@ Mosa: je temp. kaartje ziet er nu wel heel anders uit, dan andere keren. Ik hoop zo dat het nu wel raak is! dat zou echt geweldig zijn! enne...ik zou niet te vroeg testen hoor, anders kun je zwaar teleur gesteld raken en dat zou zonde zijn!
@ Mosa: je temp. kaartje ziet er nu wel heel anders uit, dan andere keren. Ik hoop zo dat het nu wel raak is! dat zou echt geweldig zijn! enne...ik zou niet te vroeg testen hoor, anders kun je zwaar teleur gesteld raken en dat zou zonde zijn!
pfffff - wachtweken (of dagen nog) zijn niet goed voor je gesteld! ===== ik ken het gevoel.... en dat broekloeren doe ik ook hoor.....moet heel vaak naar de wc..... gewoon een gevoel van.
@ 1984, het lijkt wel of ik iets zie op de foto, maar ik weet het niet zeker. Maar dat is toch altijd lastig op foto's! Maar hopelijk is er vrijdag geen twijfel meer mogelijk! @ Bereke, dat is niet zo slim nee, je laptop laten vallen! Dat zal zeker zeer doen, maar wat een wonder dat hij het nog doet! Eng hoor, dat vliegtuigongeluk @ Suzy, wachtdagen zijn inderdaad niet goed voor je, maar helaas horen ze erbij Hopelijk blijft je broek in ieder geval schoon @ Anniepannie, mijn kaartje is inderdaad erg anders dan de vorige keren. Morgen wil ik gaan testen, dan zit ik op 16 DPO. @ Klussertje, wat vervelend dat je niet durft te testen! Ik wou dat we iets voor je konden doen, maar zou niet weten wat. Nog maar een knuffel dan!
Twinny, you make my day! haha...grapje! Maar moest wel even grinniken! Wat goed dat je daar zo lekker open over bent! Maar het is wel een goed teken toch? Als je dat bij je dochtertje ook had! Het wordt spannend dus, ik duim voor je! Kweb, wat een kl*tenmoment weer he?! Weer helemaal opnieuw beginnen, grr...zet hem op de volgende ronde! 1984, spannend hoor, moet zeggen dat ik bijna geen streepje zag, maar op foto's is het altijd waziger...ik hoop dat je over een paar dagen een knalpositieve test hebt! Suzy, grinnik...bloekloeren, blijft een leuk woord! Maar spannend hoor! duim duim! Klussertje, wat vervelend dat je niet durft te testen. Ik snap het wel hoor, je bent zo bang voor een teleurstelling. Een dikke knuffel ook van mij! Nou, ben hier weer geen steek verder! Zou tussen 13.00 en 13.30 gebeld worden door de gyn en dan zou hij me inplannen bij een IVF-verpleegkundige...belt die man om 13.28...dus al de hele tijd in spanning. Neem ik op, zegt ie: ik zou u even terugbellen!?!?!? (terwijl hij deze telefonische afspraak in heeft laten plannen en vriendje en ik al niet echt een idee hadden waarom dat nou moest)...dus ik zo...euh, ja wij hebben besloten om voor ICSI te gaan...zegt ie: ok, dan plan ik je in en dan krijg je daar bericht van. Ik zo, oh dat kan niet nu? Nee, want ze zijn er niet altijd enz enz...Ik: krijg ik daar een brief van of een belletje...hij: Ja, één van de twee...JA DUH! Maar wat hij nog wel zei is dat ze dan ook gelijk alles in gaan plannen, dus als we daar komen, of als ik bericht krijg, dan weet ik dus ook al wanneer we echt gaan beginnen... Duss...ik kan het zo langzamerhand niet meer horen: WE WACHTEN MAAR WEER AF! GRRR! Liefs Loesie
@ mosa: jij blijft het mooi spannend houden! @ MP: hoe was het bij de gyn? @ twinny: Bij jou wordt het ook weer spannend zo te zien! @ loesje: Balen zeg! Succes met wachten. @ marb: Zag dat je een meisje krijgt leuk zeg! Hoe gaat het verder nu ? Sorry voor alle andere die ik vergeten, en zijn er nu zo veel. Hier gaat het nog steeds goed. Heb alleen vanmorgen niet kunnen tempen, omdat we er vroeg uitmoesten. Maar ben nog niet ongi. Maar morgen wordt het denk pas echt spannend.
