Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Kleintje1, je geeft mij ook hoop hoor :D hihi. Ik denk wel dat het niet anders kan dan dat het gewoon goed moet zitten bij jou.

@ Mosa, wat is je temp geweldig! Omhoog :D yeaah. Kan niet anders dan dat jij zwanger bent ;) .Zo te zien is de innestelling vroeg geweest dus die LF van jou zegt nu al niks meer :p hihi.

@ Dazwa, Zie net je temp kaartje en jeetje wat is dit balen zeg.. :(

@ Merels, wat heb je een super temp zeg!

@ Kweb, balen van je ongie :(

.

Dit jaar gaat echt een topjaar worden meiden, zoveel zwangeren al ;) ;) .

2. woops

woops Niet meer actief

Goede avond allemaal,

Ik kom even neuzen in de topic van de temp-kaartjes.
    Ik zie wat spannende kaartje voorbij komen. :D
    M`n eigen kaartje is nu alleen een geheugensteuntje in welke dag ik zit en hoe m`n klus-patroon is. :oops:
    We zijn gisteren terug gekomen van ons weekendje Centerparcs, en dat was heerlijk even uitwaaien en genieten van elkaar. :)
    Ik wens iedereen veel succes die binnenkort mogen gaan testen.
    Ik hoop dat het lekker roze wordt.

Groetjes

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Breekt even in*
    Wilde even Mosa d'r kaartje te bekijken: Ziet er goed uit meid ;)
    *Breekt weer uit*

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wops, hoe gaat het met je? Fijn dat jullie genoten hebben van het weekendje centerparcs! Dat doet altijd goed.

5. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Hier gaat het oke hoor.
    Morgen gaan we weer even helemaal voor de 100% met afvallen.
    Heb het weekend gewoon lekker meegedaan en zekers te weten teveel gesnoept.
    Voor de rest is het allemaal afwachten en zit voor m`n gevoel op de wachtbank, al weet ik het niet zeker.
    Hoe gaat het met jouw?

Groetjes

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hey Mosa laat je niet gek maken. Als je nog niet wilt testen dan moet je wachten.
    Je coverline ligt nu wel een stuk lager dan normaal omdat je in het begin van deze cyclus geen temp hebt ingevuld. Ik weet niet of dit ook nog van invloed is op je kruis.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik laat me niet gek maken hoor, ben alweer helemaal rustig ;)
    Mijn coverline ligt lager omdat ik een andere thermometer heb gebruikt. Tijdens mijn vorige cyclus heb ik een paar keer met mijn oude en nieuwe getempt en het scheelde altijd 0.3 tot 0.3 graden.
    Heerl vreemd, maar deze tempt dus lager dan mijn oude.

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dat verhaal van je thermometer weet ik nog wel. Ik heb juist het idee dat mijn nieuwe thermo hoger tempt maar dat scheelt maar 1 of 2 tiende.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, morgen is de grote dag al! Spannend hoor! Alvast heel veel succes, ik hoop dat je met een opgelucht gevoel terug komt! Ik zal aan je denken!

@ Wops, lekker dat jullie een weekendje naar Centerparcs zijn geweest! Bewust met carnaval of kwam het zo uit? Hopelijk heeft deze maand niet tempen en geen ovulatietesten gebruiken geholpen!

@ Liesben, dank je wel :)
    En ben je inmiddels al helemaal aan het idee gewend zwanger te zijn? Heb je al kwaaltjes?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik snap ook niet dat het zóveel scheelt. Maar nu had ik sowieso weinig vertrouwen meer in mijn oude thermometer.
    Als ik een paar keer achter elkaar tempte zat er soms ook wel een halve graag verschil tussen, dus niet echt betrouwbaar te noemen.
    Wat voor thermometer heb jij nu? Ik eentje van Braun, hiervoor Kruidvat.

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb nu de goedkoopste van trekpleister maar zou hem niemand aanraden. Hij gaat ook moeilijk aan en uit.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is vervelend! Die van Braun piept ook iets harder, die hoor je tenminste door de deken heen, ook wel makkelijk :) Het was wel een duurdere, maar ik dacht dat hij met twee decimalen tempte. Pas toen ik hem al de verpakking had, kwam ik er achter dat hij ook maar op één decimaal tempt :(
    Normaal met tempen moest ik altijd heel lang wachten omdat ik hem niet hoorde, zelfs met mijn hoofd onder de dekens :p

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Haha ik zie het al voor me. Als ik een nieuwe koop dan word het ook een duurdere. Ik hoef niet perse eentje met 2 decimalen. Heb je volgens mij toch niet zo veel aan.

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Was je vrij vandaag? Je zat wel op de praatstoel :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Achteraf hoef ik er ook geen met twee decimalen, leek me toen wel handig, maar maakt volgens mij niets uit.

En ja, ik was inderdaad vrij :) En ik zat inderdaad op mijn praatstoel, morgen ben ik ook nog vrij maar zal me proberen in te houden ;)

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Haha je hoeft je niet in te houden. Ik vind het altijd leuk om veel te lezen. Hoef ik niet meer naar de bieb :)
    Morgen ben ik weer aan het werk. Ik had een dagje vrij genomen.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lekker dat je een dagje vrij genomen had! Ik werk de laatste tijd ook geregeld thuis, ik kan thuis inloggen op het netwerk van mijn werk. En dan check ik geregeld even hier.

En leesvoer heb je wel met dit soort dagen inderdaad :)

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik werk ook vaak thuis. Heb vandaag ook twee uurtjes gewerkt. Ik kan helaas niet inloggen op het werk dus neem alles mee op een stikkie.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oeps, ik zie nu dat ik gisteren nog onder de 1500 berichtjes zat, nu al ruim erboven :oops:

Straks gaan we toch naar mijn schoonouders ( :( , maar dat is weer een ander verhaal) dus dan zijn jullie even van me af 8)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lekker hè, zo nu en dan thuiswerken?
    Het is wel ideaal hoor, om in te kunnen loggen op het netwerk vanuit thuis. Alles wat ik op mijn werk heb, kan ik dan ook hier zien.
    Ik woon ook nogal ver van mijn werk, dus dan is het helemaal lekker. Iedere dag bijna 4 uur reizen, word je ook niet vrolijk van.

En als ik binnenkort ga promoveren, dan moet ik toch veel tijd steken in het schrijven van artikelen, dat kan ik dan ook voor een deel thuis doen.

Wat voor soort werk doe je eigenlijk? (ongeveer dan, zonder herkenbaar te zijn)

Deel Deze Pagina