He jammer wops Maar: Ik werd vannochtend ook om half 7 wakker met een hoop kabaal. Mn vriend rende inneens naar de wc en ik zal je de verdere details besparen maar het was geen pretje Heb je al getest? Anoniem: Ik denk ook dat je ei nog niet geweest is. Je zou in kunnen vullen dat je ziek (illness) was of je temp voor die dagen niet mee laten tellen. Dan moet je 'discarded' aanvinken, dit kan je vinden naast het vakje waar je je temp in moet vullen. FF geeft nu aan dat je de 1ste ongesteld moet worden omdat hij uitgaat van je eerdere LF. Die is bij de meeste vrouwen redelijk constant. En omdat je ei volgens het kaartje eerder is geweest geeft FF aan dat je ook eerder ongesteld wordt.
Maar, Jippie, weer een hogere temp Spannend dat je gaat testen. Kom straks hier nog wel even loeren.....
Helaas, negatief. Zo wit als een albino. We gaan dus maar afwachten wat er deze week komen gaat...! Sheann, lekkere manier om wakker te worden idd. Sterkte met 'm! hihi Hanna, lief dat je nog ff kwam kijken! Helaas geen roze bericht van mij.
Maar niet positief getest? Hoe kan dat nou? @ Sheann, er zijn leukere manieren om wakker te worden. Ga m maar lekker verwennen... @ wops, jammer, dat je niet positief getest hebt... Over een paar daagjes nog eens testen? @ all, ik kom af en toe nog wel even kijken, maar moet vandaag aan de poets. Vanavond ga ik met mijn mannetje naar de voetbalwedstrijd NAC-Sparta op de eretribune. Maar dan moeten we eerst chique gaan dineren in het stadion... Dus een druk dagje vandaag... Groetjes,Nijntje
Goedemorgen, @ Maar, wat jammer zeg 12 DPO kan te vroeg zijn, want je kaartje is wel super! Als ik zie hoe licht (wel duidelijk positief) mijn streepjes nog zijn op 18 DPO, dan kan het bij jou ook nog komen hoor! We geven de hoop nog niet op, en duimen gewoon door! Zolang je temp zo schitterend blijft, kan het nog! @ Wops, jij ook al, wat balen Maar als ik naar je cyclussen kijk, dan is dit nog wel érg vroeg! @ Nijntje, wat een gedoe gisteren in het ziekenhuis Ze maken het je wel erg moeilijk daar! Dus nu moet je weer het hele weekend wachten tot maandag? Balen zeg, maar gelukkig heb je vandaag veel afleiding! Veel plezier vanavond! @ Klussertje, toch ongesteld geworden Bah, wat een misleidend lichaam heb jij! Knuffel! @ Zeehondje, jij ook al Wat spannend dat je nu dan voor het eerst moet gaan spuiten! Zie je er erg tegenop? @ Anoniem, wat een vreemd kaartje zeg Wat raar dat je temp nu weer zo laag is. @ Sylvia, dank je wel! Hoe gaat het met jou? @ Sheann, wat een manier om wakker te worden Ik zou dan helemaal panisch in bed liggen, maar dat is een ander verhaal. @ All, vandaag nog één keer getempt, hierna stop ik! Hij was 37.2 dus nog iets hoger Ook heb ik nog een keer getest. Hij is nog niet heel erg donker, maar er staat een duidelijke streep. Ik hoop dat jullie het kunnen zien op de foto: Gisterenavond was érg gezellig! Regelmatig gaan we met z'n allen uit eten. Het was erg moeilijk om niets te zeggen, dus uiteindelijk heb ik het tegen 3 van de 7 meiden gezegd Ze waren zo ontzettend blij! De anderen horen het over een tijdje wel! Edit: je moet wel echt op de foto klikken om hem te zien In het echt is hij duidelijker, maar het is toch best lastig om een goede foto te krijgen.
