Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Jammer meis. Je hebt zo'n mooi kaartje...

Denk en pas goed op jezelf!

Knuf

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dat is erg jammer Twinny. Balen

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, het is idd een hormoon, heb net op me gemak nog ff de papieren gelezen die ik had meegekregen enzo. Ook de symptomen komen overeen. Maar er staat verder niks in over de werking jammer genoeg. Alleen dat je tussen 2-4 dagen ongesteld gaat worden. Wat het verschil is tussen primolut en provera weet ik ook niet....
    Veel plezier bij het etentje!

@ Nijntje, dankje wel :) . Succes bij het ziekenhuis.

@ Merels, jammer van je ongie :( . Ik denk dat je vandaag als dag 1 moet rekenen..

@ Maar, dankje wel :) . Ik vind je temp super mooi. Alvast succes voor wanneer je gaat testen, het ziet er wel heel goed uit zo denk ik.

@ Twinny, jeetje wat jammer zeg.. Echt balen. :(

4. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik kom weer even neuzen bij jullie, blijft toch wel leuk om af en toe te komen kijken.

Meiden die sterkte nodig hebben heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.

Ik heb een beetje drang om te gaan temp. maar ik schiet er alleen nu niets meer mee op. :(
    Als het goed is, is m`n eitje geweest als ik kijk naar m`n egg white.
    Ik ben een beetje onrustig en ook weer niet. :confused:
    Voor m`n gevoel zeg ik, ik ben zwanger maar ja dat denken we waarschijnlijk allemaal elke maand wel. :oops:
    Ik wacht maar netjes af, er zit niets anders op. :)

Groetjes

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Twinny, balen zeg! Sterkte!

@ wops, leuk dat je af en toe nog iets van je laat horen! En het gevoel zwanger te zijn, tja, dat hebben we inderdaad (bijna) allemaal al wel eens gehad...

@ Mosa veel plezier vanavond! Vind je het niet moeilijk om je mond te houden? Ik vond dat namelijk verschrikkelijk!

@ all, net bij het ziekenhuis geweest en super chaggie geworden. Krijg je eerst een assistent, dan een verpleegster en dan de anesthesist te spreken. Duurt allemaal een uur, maar in totaal heb ik ze 5 minuten gesproken! Daarna naar de afdeling opname, zitten we daar ook ruim een kwartier te wachten en wat hoor ik "je moet je maandag om 10.30u melden". Ik ben dus bijna 1,5 uur in het ziekenhuis geweest en als ik 10 minuten iemand gesproken heb is het veel... Hoezo efficiënt werken.... Maar ik moet mezelf maandag dus melden en krijg dan pas een echo...
    Sorry, voor mn zeur berichtje...

Groetjes, Nijntje

PS: Ben vanavond niet meer online, denk ik. Ga weer een lekker avondje bankhangen...

6. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

snif snif de duivels zijn nu echt binnen ben net ongi geworden heb een bloedpropje verloren van ongeveer 2,5 cm

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Klussertje; jammer dat je nog steeds geen zekerheid hebt. Of gewoon nu echt ongi worden of een positest in handen. Dat lijkt me voor jou nu het belangrijkste. Spannend!

@Merels; nee hè, toch ongi. Balen. Sterkte tijdens de ongi dip!

@all; zelf vanmiddag ook ongi geworden. Gelijk gyn. gebeld voor een afspraak op dag 2 of 3. Maar dat is in het weekend en dan zijn ze er niet. Heb nu maandag een afspraak. Hoop niet dat dat heel veel uitmaakt. Want dan begin ik dus pas op dag vier met de gonal-f. Hoop dat de gyn. maandag niet zegt dat dat te laat is en we nog een ronde moeten wachten met de hormonen. Maandagavond dus voor het eerst spuiten, spannend hoor...

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vandaag alleen maar slechte berichten...

Klussertje, sterkte!

Zeehondje, hopelijk maakt die ene dag niks uit, maar zou dat wel zo zijn, dan zouden ze jou toch niet laten waten tot a.s. maandag? Een vriendin van mij moest soms op zondag en 2e paasdag terug naar de gyn, dus als het echt zou moeten, zou je echt wel terecht kunnen...

Groetjes

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Balen meid :( stomme :evil: :evil: :rolleyes:

10. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    Kan iemand mij vertellen wat ik van mijn kaartjes moet denken? Ik snap er echt niets meer van :(
    De vorige maanden maakte FF er een hele lange grafiek van (onderste). Nu is het een korte graffiek maar volgens het kaartje zou ik de 1e al ongesteld moeten worden terwijl ik normaal altijd op de 8e ongesteld word.
    Ik temp. altijd netjes op de zelfde tijd...Kan iemand mij dit uitleggen :( ?

