Ja gisterenmiddag begon het al. Maar dat zetten steeds niet goed door. Wist niet dat je ook nog aan tijden moest houden, om je eerste ongi dag te bepalen?
Wist niet dat je ook nog aan tijden moest houden, om je eerste ongi dag te bepalen? ===== dat heeft mijn gyno mij eens verteld.... snapte er ook niet veel van.... een ongi word trouwens vanaf de eeste druppel helderrood gerekend
grrrrrrr ik wil een nieuw lichaam..... vanochtend dat bruin/rode afscheiding en nu net weer helemaal niets meer...... Waaaaaar kan ik een nieuw lichaam kopen?
Goedemorgen meiden, @ Nijntje, succes in het ziekenhuis! @ Klussertje, donker rood/bruin bloed klinkt niet goed nee. Wat een raar lichaam heb jij toch, hij laat je wel heel erg in spanning! @ Merels, ach nee Wel vreemd dat er voor je gevoel iets klemzat. Wat jammer zeg, ik had ook goede hoop voor je! Een dikke knuffel! @ Maar, yeah, nog steeds een mooie hoge temp! Je moet gewoon testen als je er zelf een goed gevoel bij hebt, hopelijk ben je dan net zo verrast als ik! Enne, het scheelt dat ik sowieso eigenlijk geen alcohol drink, dus niemand zal het vanavond opvallen als ik ineens aan een glaasje fris zit Fijne dag allemaal!
@ Klussertje, donker rood/bruin bloed klinkt niet goed nee. Wat een raar lichaam heb jij toch, hij laat je wel heel erg in spanning ===== maar daar integen is me temp wel weer omhoog gegaan.... ik weet het echt niet meer.....
Ik hoop het, Marb! Ik heb net de dokter gebeld en gezegd dat ik zo voor een uitstrijkje moest komen, maar dat er misschien een kleine kans is dat ik zwanger ben... Hij raadde me af om te komen en het ff af te wachten, omdat het vruchtje misschien beschadigd zou kunnen raken. Als ik toch ongi wordt kan ik dus weer bellen voor een nieuwe afspraak...! Spannund!
@ Maar, spannend Hopelijk heb je de afspraak niet voor niets afgezegd! @ Klussertje, ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken bij jou
Oh, Mosa: ik zie dat je vanochtend weer getempt hebt. Stoute Mosa! Mag niet meer Maar wat een mooie temperatuur nog steeds (even serieus: ik ben daar echt een keer helemaal panisch van geworden toen m'n temperatuur een dagje lager was... )
@ Marb, ik weet het van het tempen maar ik moest er toch vanochtend uit. Morgen wil ik mijn kaartje bij de zwangerenkaartjes zetten, dus vandaag was de laatste dag tempen. Promise
Hey Maar: Spannend die temp van jou. Misschien heb je het al gezegd maar wanneer ga je een testje wagen?
Zo, de koelkast schoon en de vriezer uit gebikt! Wat een rotwerk is dat toch... Dat ik zo'n schoonmaakwoede heb zou al een teken kunnen zijn... ben niet zo'n schoonmaakmiep! :-$ Marb, ik zal nie meer liegen nie...! :-# Mosa, maak er een mooie ceremonie van, als je DIE THERMOMETER WEGGOOIT! Klus, wat ontzettend balen meis. Misschien iets om met jezelf af te spreken tot wanneer je zo door gaat (bv maandag/dinsdag) en dan naar je HA of FA? :-k Nu op naar de badkamer!
Ik denk morgen of zondag... ligt een beetje aan Maarman! Vind het wel heel erg spannend hoor. Zou het dan toch een keer? Voel alleen nix, dus das wel raar... Jij zit lekker op het wachtbankje zie ik? Spannende tijd dan weer he.
Klus, wat ontzettend balen meis. Misschien iets om met jezelf af te spreken tot wanneer je zo door gaat (bv maandag/dinsdag) en dan naar je HA of FA? ===== ik heb 5maart een afspraak staan
@ klus, wat ontzettend balen zeg! Ik snap dat je gek wordt van je lichaam! @ Merels, wat ontzettend jammer.... Nu ff flink balen en dan weer vol goede moed verder. @ Maar, spannend! Ik snap dat je wilt testen als maarman thuis is. Is inderdaad veel leuker om het streepje samen te zien verschijnen Vanaochtend naar het werk geweest en dadelijk naar het ziekenhuis. Ik zal nog geen echo krijgen, dus ik ga maar gewoon uit van de curettage a.s. maandag. Groetjes
hoi meiden MAar: het gaat goed meis, succes Merels: balen meis.. Klus: lijkt bijna alsof je nu een innestelingsdip gehad hebt! Ben benieuwd wat de gyn 5 maart gaat zeggen. Mosa: ik heb ook zeker nog een week doorgetemp, nadat ik wist dat ik zwanger was van Zoë, hihihi...... Nijn: raar dat je dan vandaag niet ff een echo krijgt! Sterkte maandag...... Hier temp. helaas niet zo gestegen als ik gehoopt had. Wel nog steeds hoog........ Heb echter ook al ontzettend koppijn....Krijg altijd migraine voordat ik ongi word, dus............. Maar ik ben vanmorgen bloed gaan prikken en krijg over een half uurtje de uitslag of ik zwanger ben of niet! Wilde gewoon niet afwachten........ Vraag me alleen af of ze al wat kunnen zien in bloed, want zit pas op dag 11 en word normaal op dag 15 ofzo pas ongesteld! twinny
@ Nijntje, succes! @ Twinny, [-o< [-o< [-o< Volgens mij maakt le lichaam HCG aan na de bevruchting, dus volgens mij kunnen ze het wel zien met een bloedtest. Spannend zeg!