Goede morgen meiden Ik ben ook weer klaar met het carnavalgedruis..... en me temp is rustig omhoog aan het gaan.... http://www.fertilityfriend.com/home/238950 Moos jij maakt het wel heeeeeel spannend
Lieve meiden, Ik twijfel een beetje, kunnen jullie mij helpen? Mijn temp. lijstje even voor de duidelijkheid: 10/2 35,9 18/2 36,9 11/2 35,9 19/2 37,0 12/2 35,9 20/2 37,0 13/2 35,9 21/2 37,3 14/2 35,9 22/2 37,3 15/2 36,5 23/2 37,3 16/2 36,7 24/2 37,2 17/2 36,9 25/2 37,3 Ik heb op 14/2 in de avond mijn eisprong gehad. Nu heb ik vanochtend weer getest, maar negatief... Gister was ik heel erg beroerd; slap, moe, misselijk, pijn onder in mijn buik en in mijn borsten. Toen ik 's middags naar het toilet ging had ik 1 licht roze veeg De keren daarna niks meer te zien... Zou dat de innestelling kunnen zijn Zou daarom mijn temp. ook 1 dag een tiende graad lager zijn geweest : En wanneer kan ik nou wel testen? Zou het nou wel of niet goed zijn? Liefs Kleintje1.
kleintje aangeraden word om 14dagen na ei te testen je zit nu op 11 dagen dus begrijpelijk dat je test nega was...... ik zit nu op 15/16 dagen na ei en ik durf nog niet te testen....
Hey Kleintje, je temp ziet er goed uit! Ik zou het van het weekend nog eens proberen. Als je de 14e je ei hebt gehad, zou in principe de 28ste je NOD zijn, tenzij je LF normaal gesproken langer is. Maar voorlopig ga je lekker! Klussertje, ik denk dat ik iets gemist heb... Waarom test je nog niet?!
Hi, had vannacht maar kort geslapen, toch m'n temperatuur genomen. Deze was 36,9 (en dat is voor mij best hoog, zeker op dag 34). Dus ik heb met m'n stomme kop een test gedaan, nega! HELAAS... Ik had gewoon nog twee dagen moeten wachten, kijken wat mijn temp was als ik normaal had geslapen. Maar ik kon het toch niet laten. Nu maar snel ongi worden, want dit is helemaal irritant. Niet zwanger, maar ook niet ongi. Kan je cyclus misschien van slag zijn na een kijkoperatie? @Sammie; mooie knutsels zeg! @Mosa; waar ben je? @Kleintje; lastig om te zeggen, zou innestelingsbloeding kunnen zijn, maar ook een beginnende ongi (spotting). Ik weet niet hoelang je cyclussen zijn. Ik hoop natuurlijk op de innesteling! Ga je testen binnenkort? @Nijntje; sterkte meid! @Klussertje; zou je al weer zwanger kunnen zijn?
Goedemorgen, Aangezien jullie allemaal in spanning zitten, zal ik eerst mijn temp doorgeven, dan zal ik rustig lezen Hij was weer 37.0, dus ik maak nog steeds kans, alhoewel ik nu in een 'zal-toch-wel-niet'-bui ben.
Mosa, Hij is 40*40 op canvas. Kweb, Pak soms een voorbeeld van internet, en knip het dan na voor de pc... Maar meestal doe ik het uit me hoofd...
@ Marb, ik ben blij dat ik om 5.10 uur nog in mijn bed lig hoor en niet hier al ben Slaap je zo slecht? @ Ilona, hoe is het met jou? @ Suzy, spannend hoor! Nog maar twee daagjes wachten! Ik hoop het zo voor je! @ Maar, wat een mooi kaartje zeg @ Nijntje, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad, maar misschien wel fijn dat je lichaam het zelf 'opgeruimd' heeft. Succes bij de gyn, ik hoop dat alles 'schoon' is! Knuffel! @ Klussertje, yeah, wat een mooi kaartje @ Kleintje, spannend zeg! Je temp ziet er super uit, dus ik denk dat je te vroeg bent met testen. Misschien vrijdag of zaterdag nog een keer proberen? Ik duim! @ Zeehondje, wat jammer nou En vervelend dat je nu niet weet waar je aan toe bent, hopelijk blijft je temp hoog en test je binnenkort alsnog positief! Ik weet trouwens niet of je cyclus van slag kan zijn door een kijkoperatie @ Sammie, 40*40 is best groot! Leuke hobby hoor! @ MP, ik denk aan je vanmiddag! @ All, wat ontzettend lief dat jullie allemaal zo meeleven, zit hier echt regelmatig met een glimlach op mijn gezicht
Thanx! Ik ga vrijdag of zaterdag nog een keer testen! Ik word gek van die onzekerheid... Zolang mijn temperatuur maar hoog blijft zou je zeggen dat het een goed teken is. Afwachten dus.
"kleintje, ik heb je een pb gestuurd over ff "mosa , blijft spannend "klussertje, ziet er ook super uit "nijntje, spannend of alles weg is, toch midden in de carnaval "maar, ook al zo´n mooi kaartje en iedereen die ik vergeten ben, sterkte in deze ronde
Net weer naar het toilet geweest en weer een heel licht roze veeg... Ik snap er niks van! Zou ik dan toch ongesteld worden? Alleen waarom is mijn temperatuur dan nog zo hoog? Help...
Da's omdat ik zo in spanning zit voor jouw temp (ik slaap ongeveer 2 keer per week erg slecht en vannacht was zo'n nacht) @ Maar: woehoe! Ook omhoog!