Bereke, begrijp wel dat je het even zat bent. En soms is het alleen maar beter om jezelf even terug te trekken. Ik heb afgelopen ronde ook niet getempt geen ovutesten gebruikt en vooral de 1e helft van de maand niet meer op het forum geweest. Vond er niets aan hahahaha, maar ik ga nu wel weer met een nieuwe boost ronde 7 in. Sterkte meis. Loe, jij bent ook gewoon zwanger haha...als jij ongi had geworden, was volgens mij nu niet je temp omhoog gegaan...maar jij gaat dus morgen testen? Spannend hoor. Suzy, sterkte vandaag meis klus, heb jij al een testje gedaan? Nou, straks weer even koekeloeren
hahaha, hier de echte mamalou. En klusser is de tweede inderdaad. Klusser, t lijkt er toch op dat je zwanger bent........nu nog positief blijven tot na je nod! Ikheb net een testje gedaan, ben weer gezwicht. Erg he. Negatief hoor. Zo wit als een albino. Helaas. Eh ja klusser, welke test? FOTOOOOOOOOO
MOSA GEFELICITEERD! GAAF ZEG! Het geeft mij ook gelijk iets meer hoop. Wat ik heb nu wel ongi buikpijn, maar de rest van mijn symtomen kwamen erover heen met die van jou! Natuurlijk blijft het afwachten, want ik kan nog gewoon ongi worden vandaag. Me temp was vanmorgen nog best hoog, dus het kan nog steeds. En me (.)(.) Blijven ook nog pijnlijk. Nou geniet er maar lekker van!
Nee wacht nog even Durf nog niet. Denk na het weekend of in het weekend. Maar wacht nog even af wat er gaat gebeuren de komende dagen. (heb namelijk een paar maanden geleden om deze reden ook snel getest en die waren nega, en dat wil ik liever niet meer) Want na het testen werd ik ook vrij snel ongi.
Nou, jij kan ook een echte mamaloe wezen... ===== en bedankt en mamaloe deel1.... ik ben al na me nod......
Thx! Soms denk ik : zou het dan toch eens? maar dan druk ik het snel weer weg. Weer niet wéér teleurgesteld worden eigenlijk...
@ Loe, wat een mooie tempstijging op 13 DPO Wat spannend zeg! Ik duim voor je, volgens mij maak je nog best een kans! Heb jij eigenlijk al wat van je uitstrijkje van pas gehoord? En ik zit vandaag al op 16 DPO hoor, dus het kan echt dat je te vroeg getest hebt! Ik heb nog best goede hoop! @ Bereke wat jammer Ik snap wel dat je even wat afstand gaat nemen van alle fora, ik hoop dat het helpt! Heel veel succes verder! Knuffel! @ Wies, dank je wel @ Maar, in het weekend kun je denk ik wel testen als je wilt. Ik durfde eigenlijk ook niet te testen, maar omdat ik één zo'n klotenacht wel genoeg vond, heb ik het toch maar gedaan. En nu ben ik er heel blij mee! En ik had er nu, net als jij, ook geen goed gevoel meer over hoor, dat meen ik écht. Gisterenavond was mijn temp 37.5, toen wist ik dat hij nog hoog zou zijn vanochtend. Maar een gevoel zegt ook niet alles! En dit schreef je: 'Soms denk ik : zou het dan toch eens? maar dan druk ik het snel weer weg. Weer niet wéér teleurgesteld worden eigenlijk...' Dat was précies hoe ik me voelde. En ik weet dat dat niet zegt dat jij ook zwanger bent, maar je weet het niet. @ Suzy, Bah Wat jammer zeg, toch ongesteld geworden! En dan net vandaag Heel veel sterkte bij de begrafenis! @ Klussertje, volgens mij maak je echt een goede kans hoor! @ Zeehondje, wat vervelend dat je nog in onzekerheid zit! Soms wil je inderdaad liever dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Merels, ik had gisteren ook een beetje ongibuikpijn hoor! Ook vandaag heb ik veel last van mijn buik, wel een iets andere buikpijn, maar gisteren was het echt ongibuikpijn. Dus dat zegt niet zoveel! Jouw temp is zeker nog hoog! Spannend zeg! Ik ga heel hard voor je duimen dat je ook zwanger bent!
@ maar: Jullie zijn ook al even bezig zie ik. Wij ook wel, iest meer als een jaar nu. Mijn LF verschild nog wel eens van 13-17 dagen.(17 is maar 1 keer voor gekomen) Maar de laatste tijd is het wel meer 14 dagen. Dus zou ik vandaag ongi moeten worden. Maar wil het liefst wachten tot zaterdag, mits ik natuurlijk ongi wordt. Want dan zit ik op 31 dagen. Heb nog nooit een langere cycles gehad dan 30. En dan denk wel wat kans te maken. Begrijp jou ook, wij zijn ook al best lang bezig, en dan wil je niet zo heel veel meer hopen, omdat je toch steeds weer ongi wordt. Maar bij jou begint het van het weekend spannend te worden of niet?
hi meiden Mosa: van harte meid, maar dat wist ik natuurlijk al, hahaah MAar: bij jou ziet het er ook veel belovend uit hoor.. Klus: o licht positief, spannend meid, ik duim voor overmorgen donkerder... nijntje: vervelend meis dat je nu toch nog gecureteerd moet worden. Kan me voorstellen dat dat een klap in je gezicht was. Sterkte......' MP: fijn dat het nu allemaal duidelijk is en er gewerkt kan worden aan verbetering en mogelijke zwangerschap. Was je vriendje mee? Hoe vond hij het? Hier vanmorgen weer beetje stijging. Kaartje gaat steeds meer op me vorige zwangerschapskaartje lijken. Durf echter nog geen hoop te hebben, moet ie morgen eerst verder omhoog. Symptomen zijn er wel nog altijd, hahaha....... Blazen jullie voor me? twinny
@ mosa Lief! Die onzekerheid is zo vervelend. Vandaag lijkt die ongi pijn wel een beetje anders als normaal. Dinsdagavond had ik het ook even. Zo vervelend dat ongi pijn en zwangerschap kwaaltjes zo op elkaar lijken! :x
Mosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yessssssssssssssssssssssssssssssssssss, gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund! Hier wéér 36,3 Ik voelde gisteren trouwens even van 'binnen' (sorry hoor) en toen voelde ik dus echt een soort slijmpropje..... waar ik ook wel draadjes van kon trekken. Gewoon voor het eerst.. Ook leek mn BMM wat zachter/iets meer open maar dat zal wel wishful thinking zijn. Voor de zekerheid hebben we *geklust*. Maar mn temp is nog steeds laag dus het zal wel niets geweest zijn.