Mosa! Mn forum vriendinnetje is zwanger! Zit gewoon te huilen hier! Mn baas vroeg net al of er iets was, maar zei dat ik last van mn lenzen heb.... ha ha! Ben zo blij voor je!
Maar, wat een lieve reactie zeg Je bent echt een schat! Ik ben zelf nog heel nuchter, want het dringt eigenlijk nog helemaal niet door. Als het bij jezelf is, geloof je het niet zo merk ik. Maar jullie MOETEN gewoon allemaal mee naar de novembermama's!
MOOOOSAAAAAAA! GEFELICITEERD !! Ik MOEST gewoon de pc aan zetten en gelukkig niet voor niks. Nee dat hadden we allemaal al verwacht hier meid dat jij "gewoon" zwanger bent! Wauw. Geniet ervan het is je gegunt meid. Whiiii \/ doe mij ook zo'n thermometer hahaha. . Ik ga de pc nu weer afsluiten. Heb mijn 1e primolut geslikt. En het drong ineens tot me door dat ik gewoon een dikke 20 van die belletjes in me heb. Ik hoop niet dat het veel pijn gaat doen wanneer ik ongie wordt. Zie er nu wel tegen op! Maar komt goed. We gaan gewoon positief denken, dat MOET wel met alle zwangere dames hier, 2009 is nog maar net begonnen en al zoveel zwanger. De rest hier gaat ook volgen dit jaar er blijft hier niemand van ons tot 2010 hoor .
yehhhhhhhhhhhhhhhh mosa is zwanger, mosa is zwanger !!!!!!!! Gefeliciteerd meis, het is je van harte gegund....ben benieuwd naar die mooie test van je
Moooooooooooooooooooooos is zwanger jij hebt teminste geluisterd naar mamaloe....... ikke niet..... http://www.fertilityfriend.com/home/238950 ^^ dit is me temp en me test gaf wel een heeeeeeeeeeeeeeel zwak lijntje maar bij het afvegen verloor ik wat roze zooi dus denk dat het voor mijn game over is.....
@ Kweb, die test is nu al niet zo duidelijk meer Het was nog donker straks en ik heb geprobeerd foto's te maken, maar je zag een witte vlek van de flits voor de test. Maar ik koop straks een paar nieuwe testen voor het weekend, daar zal ik foto's van nemen!
Jeetje klus.. Ik baal zo voor jou als het nu weer game over is .. Je temp is flink gezakt.. Dikke knuffel.. Het is zo tegenstrijdig hier op het forum dat is echt minder ... Ik gun het iedereen.
Oh Klussertje, wat jammer Misschien eenmalig iets spotting? Ik hoop het voor je en ga duimen dat het niet doorzet! Edit: sorry, die nu pas je temp Bah, balen zeg!
Oh Klussertje, wat jammer Misschien eenmalig iets spotting? Ik hoop het voor je en ga duimen dat het niet doorzet! ======= ja maar vrees het ergste gezien me kaartje..... heb nu ook ongi krampen.....
@ Mosa; Gefeliciteerd, wat goed zeg! Geniet lekker van het gevoel dat het goed is! @ All; Ik had vanochtend bij het afvegen echt rood bloed, verder nog niet, maar dat zal wel snel volgen! Alleen mijn temp. is nog steeds 37,3. Ik vind het zo vreemd allemaal! Vandaag overleg met mijn FA, als dit mijn menstruatie is moet ik vandaag of morgen langs het ziekenhuis om te kijken of mijn cyste echt helemaal weg is. Zo ja, dan van het weekend weer beginnen aan Clomid 150. Ik vind het ook allemaal zo spannend!
Mosa, tis je gewoon onwijs gegund en daar wordt ik (blijkbaar) heel emo van. Geniet ervan en op naar de Prenatal! (alleen sokjes of zo...) Klus, ontzettend balen meis! Tis idd net wat MP zegt, tis hier met een lach en een traan. Mp, ik had nog niet gereageerd op je! Wat goed dat je nu duidelijkheid hebt en wat "makkelijk" te behandelen is. Let maar op, ook jij bent nu binnen no time zwanger! Ik begin zelf al een beetje zenuwachtig te worden en zit met een dilemma. Ik moet morgenochtend een uitstrijkje laten doen en nu vragen ze specifiek of je zwanger bent op het formulier. (dan hoef je namelijk niet). Wat moet ik nu doen? Testen morgenochtend, met de (grote) kans dat het te vroeg is of gewoon maar ff aangeven bij de dokter... Ik zeg: allemaal voor een 2009 baby!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Mosa is zwanger! Super gefeliciteerd! Lekker genieten van de tijd die komen gaat! @ klussertje, balen zeg, dat je temp zo gekelderd is... @Mp, fijn dat je nu duidelijkheid hebt. @ all, hier gister 'iets' grootst verloren onder de douche. Ik was heel blij dat mijn mannetje thuis was en het weg kon spoelen... Ik kon het niet... dadelijk belt de Vk en dan zal ik eens vragen wat het geweest zou kunnen zijn... Misschien hoef ik dan maandag niet naar het ziekenhuis....of alleen voor een echo... Groetjes een onzekere Nijn
Lieve lieve Mosa... VAN HARTE MEIS! Het is je echt zooooooooooo gegund! En blij zijn he?! Ik kan het aan! En dat terwijl je net gaat promoveren, hihi! Je hebt altijd al zo'n voorgevoel gehad he?! Ben benieuwd naar de foto's! Liefs Loesie
Ah lieve Nijn! Wat moet dat een vreselijk moment zijn geweest voor je. Ik hoop dan maar dat je nu "schoon" bent meis. Heel veel sterkte! Knuf
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Me droom is uitgekomen Zie je nou wel Van harte meissie lekker van genieten Liefs Tijgertje23 ps ben zo weer ff onder de douche ben nog steeds zwaar verkouden