http://www.fertilityfriend.com/home/238950 ===== voor alle nieuwschierige.....*had heb vanochtend al geplaatst maar blijk baar hebben een paar hem niet gevonden......
Ik dacht echt toen ik hem zag vallen en "landen": die is voor de vuilbak! Maar hij doet het nog helemaal! Er is zelfs niks aan te zien ofzo. Ik ga dadelijk eens helemaal heropstarten en kijken of dat ook nog lukt. Twinny, mijn duim doet nog steeds pijn. Voelt aan alsof hij heel erg stijf is ofzo. Maar hoef gelukkig niet naar de dokter ofzo. En ja, ik heb ene hele lieve en leuke hond. Ik vrees alleen dat hij ergens iets verkeerds gegeten heeft ofzo. Mijn schoonvader gaat er vaak mee in het bos wandelen en dan loopt hij los. Als hij dan iets vindt dat min of meer eetbaar is, dan eet hij dat ook op. En aangezien hij ondertussen al drie (!) keer heeft overgeven met telkens precies stukjes servet in denk ik dat hij dus idd weer iets vies gegeten heeft. Sorry voor de smerige uitleg. Trouwens twinny, da's nog een leuk kwaaltje hé. Beter dan misselijk zijn of pijnlijke borsten hebben . Ik vind het wel een héél goed teken dat je dit vorige keer ook had! Loesie, wat een zak zeg! Moet je daar de hele tijd voor in spanning zitten ?! Hier nog een broekloerster . Voorlopig nog niks te bekennen. Heb deze middag wel de "tampontest" gedaan en dat zat een héél klein beetje helder rood bloed op. Maar omdat mijn ongi altijd begint met bruin, oud bloed vraag ik me af of dit wel het begin van mijn ongi is? Het kan misschien zijn van het klussen gisterenavond laat? Ben nu aan de tweede tampontest bezig . Ik maak mezelf nog wel eens helemaal gek hoor ! En nogmaals sorry voor deze smakelijke uitleg.
@ Klussertje, wat vervelend dat je niet durft te testen! Ik wou dat we iets voor je konden doen, maar zou niet weten wat. Nog maar een knuffel dan! ------=====----- Thanx moos en loesie.... *ff een stom iets van mijn lichaam.....* ik heb een heletijd een druppel gevoel alsof ik urine laat druppen. ga ik naar de wc is er niets te vinden. zit ik weer rustig weer dat gevoel gewoon een druk op me blaas.... enne twinny jou gevoel ken ik hoor.... tis idd erg raar maar ja ik heb er ook wel een keer last van gehad bij 1 van me *helaas op miskraam afgelopen* zwangerschappen
@ Twinny, spannend zeg Apart zwangerschapskwaaltje zal ik maar zeggen, maar als je dat tijdens je vorige zwangerschap ook had, dan klinkt het goed! @ Loesie, wat balen weer Is het nu zo moeilijk om alles goed te communiceren Hopelijk krijgen jullie nu echt snel bericht, dan kunnen jullie er naar toe leven! @ Merels, dat wordt zeker spannend bij jou! jammer dat je niet hebt kunnen tempen vanochtend, maar de laatste 3 keer duurden je cyclussen 28 dagen, dus morgen wordt denk ik een cruciale dag. @ Klussertje, echt een superkaartje! @ Bereke, jij bent inderdaad een ster in jezelf gek maken Hopelijk blijft het bloedverlies bij dat ene stipje op de tampon! @ MP, hopelijk ziet alles er goed uit zo bij de gyn! Ik denk aan je!
