Kleintje op de plaats waar jij je temp invult staat er ook Intercourse/Insemination: daar kan je invullen wanneer je gemeenschap hebt gehad........
@ 1984, hij doet het! Mooi kaartje tot nu toe, maar je moet nog een weekje geduld hebben! @ Kleintje, zoveel maken die open rondjes ook niet uit hoor! Laat ze dan maar zo staan. Wanneer jullie geklust hebben, kun je invullen bij Intercourse/Insemination, AM voor 's ochtends en PM voor 's avonds. Nu hopen dat je temp zo mooi hoog blijft de komende dagen! ik zou wel echt proberen te wachten met testen tot het weekend, anders maak je jezelf alleen maar gek! @ MP, ik hoop dat je alweer thuis bent en dat alles er een beetje goed uitzag!
AM voor 's ochtends en PM voor 's avonds ==== en both als je zowel in de ochtend als in de avond hebt geklust
Vult Mosa even aan. Both wanneer je 's ochtends en 's avonds hebt gedaan. Yes overdag ja, No helemaal niet (kan je ook gewoon niks invullen.) IUI en IVF alleen als je dit hebt.
volgens het temperaturen wel maar heb gisteren een test gedaan he en die zag er zo uit http://zwangerschapspagina.nl/album_pic ... c_id=66503 erg raar allemaal he maarja ik wacht tot vrijdag dan zou officieel mijn nod zijn.
volgens het temperaturen wel maar heb gisteren een test gedaan he en die zag er zo uit ===== ja dat wel maar de test is in negatief gezet en dan krijg je standart dat streepje te zien omdat het een stofje is wat dus door het in negatief te zetten zichtbaar word*indrooglijntje*
1984, Temperaturen geeft het (bijna) altijd goed aan, dus denk inderdaad net als Klus dat het een indrooglijntje is en dat je nog maar 7 dpo zit.
Dank jullie voor de hulp! Volgens mij heb ik nu wel alle informatie juist ingevuld... Alleen het slijm niet, omdat ik dat gewoonweg niet weet.
Meid - ik zie niet eens een lijntje moet ik zeggen Misschien dat het op foto niet zo goed duidelijk is. Ik zou nog even wachten en morgenochtend nog eens testen ...
Meis Bij Zwangerworden-ovulatietesten en zwangerschapstesten en dan topic Foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen. Zijn er heeel veel meiden die hetzelfde als jou hadden...en helaas vals positief waren...
1984 wat ik bedoel is dat je op negatief altijd dat lijntje ziet van het "poeder"waar het lijntje van is gemaakt.... hij poeder wat donker word als je echt hcg in je urine hebt en gezien je nog maar op 7 dpo zit lijkt het me sterk dat het echt van het hcg zicht baar werd het lijntje Maar goed ik was er niet bij dus kan niet oordelen..... maar foto's van testen NOOIT negatief maken met wat voor programma ook.... dat geeft alleen maar valse hoop
* Geeft Nijn nog een dikke knuffel!* Meis hoop dat alles snel achter de rug is en jullie weer verder kunnen.
Dan zal het inderdaad wel niet. Bedankt. groetjes gebruik deze testen dan in ieder geval nooit meer. wel erg raar dat ik dan nog een hele week moet wachten op mijn nod die is nooit langer geweest dan 28 dagen maarja.
@ 1984, o ja, dat van je test was ik even vergeten. Het lijkt me als je zelf een lijntje ziet, dat hij er wel staat hoor. Maar met hele vage lijntjes is het altijd lastig of het nu echt iets is of een indroogstreepje. Misschien vrijdag inderdaad nog een keer proberen, je weet maar nooit! En ondanks dat je normaal altijd cyclussen van max. 28 dagen hebt, dan zou er zo maar eentje tussen kunnen zitten die langer is. Maar het blijft afwachten, succes ermee! @ Kleintje, ook zonder dat je het deel over slijm ingevuld hebt, kun je gelukkig gewoon zwanger zijn @ Loe, waar hang jij uit vandaag? Hoe gaat het met je? En hoe was je temp vandaag?
gebruik deze testen dan in ieder geval nooit meer. ====== je hebt die van de kruidvat? zo ja dat zijn goede testen hoor.... mijn gyno raad mij die ook aan....