@MP: Wat vervelend dat je PCO hebt, maar wat super fijn dat je zo'n goed gevoel over je Gyn hebt en dat je nu duidelijkheid hebt. Ben hartstikke trots op je dat je deze stap genomen hebt! Er is trouwens ook een clubje, volgens mij heet dat aan de Clomid met PCO (ofzo) en daar klets ik ook wel eens mee. Mijn eerste ronde Clomid was gelijk bingo (om je alvast goede moed te geven) @Mosa: pffff, ik hou het niet meer.... morgen echt testen hoor! Wat een toestand vandaag met het vliegtuigongeluk he? Het is echt 5 min van mij vandaan... en de opvang is bij mijn tenniclub... Pfff, heftige dag!
@ Sylvia, ik ben je niet vergeten . Weet dat de clomid zo goed bij jou geholpen heeft. En zo onterecht hoe het verder gegaan is. Hoe voel je je nu? Slik je nu trouwens meteen weer clomid of? Ik had aan 1 kant meer dan 10 cystes en de andere kant heeft de gyn niet geteld, maar was ook zoiets. Had jij dat ook zoveel? Vanmiddag ging er ook een stel huilend weg in het z.huis, hier op zwp hoor je er zoveel over en dan zie je het ook nog zo voor je. Verschrikkelijk .
Ja Sylvia, hoe gaat het met je? Wat eng dat je maar 5 minuten van het vliegtuigongeluk woont, toch erg schrikken zoiets! Gelukkig valt het nog een beetje mee, althans het had veel erger gekund. Ik ga als het goed is morgen inderdaad écht testen! Hoe is het eigenlijk met je sollicitaties? @ MP, zielig voor dat stel zeg! Wie weet wat ze te horen hebben gekregen Moet je niet aan denken!
Ik ben ook al 2x huilend vertrokken en was dus "zo'n stel" echt klote is dat! Ik moet nu weer een cyclus afwachten voordat ik aan de Clomid mag, kan dus weer eens lang gaan duren (of wie weet ben ik weer in het normale gebeuren, al geloof ik daar niet meer zo in). Ik heb officieel geen PCO, heb geen van de verschijnselen behalve dan dat mijn cyclus onregelmatig is, ofwel lang duurt... gelukkig heb ik geen cystes (eergisteren gecheckt) Met mij gaat het nu wel weer, ik ervaar dit minder zwaar als de MA met 9,5 weken... ik zag het nu toch wel aankomen en ik was natuurlijk minder ver. Ik baal nu wel dat ik weer een hele cyclus moet wachten voordat ik aan de Clomid mag
Bah, dat is wel heel rot Een vriendin van mij was 26 weken zwanger toen bleek dat het kindje zoveel afwijkingen had dat het niet levensvatbaar was, en toen moest ze bevallen van een dood kindje Dat was ook zo verschrikkelijk! Maar ja, gelukkig gaat het in de meeste gevallen wel goed!
@ Sylvia, ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je nu eerst een cyclus af moet wachten. Dat duurt allemaal zo lang dan! En het had gewoon anders moeten zijn, zo klote voor je dat het nu voor de tweede keer verkeerd is gegaan!
@ Sylvia, ik snap dat je niet in een normale cyclus meer geloofd, dat doe ik ook niet bij de mijne.. Ik vind het echt verschrikkelijk wanneer je een mk/ma moet meemaken en dat je daar dan zo moet staan . Je voelt gewoon de pijn wanneer je ze zo'n kamertje ziet uit lopen .. Snap ook dat je baalt. Ik hoop dat 3x scheepsrecht wordt! @ Mosa, dat is ook verschrikkelijk bevallen van een dood kindje .. Ik kan me niet voorstellen hoe klote je je dan voelt.
Ik ga trouwens morgen weer beginnen met tempen... Na mijn MA had ik nog 2 weken HCG in mijn lijf, maar nu voel ik al helemaal niks meer, dus denk dat ik eerder weer in een ritme zit...
voor wie niet meer aan de kruidvat 2 voor 5 kan komen laat het mij weten.... hier kan ik in alle filialen nog aan komen..... dan is er altijd wel wat te regelen....
Klussertje, jaaaaaaaaaaaa nu zie ik het ! Mooi hoor! Mosa, ik heb een gouden armband gekocht. Tja, toch de economie opgekrikt haha. Leuk klein juweliertje, met geen massaproductie, dus van alles maar eentje. Ben er erg blij mee. Verder lekker broodje gegeten. Nu zitten we beiden uit te puffen...... oja, en twee bh's van esprit: waren voor minder dan de helft: dat 'spul' zit mij altijd wel goed. Ik heb nogal breed zeg maar, maar minder naar voren hahaha (voor wie het weten wil) heb dus al snel grote cup nodig (anders gaat die beugel halverwege mijn borst omhoog), maar dan zijn die omvangen me vaak te groot.......... Pff..........bevallen van een dood kindje........wat vreselijk. Ik geloof als er al een gradatie in ergerg/erger/ergst is, dat ik een ingeleide bevalling van een dood kindje toch wel heel erg vind.........
MP, fijn dat je bezoek aan de gyn. goed meegevallen is! Is wel even slikken toch, die PCO. Maar gelukkig is het wel iets dat goed te behandelen is! Hopelijk heb je vlug een klein wondertje in je armen! Mosa, wel straf dat jouw kaartje zo overeenkwam met dat zwangeren-kaartje! Ik denk echt dat je morgen positief test! Ik duim! Nijntje, wat een naar nieuws! Veel sterkte ermee! Dikke knuffel! Sylvia, hopelijk zit je idd vlug terug in een ritme! Klussertje, ik heb echt een goed gevoel bij jouw kaartje! Ik duim! Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb maar er was weer zoveel geschreven . Ben eens benieuwd wat morgen brengt want het is best spannend hier voor een aantal dames!
@ Sylvia, het is te hopen dat je weer snel in het ritme zit! Zou wel heel fijn zijn! @ Klussertje, gaan we morgen samen testen @ All, ik heb geen rode en warme wangen Dat had ik de laatste tijd iedere avond, en nu niet meer. Ik ben nu al bang om zo te tempen (erg hè?!), aan de hand van mijn temp 's avonds weet ik vaak wel hoe hij 's ochtends ongeveer is. Ik weet trouwens niet precies hoe laat ik hier ben hoor! Als mijn temp laag is, draai ik me misschien nog een keer om in bed Jullie zien me vanzelf wel verschijnen.
Klussertje, jaaaaaaaaaaaa nu zie ik het ! Mooi hoor! ===== wat is er nu mooi aan? een lichaam wat me gek maakt.....een temp wat omhoog gaat een ongi wat niet komt en een huisarts die me zegt dat ik pas over 2 weken mag testen*nou ja ik de huisarts wil dat doen via een laboratorische onderzoek*
@ Klussertje, gaan we morgen samen testen ========= uuuuhm moos weet je het zeker? ik durf niet hoor.....