@ mosa: Dat denk ik ook, dat het morgen pas echt spannend wordt. Meestal zakt me temp dat ook al een eind, die ochtend. Dus weet morgen waarschijnlijk pas wat meer. Ook heb ik nog nooit een lager cycles gehad dan 30, en zaterdag zit ik op dag 31, dus als ik van het weekend nog niet ongi ben, maak ik een hele goede kans! Ga jij morgenochtend gelijk testen, mits je temp nog hoog is?
Bij mij wordt morgen ook een hele spannende dag. Hij zou bij mij morgen kunnen dalen en dan overmorgen ongesteld. Ik heb nu ook echt zo'n gevoel dat het gaat gebeuren, maar dat zal wel zelfbescherming zijn. Als mijn temp morgen nog wel hoog is, dan test ik gelijk 's ochtends. Ik ga héél hard voor je duimen! Ik weet trouwens nog wel dat we een paar maanden geleden ook een keer precies gelijk opliepen Nu gaan we natuurlijk voor een beter resultaat!
Spannend morgen zeg! Hoop dat je temp morgen nog steeds hoog is ! En natuurlijk ook dat we nu beide voor een leuker resultaat gaan!
Ik vind het vandaag ook wel irritant hoor! De hele tijd ging het best goed, maar net die laatste twee dagen voor mijn nod, wordt het altijd vervelend. Vooral omdat mijn goede hoop van de afgelopen dagen ook weg is, maar we moeten het gewoon afwachten. En anders volgende keer hopelijk meer geluk!
@mosa; ik ben zo benieuwd, volgens mij kan het bij jou niet missen! Dat moet een posi test worden... Ik heb nu geen licht roze meer bij vegen! Ben wel steeds misselijk, met vlagen. Sinds vandaag en dan loop ik constant te kokhalzen. Nu weet ik echt niet wat ik moet denken... Mijn temp blijft hoog, dus dat is goed zou je zeggen.
@ Kleintje, die klachtjes, vooral het kokhalzen, klinken wel érg goed hoor! @ All, lekkere nutteloze tijdsbesteding, maar ik zat even op ff te kijken naar andere kaartjes en toen kwam ik deze tegen: Ik heb een overlay met mijn eigen kaartje gemaakt, maar deze lijkt veel op die van mij Zij testte op 13 DPO positief. Ik vond het wel heel toevallig dat hij zoveel lijkt. Daartegenover staat dat er vast ook veel kaartjes zijn die op de mijne lijken, maar die niet op een zwangerschap uitdraaiden
@ all; volgens mij kunnen jullie nu mijn temp. kaartje lezen. (met hulp van Berbel is het eindelijk gelukt)! En? Wat denken jullie er van?
Mooi kaartje hoor Maar had je echt al die tijd 35.9, of heb je dat gewoon ingevuld? En je hebt na je eisprong allemaal open rondjes, heb je toen op een ander tijdstip getempt? En zo ja, hoeveel later of vroeger? Verder ziet je kaartje er super uit, wat een groot tempverschil zeg! Maar je zit nu op 11 dpo, dus het hoeft allemaal nog niet zo heel veel te zeggen. Je temp moet echt hoog blijven, ook voorbij je nod. Dus ondanks dat je kaartje er heel mooi uitziet, kan hij soms zo ineens naar beneden duiken Dus nog een paar dagen geduld hebben en eventueel het weekend nog een keertje testen!
Ik had al die dagen echt 35,9. Alleen op 14/2 heb ik 's middags nog eens getest en toen was het 35,8. Ik weet ook niet waarom dat ineens open rondjes zijn. Ik test elke dag om 07.00 uur. Ik zet mijn wekker er voor... En dat heb ik ook ingevuld... Ik vind het zo spannend! Maar ik snap niet zo goed waarom mijn temp zo'n enorme stijging heeft, terwijl anderen toch niet zo'n grote stijging hebben.