Sheann: Ik heb nu ingevuld dat ik ziek was, mijn temp. is nu weer verder omlaag. FF geeft verder niets aan. Ik wacht het maar af. MOsa 1982: Ik snap het ook niet. Jij hebt wel een mooi kaartje!
@ Anoniem, de vorige keer had je je eisprong op dag 21 zie ik. Kan het niet zo zijn dat je eisprong nog niet is geweest? Dus dat je temp werd beïnvloedt doordat je ziek was en dat hij anders laag was geweest? Ik zou proberen nog wel even door te klussen voor de zekerheid!
Mosa, een hele duidelijke foto hoor! Super! Ik vond dat ook zo moeilijk om mijn mond te houden en had het ook al tegen mijn beste vriendin verteld... Nu lekker gaan genieten en de thermometer weggooien (al is dat zonde, want hij is net nieuw...).
Goedemorgen meiden, Sorry ben even afwezig geweest en vandaag staat een drukke dag voor de boeg. Mannetje gaat morgen naar voetbal, dus dan ga ik weer even uitgebreid bijlezen. mosa, ik zie duidelijk een 2e streep hoor. In de aankomende tijd zal die alleen maar donkerder worden Hier een saaie temp, maarja, begin van de cyclus is ook niet echt spannend lol..... tot morgen liefs
Mosa: Duidelijk een streep Anoniem: FF zal alleen je hoge temps weg halen als je discarded aanvinkt. Maar je kan het ook zo laten staan en kijken wat je temp doet de komende dagen. Sowieso nog even door klussen.
Moooi streepje hoor Mosa! Maar jammer dat jouw test maagdelijk wit is gebleven, maar misschien over een paar dagen?
@ Maar, wat rot van die nega test... Hmm je kaartje ziet er zo goed uit.. @ Mosa, mooie streep hoor meid! Hier dikke blauwe aderen op en boven me borsten een ik word ongie kwaal van mij zeker?
Hoi meiden Mosa: mooi streepje hoor meis, probeer maar beetje te genieten...... Maar: denk dat je gewoon nog te vroeg was met testen, wacht nog ff tot dinsdag ofzo......Kan me bijna niet voorstellen dat je niet zwanger bent..... MP: hoop dat de medicijnen vlug aanslaan en je ongi wordt.... Hier zware twijfels of ik volgende cyclus nog ga tempen. Mijn temp. vanmorgen weer gestegen. Zonder bloedtest zou ik nog altijd denken dat ik zwanger was! Kan toch niet zijn dat de bloedtest te vroeg was, 11DPO? Heb vandaag weer koppijn, echt ongi-kwaaltje en ook al 2 dagen krampjes etc. WErd ik nu maar gewoon ongesteld, dan was het tenminste duidelijk! twinny
twinny: Raar dat je temp nu omhoog is. Ik zou ook gaan twijfelen. Maar ja, het zou niet de eerste keer zijn dat doctoren het verkeerd hebben. Dus misschien was het nog te vroeg.
Thx voor de lieve woorden mEIsjes! Ik hoop heel hard dat ik te vroeg getest heb, hoewel ik hier wel super onzeker van wordt. Ik heb net ff testjes bij de KV gehaald. Die van vanmorgen was er een van Sensitest. Twinny, want ontzettend balen voor je meis en vervelend van je koppijn. Ik denk echter wel dat je arts weet wanneer het misschien te vroeg zou zijn om te testen... Hoop voor de dat gauw duidelijkheid hebt! Knuf
@ Sheann, mooie temp hoor! @ Twinny, je kaartje is inderdaad erg mooi! Ik zou niet weten of je te vroeg zou kunnen zijn voor een bloedtest, voor mijn gevoel niet, maar misschien zou je maandag nog even kunnen bellen als je temp nog zo hoog is en je nog niet ongesteld bent? @ Maar, het is natuurlijk ook heel onzeker voor je! Maar 12 DPO kán echt te vroeg zijn, maar je weet het gewoon niet. Als het je lukt, zou ik niet morgen maar maandag nog een keertje testen!