-------------
    http://www.fertilityfriend.com/home/254f3b

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Anoniem: Wat raar dat je onderste kaartje niet opgesplitst is. Normaal als je invult dat je ongesteld bent dan krijg je automatisch een nieuw kaartje. FF maakt een schatting wanneer je ongesteld wordt dus dit kan nog veranderen.

Het onderste kaartje blijft een raar gezicht. Of heb je de twee cycles zelf samengevoegd? Je zou denken dat er op dag 23 een kruis hoort en dan vanaf dag 32 een nieuw kaartje.

Je bovenste kaartje is goed maar je kunt je onderste kaartje zelf in tweeen splitsen. Dit kan onder 'cycles' en dan 'split a cycle'.

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wops, wat leuk dat je weer ff komt kijken!

Nijn, das toch geen gezeur... daar zou ik ook ubergiftig van worden!
    Geniet van je bankhangavondje.

Klussertje, heel, heel, heeeel erg balen meis. Ga het donderdag allemaal maar eens goed bespreken.

Zeehondje, jij ook al ongi! Gatsie. Goed dat je gelijk gebeld hebt en ik denk idd ook dat die ene dag niet zoveel kwaad kan, anders hadden ze je wel in het weekend laten komen. Ben benieuwd hoe het je maandag vergaat!

MP, ik vind het ook bijzonder spannund deze ronde. Voel helemaal nix, dus mn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben, maar dan mn kaartje...heel bizar. Durf dus ook nog niet te testen. Bang voor de teleurstelling, denk ik. :(

Lieve mEIden, ik ga ff lekker in bad liggen en strax werken... Zoooo geen zin!

Tot morgen!

13. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje, heel, heel, heeeel erg balen meis. Ga het donderdag allemaal maar eens goed bespreken.
    =====
    dat ga ik zeker doen want dit werkt niet. maar goed ik ben er vandoor naar mijn mama en papa.

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Mosa: ik zie datje een goede test hebt gehad: GEFELICITEERD!

15. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    sheann: Bedankt voor de tip :D Ik heb idd de kaart op kunnen delen in twee aparte kaartjes.

Ik heb een vraag over de "stats"onderaan mijn laatste kaartje. Weet iemand wat dat allemaal betekend? Ik heb het op proberen te zoeken op de site van FF maar ik kan het nergens vinden.
    Ik ben al een jaar lang altijd op de 8e ongesteld. Het kaartje van FF geeft nu aan volgens mij dat dat nu op de 1e zo zou moeten zijn. Hoe serieus zou ik dit kunnen nemen? Voordat ik zometeen valse hoop ga hebben....

------------------------

16. Anoniem, ik denk dat je ei nog niet geweest is, op je 2 andere kaartjes komt ie rond dag 21, nu al veel eerder omdat je temp. omhoog is gegaan, maar je had toen ook hoofdpijn en diaree, dus misschien griepje? als de komende dagen je temp omhoog gaat heb je de kans dat je ei is geweest en dan verplaatst automatisch je ongesteldheid ook weer een week. Denk ik hoor... :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

even vanuit de trein!
    Morgen kom ik weer reageren, maar ik wilde Maar heel veel succes wensen voor als ze gaat testen. Ik duim heel hard voor je!

Verder een knuffel voor Klussertje en Zeehondje! Wat ontzettend rot!

18. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    suzan71 : bedankt voor je reactie. Op zich denk ik wel dat je gelijk zou kunnen hebben.
    Ik heb alleen 5 en 6 dagen gelden een ovu test gedaan en toen kreeg ik een vaak streepje. Vandaag heb ik dat weer gedaan en toen kreeg ik geen enkel streepje. Hierdoor weet ik het helemaal niet meer wat ik van mijn grafiek moet denken..:( Ik zal dus maar gewoon afwachten....

19. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Ik kom even biechten. :oops:

Heb vanmorgen een zwanegrschaps-test gedaan en helemaal negatief.
    Was ook niet anders te verwachten, ben nog veel veel te vroeg in de cyclus.
    Raar dat ik zo ongeduldig wordt.
    Alle testen zijn nu op, dus nu zal het iets makkelijker worden.

Einde van m`n biecht. :oops:

Iedereen een fijn weekend.

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Was toch leuk geweest he Wops? :) Nog ff geduld meis.

Mosa, LIEF!
    Heb je een leuke avond gehad? Raar idee dat je dan met zn tweetjes bent, of niet...

Mijn temp is weer gestegen, dus om mezelf te behoeden van weer om half 7 klaarwakker te liggen, denk ik dat ik er strax maar ff test tegenaan ga gooien...!

Laterzzz

Deel Deze Pagina