Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, :( :( :( Deze daling belooft vast niet veel goeds! Ik vind het aannemelijker dat je op 11 DPO zit, maar dan is zo'n daling nog niet goed. Voor de zekerheid duim ik toch nog even door! Knuffel!

@ Kweb, heel veel succes deze ronde! En een leuk dipje hoor ;)

@ Merels, lekker dat je ongi al weer over is! Daalt je temp altijd pas na een paar dagen?

@ Twinny, Bah, jij ook al een tempdaling :( Nu gingen jullie even een rustpauze inlassen toch?

@ Djaar, wat fijn dat je je laatste pilletje clomid al weer geslikt hebt! Hopelijk krijg je inderdaad snel een mooi ei!

2. kleintje1

kleintje1 Lid

18 feb 2009
    54
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik moet even mijn verhaal kwijt hoor...
    Vorige week had ik 3 dagen licht roze bij het afvegen, daarna niks meer. Toen ben ik vrijdag even bij mijn fertiliteitsarts geweest en die vertelde door middel van een inwendige echo dat mijn baarmoederslijmvlies nog steeds heel mooi dik was en dat die spotting dus geen menstruatie was! Nu moet ik wachten tot woensdag en als ik dan nog niet ongesteld ben testen... Ze zegt dan ben je óf zwanger óf ongesteld, iets anders kan niet.
    Nu elke keer als ik naar het toilet moet kijk ik natuurlijk zenuwachtig of er iets aan zit te komen, maar nee nog niks.
    Mijn temperatuur blijft ook hoog: vandaag 37,1.
    Ik ga er zelf een beetje van uit dat ik woensdag wel ineens ongesteld zal worden, maar ik hoop stiekem van niet.
    En wat duurt wachten nu lang zeg...

Liefs Kleintje1.

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Meiden tarzan was super......... ik heb echt genoten.. Mijn vader en moeder doen mee aan de sponsor loterij en hadden daar dus 2 kaartjes mee gewonnen voor een musical naar keuze.... dat was les miserable tarzan ciske dirthy dancing of sunset boulevard. les dirthy dancing en sunset leken mij niets..... ciske was in een rot theater dus ja dan blijft er tarzan over..... en moet zeggen het is een technische mooie show..... maar qua spel is het eerste 3kwartier oersaai. het moment waar tarzan een schoffie is van zo'n 8 jaar dan word het pas mooi... en dan is 10 min voor pauze. we moesten toch nog een keer bij schoonmoeders opbezoek dus dat hebben we er gisteren ook maar bij gedaan :D

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Maaar ik had zo gehoopt dat je moos achter na ging.....
    nijn als je dit nog leest heeeeeeeeeeel veel suc6 vandaag.....
    merels heerlijk als je weer ongi vrij bent.... kan je weer naar het wacht bankje toe klussen :p

all ik ben ook weer ongi vrij. donderdag weer ziekenhuis controle... zie ik ook wat me eitje vanplan is de laatste keer was die 12,2 mm

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kleintje, dan duurt het wachten zeker lang! Vooral als je iets spotting gehad hebt! Ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij gaan! Je temp zegt helaas nog niet zoveel, die kan ook plotseling op je nod zelf dalen, daar kun je dus nog niet zoveel over zeggen.
    Maar heel spannend, succes met wachten en ik ga duimen!

@ Klussertje, fijn dat je genoten hebt van Tarzan! Was misschien juist ook wel even goed, een beetje afleiding! Veel succes in de nieuwe ronde!

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mosa, ben bang dat je gelijk hebt. Had eigenlijk wel goeie hoop voor deze ronde. Bah. Begin er nu wel een beetje van te balen.

Klus, thx meis. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Was je idd wel een x aan toe he? lekker van nagenieten hoor!

7. kleintje1

kleintje1 Lid

18 feb 2009
    54
    0
    0
    Mijn NOD was eigenlijk gisteren... Maar geen positieve test. Ik hoop zo dat het goed is!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, tuurlijk baal je ervan! Het is ook iedere keer toch weer klote, weer een tijd wachten op een nieuwe kans. En het wordt nu toch écht eens tijd dat je zwanger bent!

