kleintje.... ik weet niet hoor maar je hebt geen gegevens ingevoerd wanneer je gemeenschap hebt gehad.... en op welke dagen je vruchtbaar slijm had ....... ook heb je niet elke dag op de juiste tijd getempt.... dit kaartje is niet echt betrouwbaar.....
Open rondjes heb ik ook wat betekend dat? ===== zoals al gezegt dan is er niet op de zelfde tijd getempt..... en een uur later maakt al veel verschil
ik heb bij allemaal staan 6:30 am dus de tijden zijn gelijk had het even nagekeken. Kan het komen door misschien een 2e temperatuur stijging?
Denken jullie dat de eisprong nog kan komen of is het meestal zo dat de kans steeds kleiner wordt? Zelf heb ik er geen goed gevoel over namelijk. @Mosa: toch nog even een veer voor in je kont hihihi, bewonder je geduld!
Hoi meiden, Ik ben weer helemaal van slag. De bloedingen en de buikpijn zijn voor niks geweest, want alles zat er nog. A.s. maandag word ik gecurreteerd... Ben zo blij dat mijn mannetje vandaag lekker thuis is. Dit had ik gewoon helemaal niet verwacht... Groetjes, Nijntje PS: Sorry, dat ik niet reageer. Ik heb wel alles gelezen en het is voor een aantal meiden erg spannend...
@ Kleintje, als je iedere dag op dezelfde tijd tempt, kun je op de plek waar je je temp invult, de tijd invullen en dan op Set Default klikken, dan neemt hij iedere dag die tijd. Dan zijn in ieder geval je open rondjes weg. En zo'n grote stijging als op jouw kaartje kan een heel goed teken zijn, maar het hoeft niets te betekenen. De één heeft een grotere stijging dan de ander.
Jeetje, wat balen zeg Zou zo fijn geweest zijn als het nu allemaal weg was. Bah, dus maandag curretage. Sterkte! Fijne dat je mannetje bij je is! Doe maar goed rustig aan de komende tijd!
@ Dazwa, dank je voor de veer Het lastige is dat er niet in te schatten is of je nog wel een eisprong krijgt of niet. Het zou zomaar kunnen van wel, maar het blijft altijd afwachten. Ik zou wel proberen door te tempen, zodat je ook dit kaartje mee kan nemen naar de gyn over een tijdje. Ook zou ik proberen regelmatig te klussen, zodat mocht er wel een eisprong komen, je in ieder geval nog kans maakt. Maar heel vervelend hoor!
@klussertje80; dat gevoel komt mij bekend voor. Ik heb het ook al heel de dag. Lijkt net of er ook wat uitkomt, maar op de wc is er dan niks aan de hand. Bij mij komt denk ik de ongi snel, dus daar zal het gevoel wel vandaan komen. Hoop het niet natuurlijk. Maar vanochtend had ik een nega test, dus ik ga er maar niet meer van uit dat ik zwanger zou kunnen zijn! Spannend bij jou hoor, lijkt me heel moeilijk om te weten dat je weer zwanger bent en dan niet weten hoe het verder gaat. Sterkte meid!
-Sharing -Homepage setup dan een beetje naar beneden scrollen en dan zie je staan Graphics:. Dan moet add cyclewheel graph uitgevinkt staan. Nog meer naar beneden scrollen en dan zie je staan Published Charts:. Daar moet je een chart selecteren, en dan opslaan. Probeer daarna nog eens die link.
@klussertje; Ik heb elke dag om 07.00 uur getest, dus ik weet ook niet waarom er open rondjes staan. En ik heb op 13/2 en op 15/2 gemeenschap gehad, maar ik weet niet hoe ik dat in moet vullen! En vruchtbaar slijm heb ik nog nooit op gelet, want mijn fertiliteitsarts zegt wanneer het de tijd is voor gemeenschap, n.a.v. inwendige echo's. Kun je er zo meer mee?
@mosa; Ik heb dat met set default nu gedaan, maar de open rondjes blijven. Ik snap er echt niks van! Wel bedankt...