Nijn, woensdag was dat je onder de douche stond he? Lijkt me idd wel waarschijnlijk. Ben zo benieuwd hoe het morgen met je gaat in het ziekenhuis. Hoe laat moet je?
Yoehoe Maar; temp nog steeds hoog. Daat ziet er toch echt goed uit hoor! Wanneer waag je weer een testje?
Goedemorgen, @ Maar, wauw Wat spannend zeg! Je kaartje is in ieder geval echt supermooi! En wat zou je denken als mijn kaartje zo was en ik had negatief getest gisteren @ Zeehondje, ik denk dat je het prikken ook 'gewoon' over je heen moet laten komen. Maar het blijft natuurlijk erg jammer dat het niet voor die tijd raak is. Maar hopelijk komt daar nu snel verandering in! @ Sheann, ook hier lagen er weer volop kruidvattesten van 2 voor 5 euro! Wat een mooi trapje ben je trouwens aan het maken met je kaartje Hij is best stabiel voor jouw doen hè?! @ Nijntje, zou wel 'fijn' zijn als je woensdag echt het vruchtje heb verloren. Dan kun je nu inderdaad de nieuwe ronde in. Hopelijk is je cyclus niet te veel van slag! Fijne dag allemaal!
Mosa: Mijn temp op mijn kaartje is indd stabiel maar ik ben de laatste paar dagen om 5 uur al wakker en temp om 5 uur en om 7 uur nog een keer en neem daar het gemiddelde van. Dus helemaal betrouwbaar is het niet. Als ik maar weet dat mijn ei is geweest. Jij hebt je mooi ingehouden vannochtend
Wauw! Dat ziet er érg goed uit... Ik vroeg me trouwens ineens af of je ei niet 2 dagen later is geweest dan het kruis van ff. In dat geval is het logisch dat je nog negatief getest hebt. Heb er echt een goed gevoel over nu Dinsdag weer testen ofzo? O
@ Sheann, als je idd maar weet dat je eisprong écht geweest is, dan maakt de rest ook niet zoveel uit. Ik heb me inderdaad ingehouden vanochtend Ik heb gisterenavond, toen ik om half 4 in bed lag, nog één keer getempt en zelfs toen was hij 37.6, dus nu heb ik de thermometer écht opgeborgen!
Kwam speciaal even kijken voor Maar haar temp en Wow wat hoog! Fijn joh! Ik hoop dat ie nog lang zo hoog blijft PFFFFFFFFFFFFFFFFF *blaast alvast weer even voor morgen * Goed zo Mosa, weg met die thermometer! Nijntje, goed dat het vruchtje nu weg is. Ik heb dit ook meegemaakt, wat een rotsituatie. Heb je morgen een afspraak in het ziekenhuis? Succes daar! Sheann, duidelijk kaartje hoor met een mooie eisprong. Nu nog "even" die temp hoog houden he! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Hmm :-k Marb, dat zou misschien ook kunnen. Dan zou ik idd te vroeg getest kunnen hebben. Zou echt een wonder zijn, aangezien ik maar 1x heb "geboemst" in mn vruchtbare periode! haha Ik wil eigenlijk niet meer testen voor woensdag, dus ga heeeeel hard proberen dat vol te houden. Meiden, ik ga naar het bos met een groepje vriendinnen en de hondjes en dan lekker een restaurantje induiken daarna! Fijne dag en tot laterzzz! Kus
hallo lieve meiden ik kom ff snel hoi en houdoe zeggen ga zo richting den haag naar tarzan gratis voorstelling met dank aan mijn pa
enne nu gaat ik er vandoor.... xxxxxxxx en veel plezier aan iedereen.... voor de klussers klusse voor de wachters wachtse en voor de zwanger niet te veel last hebben van kwaaltjes.....
@ Maar, ik zou net ook zeggen dat ik denk dat je eisprong 2 dagen later geweest is. Maar ik las dat Marb dat ookal had getypt . Want als je ei 2 dagen later was heb je je innestelling waarschijnlijk 5dpo gehad. Goed idee om tot woensdag te wachten met testen. Duim voor je hoor meid. @ Mosa, hihi goed van je dat je die thermometer hebt laten liggen. Ik zelf temp niet zoveel meer gewoon tussendoor om te kijken of er iets is veranderd. @ Klus, veel plezier! Lijkt me super om mee te maken. @ All, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik een eisprong gehad zou hebben me temp is 0.5 hoger dan normaal. Ik kom er nu ook achter wat voor NOD kwaaltjes ik heb dus ik ga ervanuit dat de primolut werkt. #-o Wel irritant joh.
hoi dames alles goed hier? ik duim voor je maar, en voor iedereen hier hoor dames met mij gaat verder alles prima, af en toe omhels ik mijn wcpotje maar het valt allemaal nog mee ook de vermoeidheid begin ik de laatste dagen wel beter te merken nou groetjes en ik duim voor jullie
hoi meiden Nijn: heel veel succes morgen. Maken ze nu eerst wel een echo, of curreteren ze meteen? Maar: blijft erg spannend, denk niet dat je eisprong later was eerlijk gezegd, denk nog altijd dat je gewoon te vroeg getest hebt..... Klus: leuk Tarzan, had ik ook wel gewild, maar tis zo ver weg! Hier nog altijd mooie temp en al 3e dag af en toe krampjes en zo. Hoofdpijn nu iets beter. Ben nog altijd op me ongi aan het wachten! ALs me eisprong maandag was, dan zal ik dinsdag wel ongi moeten zijn denk ik. Normaal was me LF 15dgn. Vorige ronde (dec) was ie maar 12dgn. weet dus nu ook niet wat ik aan moet houden! twinny
Hoi meiden, Ik kom even neuzen. @Maar29 een spannend een temp-kaartje, ik hoop dat je woensdag posi-test. @Iedereen veel succes. Misschien ga ik na deze ronde weer ovu-testen gebruiken, omdat het niet zo fijn is om niet te weten wanneer je ongi moet gaan worden. Denk er nog even overna, maar denk dat ik dan sensitest ga bestellen als ik ongi wordt. En wie weet ga ik ook wel weer temp. is best spannend om te doen. Nu ga ik maar weer eens verder op het forum snuffelen. Groetjes
Ik moet morgen om 10.30u in het ziekenhuis zijn. Ze gaan dan eerst een echo maken en dan zien we weer verder... Ik begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden... Ik ga al met moeite naar de huisarts, laat staan naar het ziekenhuis... @ Maar, je temp is echt geweldig! Probeer tot woensdag te wachten,w ant dan moet het gewoon super duidelijk zijn... @ Twinny, vervelend te weten dat de bloedtest negatief was, maar dat je niet weet wanneer je ongi komt... @ Sanne, leuk he die kwaaltjes? @ MP, succes met de kwaaltjes! Groetjes en tot morgenvroeg, denk ik...
Dankje Nijn Succes morgen. Snap dat je zenuwachtig bent, dat ben ik ook zoiezo al.. Nu is ook de 1e x dat ik trouwens ook maar in een ziekenhuis kom voor mezelf . Dus die spanning snap ik wel maar voor jou is het nog 10x erger. Sterkte morgen meid.