon niet om 's ochtends te tempen omdat ze het vergeten..

Maar in dat geval is het natuurlijk handiger om ovu testen te gebruiken.

7. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Nou, nou,
    Het is me nu wel duidelijk hoor! :x
    Ik weet echt hoe het moet.
    Ik vind het alleen maar leuk om bij te houden.

8. Niet meer actief

We zeggen er toch niets verder niets over.

9. is ook leuk om bij te houden alleen als je m dan plaatst krijg je gewoon veel van dit soort reakties...ik kom na een tijd weer es kijken en zie dus je kaartje en hoor dan dat je smiddags tempt dus dan denk ik..kom laat ik dr es adviseren dat dat niet zo handig is als je inzicht in je cyclus wilt krijgen dus bedoelde ik t niet kwaad! jammer dat je t zo opvat

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    stoetel,vat het niet verkeerd op, ikdus en marieke bedoelen het juist goed en willen je alleen maar adviseren. uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel toch? ;)
    mijn kaartje voor vandaag, ik heb een uur eerder moeten tempen vandaag

11. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi dames heb me ei toch o dag 26 gehad recies wat ik zelf al dachte nu hoen dat het raak is! sorry dames me ene letter is kaot :(

12. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Nou meiden, ik neem maar even afscheid van jullie! Vannacht is de ongi goed losgebroken! gelukkig maar, want het ging steeds zo raar! Ik ga deze cyclus gewoon afwachten, niet tempen of ovutesten, we zien het wel en gaan lekker veel aan de klus.
    Jullie heeeeeel veel succes allemaal en ik kom af en toe wel even om de hoek kijken!

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat jammer Jes :(
    Hier weer van 37 naar 36.8 en neg. test.

14. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Hoi meiden,

Ik ben deze cyclus ook voor het eerst begonnen met temperaturen. Dit omdat ik wil weten of ik met mijn lange cyclussen uberhaubt wel een eisprong heb, en zo ja, dat ik dan ongeveer weet wanneer ik mijn ongi kan verwachten (die onzekerheid is niks).

Nu zag ik vanmorgen dat m'n temperatuur een enorme dip heeft gemaakt. Kan dat betekenen dat m'n ei eraan komt, of zegt het nog helemaal niks. Ik baal stiekem wel een beetje, want m'n vent wou gisteren niet klussen, en ben een beetje bang dat het dan te laat is, mocht dit inderdaad m'n ei zijn. M'n kaartje staat trouwens in m'n album.

Groetjes,
    Beep

15. Niet meer actief

Mama2801, jammer dat je 3 dagen ervoor en 1 dag erna hebt geklust. Hopelijk was het genoeg.
    Vervelend hoor dat je P het niet doet.

Jes1, jammer dat je ongi bent geworden hopelijk kom je na deze ronde zeggen dat je zwanger bent, zal voor je duimen ;)

Molly, jammer van je nega test. en jou temp blijft ook aan de gang hè op en neer pff..

Beep, het zou best kunnen dat het je ei is dus probeer je man straks te verleiden ;)..

Mijn temp is wat gezakt 37,2 als het zo blijft gaan de aankomende dagen zal ik snel ongi worden.
    Achja we merken het wel :)

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland

daar is mij kaartje dan.
    heb eindelijk een kruis gekregen door FF
    en ook nog een super geklust :)

17. zie alweer mooie kaartjes en temps voorbij komen!
    hopelijk blijven ze hoog!

mijn kaartje nog steeds niet bijzonder...heb net een ovu test gedaan dus zo es kijken wat die aangeeft

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    tja ik heb deze maand niet getempt. en dat is echt irri. Aande ene kant ben ik rustiger, maar andere kant ik weet deze maand letterlijk helemaal niets, want ik kon deze keer niet echt opmaken uit mijn slijm wanneer mijn ei is geweest. Dus nu gaat het wachten wel beter want ik weet nu niet precies wanneer ik ongi wordt hihi. Verder alles goed hier? Aquilegia hoe is hetmet jou kaartje?

xxx joyce

19. jent dat gevoel ken ik... wij hebben van november tot januari ook nix gedaan dus wist ik ook niet wanneer mn ei was geweest enzo... dus dan zit je idd te wachten.. bij mij gaf t die maanden wel heel veel rust.. dat ik er niet steeds maar bezig was maar t heeft ons helaas niet geholpen

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Nou, ik heb vanochtend negatief getest met MatCare Ultra. Dat is een heel gevoelige test, dus het is zeer waarschijnlijk dat ik niet zwanger ben. :( Ik werd een beetje nerveus van de licht dalende tendens (nou ja, 4/100ste graad gedaald :( )Ik dacht: 12 dpo, moet kunnen met zo'n gevoelige test. Wel teleurstellend.... :( Maar goed, laat ik niet mijn weekend gaan verknallen door dit resultaat.

Deel Deze Pagina