@ Kleintje, oke, dus je bent al voorbij je nod?! Dan is het nóg spannender!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar, wat balen zeg van die tempdip! :(

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @kleintje, mss test jij gewoon laat pas positief... wie weet, zou gewoon morgen nog een keer testen, dan zou je evt HCG alweer verhoogd zijn

@all, hebben jullie dat ook? Als ik me inlog op zw.pagina, doe ik altijd een vinkje van automatisch inloggen....maar steeds als ik dan weer even kom kijken, moet ik me opnieuw inloggen. Maakt verder niets uit hoor, maar ben benieuwd of jullie daar ook "last" van hebben.

11. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    De ene keer wel de andere keer niet. Maar dan gebeurd het wel met een dag of 2-3
    Nu heb ik het weekend niet getemp. Dus weet niet hoe toen me temp toen was.
    Maar denk dat hij van de week wel gaat dalen.

Hoe gaat het verder met jou? Veel last van ? of van het wel mee? Al aan het idee gewend van zwanger zijn?

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Tis idd een zware teleurstelling, maar we moeten door.
    Hoop dat vandaag de ongi doorbreekt en dan weer op naar een nieuwe ronde...

EN HOPELIJK DE LAATSTE! :evil:

13. 1984

1984 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Nou mijn lichaam weet kennelijk niet meer wat het nou wil zo te zien aan het temperaturen maar mijn kaartje ziet er dus nu opeens zo uit

http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a

Er is duidelijk een 2e stijging te zien maar mijn vruchtbare periode aan het cervixslijm te zien zeg maar was echt voor de eerste temp stijging. Mijn periode is dit keer wel erg lang dan vergelijken bij de vorige... En deze temperaturen heb ik ook nog nooit eerder gehad zo de vorige maanden.

Groetjes

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik kom even inbreken vanuit een ander clubje, maar moest hier even wat typen van Springmuis, die kan nog steeds niet zelf inloggen, dus ik typ even in haar naam :)

Mosa, gefeliciteeeeeeeeeeeerd met je zwangerschap, liefs Springmuis!

Ik breek weer uit!

ciaaaooo

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @1984, als je je eggwhite weghaalt op dag 23, geeft hij dan geen eisprong op dag 17?
    Dan zou je nu een testje kunnen wagen.

16. 1984

1984 Niet meer actief

volgens mij was die ook echt op dag 17 toen voelde ik ook steekjes in mijn onderbuik en het slijm :oops: was ook rekbaar.

Ik snap er niks meer van we zullen wel zien of ik :evil: krijg.

Groetjes

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Als je idd eggwhite weg haalt, dan wil je kruis idd misschien wel verspringen.

Wat kan je lichaam je toch gek maken he?
    En als je tempt kan het soms alleen maar verwarrender zijn.

Wel spannend voor je.
    Ga heel hard voor je duimen!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis.
    Ik had gelijk, ben afgelopen woensdag één vruchtje verloren, maar het was een tweeling en het tweede vruchtje zat er nog... Ik ben dus toch nog gecuretteerd.
    De narcose viel eigenlijk best wel mee. Ben nu alleen een beetje bibberig en duizelig, maar mocht gelukkig meteen naar huis.
    Nu ga ik lekker rustig aan doen en hopelijk is het vloeien dan snel voorbij.
    Over 6 weken moet ik terug voor de nacontrole en dan gaat de gyn ook goed kijken naar mijn hartvormige baarmoeder... er zit dus een klein tussenschotje...

Groetjes, Nijntje

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ha die Nijntje, fijn je weer terug te zien en gelukkig is alles toch wel meegevallen. Ik wil je even een knuffel geven en hoop dat er snel weer een volgende stap op de weg naar het ouderschap voor jullie gezet kan worden.
    *KNUFFEL*

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx, Djaar!

Deel Deze Pagina