Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Jes: jammer, zeg…

@Molly: ook jammer van jouw nega test

@Beep: 1 zo’n lagere temp zegt niet zoveel. Het kán wel een ovulatiedipje zijn (vandaag klussen dus!) maar dat moet wel morgen bevestigd worden door een temp die HOGER is dan de 6 dagen ervoor (en minstens 3 dagen hoog blijft)

@Ikdus: Jammer dat je temp is gezakt….

@Marieke: leuk dat je er weer bent. Veel succes de komende tijd!

2. dank je aquilegia!
    balen van je negatieve test meid! duim voor je dat ie weer snel positief word!

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Aquilegia blijf hoop houden want je kaartje is wel erg hoopvol en zoals ik kan zien zit je toch nog meerdere dagen voor nod dus er kan nog vanalles veranderen. Succes.

xxx Joyce

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Geen bloed = goed Aquilegia, nog niet opgeven hoor.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, meiden! Ik hou nog wel een beetje hoop, hoor! ;)

6. Niet meer actief

Jammer dat je Nega hebt getest Aquilegia..
    Hoop dat hij over een paar dagen toch posi is hoor, zal heel hard voor je duimen!

7. Niet meer actief

Tjaa vind het niet zo een ramp dat hij nu gezakt is hoor en is maar van 37,3 naar 37,2 dus mijn temp is nog hoog.
    En zit nu pas 9 DPO, mocht hij wel verder zakken zal ik wel over 4 dagen ongi worden maar, dan maakt dat me ook niets uit dan heb ik tenminste een stabiele cyclus van 33 dagen.
    Dus ik moet gewoon even afwachten wat mijn temp de komende dagen doet.

Het word wel steeds spannender om toch niet een test te gaan halen haha.

8. mama2801

mama2801 Niet meer actief

9. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Aquilegia,

Ik had ook een paar dagen voordat ik posi testen een negatieve test, om precies te zijn twee dagen ervoor en op die negatieve test was eht geen enkel streepje te zien.
    Twee dagen later een vette posi test, dus geef de moed net op meid alles kan nog, je temp is namelijk super mooi hoog!
    Ik duim voor je!

Dikke kus shirley

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Op hoeveel DPO heb je positief getest dan, Shirbeuk?

Vandaag wee in mijn maag, geurtjes waar ik kotsmisselijk van word (vent had sandwichspread gegeten, toen ik het rook ben ik gauw weggelopen), smaakjes die anders zijn dan anders.
    Het gevoel wat ik bij de vorige zwangerschap en ook na de curettage had, een beetje het gevoel alsof je een schaafwond in je baarmoeder hebt (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen). Tijdens Uri Geller heel warme buik, voornamelijk aan de rechterkant. Ook een beetje gloeiende heupen.

We wachten het maar weer af, meiden.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Shirley: dat geeft wel weer hoop (maar dit was zo'n supergevoelige test, hoewel ik er ook op internet negatieve verhalen over gehoord heb).

@Molly: wat een symptomen heb jij toch... pfoe!

Mijn temp gaat langzaam maar zeker naar beneden. Kon er niet meer door slapen na het tempen.....

12. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge
    Symptomen in overvloed, Aquilegia, maar vandaag wel van 36.8 naar 36.6. Laat die :evil: maar komen hier. Neg. test, uiteraard
    Heb verdorie pukkel tussen mijn ogen en er wilde er 1 op mijn neus komen. :( Zit net een kwartiertje en mijn heupen gloeien alweer.

Don't give up yet, Aquilegia, je zit nog ver boven je rode streep.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden meiden meiden, weten jullie nog het rare kaartje van Freesia.
    Die was gewoon een vermeende ongi en temp was echt in 1x gezakt naar ongi toe en bleek toch zwanger te zijn.

Het kan zo alle kanten op!

Ik duim voor jullie hoor, probeer jezelf niet gek te maken, is niet goed!

KNUF

Ik plaats mijn kaartje trouwens niet meer, niet echt interessant.
    Fijne zondagx

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Balen, Molly dat je weer nega getest heb. Ik heb me voorgenomen deze cyclus niet meer te testen tot dinsdag, maar dan mag mijn temp natuurlijk niet "afgestort" zijn. Ik heb me sowieso voorgenomen om nooit meer te testen voor 14 dpo, ik vond het weer zó teleurstellend gisteren. En hoe gevoelig ook, ik ga dan toch weer twijfelen of die test wel goed is. Dus blijf ik toch hopen.... Dan kun je beter blijven hopen zonder nega test in handen, scheelt ook weer geld en een goed humeur. Maar met mijn miskraam testte ik positief een paar dagen voor NOD dus de drang om te testen is wel groot.

@Mieke: ja, je hebt ook kaartjes waar de temp eerst daalt en dan weer stijgt.... Wat dat betreft is er nog hoop...

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kijk http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=38605
    dit is de link naar Freesia haar kaartje, einde cyclus waar de temp gigantisch zakt.
    Daarna is ze een nieuw kaartje begonnen en die ging weer vroeg stijgen, dus tja.

Heel goed Aquilegia dat je niet meer voor 14DPO gaat testen, hoe moeilijk het ook is om het daadwerkelijk te doen.

x

16. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik neem me zo veel voor, Aquilegia, maar het is me niet gelukt om gisteren niet te testen ;) Heb toen bij de ronde in oktober op dag 12 en 13 getest, waren negatief, dacht ongi te zijn op dag 14 en 15. Al met al heb ik toen op dag 23 getest en die was toen positief, zou dus kunnen dat ik laat positief test, maar met deze temp...
    Ik vermoed dat die gekke ovutest van donderdag een fabrieksfout is geweest. Tenzij ...... nee, 2 weken na ei heb je niet weer een ei. Nou ja, dan nog, heb vrijdag heerlijk geklust ;)

Freesia's tempdip was op dag 13, ik zit al op 16. In haar album staan geen recentere kaartjes.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De link is naar haar kaartje van januari waar ze dus eigenlijk zwanger is geraakt en dus een mega tempdaling heeft. Het kaartje daarna staat niet in haar album.
    Ze dacht toen een vroeg ei te hebben en deed een ovutest, net als jij toen.

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Yep en daarna heb ik (jij ook?) aangedrongen op een zw test :)
    En nu, nu zit ze in een tegenvallende verhuizing, is hardstikke misselijk en moet gewoon werken, arme Naatje.

19. burp2

burp2 Lid

18 feb 2008
    69
    0
    0
  20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ziet er wel hoopvol uit Burp; als je temp hoog blijft, kun je testen op de testdag.... (had je zelf vast al bedacht ;) )

Deel Deze Pagina