Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey Nijn!

Fijn dat het is meegevallen meis.
    Wat houdt een hartvormige baarmoeder precies in?
    Kan dat een bevruchting bemoeilijken?

Doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen.

Dikke knuf!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bij een hartvormige baarmoeder is de kans op een miskraam iets groter. Doordat het 'tussenschotje" niet doorbloedt is. Als ze het weghalen, komt er littekenweefsel en dat is ook niet doorbloedt. En in een niet doorbloedt stukje kan niks nestelen... Wat je wel vaak ziet is dat het kindje in een stuit ligt.
    Over 6 weken krijg ik een uitgebreide echo en dan zullen we het wat preciezer horen...

3. woops

woops Niet meer actief

@ Nijntje27, Dikke knuffel!

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Maar, jeetje wat een lage temp ben benieuwd hoe die morgen is..

@ Djaar, wauw super mooie temp. Hopelijk slaat de clomid heel goed aan. Duim voor je!

@ Kleintje1, je kaartje is wel top.. Hoop het en duim voor je!

@ Kweb, ik moet me idd ook steeds opnieuw inloggen..

@ 1984, wat een top kaartje.

@ Nijn, neem je rust lieverd.. Dikke knuffel. Ben heel benieuwd hoe het over 6 weken ervoor staat. Wens je veel sterkte toe. En gelukkig viel je de narcose mee.

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

he nijn,

hele super dikke knuffel van mij

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, fijn dat het achter de rug is! Doe de komende tijd maar even rustig aan, want het is allemaal niet niks natuurlijk! Hopelijk valt het mee met je hartvormige baarmoeder! Knuffel!

@ 1984, ik denk dat je eisprong op dag 17 was hoor! Zou ook veel meer kloppen met eerdere cyclussen. Dat je temp nog nooit zo hoog geweest is, kan een goed teken zijn!

@ Desert/Springmuis, dank je wel :D Erg lief! Ik hoop dat je snel weer even kan komen vertellen hoe het met je gaat!

@ Kweb, ik heb geen problemen met opnieuw inloggen!

Fijne avond allemaal!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Nijn; ben blij voor je dat het is meegevallen met de narcose. Luister de komende weken goed naar je lichaam, die narcose kan nog even doorwerken!
    Ik hoop voor je dat de hartvormige bm een niet al te grot obstakel is voor een gezonde zwangerschap. Het klinkt eigenlijk wel erg ooi; hartvormig.

@Maar; balen die dip in temp......maar geen bloed geeft moed toch?

8. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
  9. kleintje1

kleintje1 Lid

18 feb 2009
    54
    0
    0
    @mamaria: Nou, ik heb er natuurlijk ook geen verstand van, maar als ik zo kijk zie ik niet echt veel verhoging. Dus ik weet niet of dat voldoende is...

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik lees soms met jullie mee, vooral om de kaarten te kunnen vergelijken. Het is mn eerste ronde dat ik temp.
    Wat vinden jullie van mijn kaartje?

http://www.fertilityfriend.com/home/257cda

Thankx! :)

x-je

ps. is de link goed?

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Mamaria, je temp is inderdaad niet echt veel hoger, maar je ziet wel een soort trend dat je temp na je eisprong hoger is dan ervoor.
    Je weet zeker niet precies hoe lang je lf is? Ik denk trouwens dat je eisprong één dag later is geweest (dag 14) dus dan zou je op 10 DPO zitten.
    Je kunt er nu nog niet zoveel over zeggen, pas als je temp op en na je nod nog hoog blijft, maak je een goede kans om zwanger te zijn.

@ Robertha, de link is idd goed! Je kaartje ziet er goed uit, alhoewel ik twijfel of je eisprong wel op dag 17 geweest is en niet op bijv, dag 21 of 22? Vooral omdat je normaal best lange cyclussen hebt. Maar als de watery afscheiding klopt, dan zal het kruis wel kloppen. Het is in ieder geval even afwachten hoe lang je lf is, want dan geldt dus dat je temp hoog zal blijven als je zwanger bent en daalt als je ongesteld wordt.

Ik ga in ieder geval voor jullie allebei duimen!

12. Loe

Loe Niet meer actief

Hallo allemaal! Hier ben ik dan weer, bekaf, maar gezellig weekend gehad.
    Voordat we vertrokken vrijdag, werd ik prompt ongesteld.............bahbahbah. Heb uiteindelijk 1 dag lichte bloeding gehad en twee dagen spotting. Weinig he. Borstpijn is wel afgezakt hoor, dus zal echt mijn menstrutie wel zin geweest...........we zitten inmiddels weer op dag 4. Pfff........

Hoe is het hier? Ik heb niet alles teruggelezen hoor, ben ik nu te moe voor. Grote spannende dingen of veel wachtenden?
    Mosa, hoe ist met je? Heb je al klachtjes?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hey Loe,

Welkom terug :)
    Balen dat je toch ongesteld bent geworden! Gelukkig hebben jullie wel een gezellig weekend gehad!
    Idd weinig ongesteld geweest zo te lezen, maar achteraf was die 3 dagen spotting (helemaal geen rood bloed) bij mij een tijdje geleden ook een ongesteldheid, dus soms kan het zomaar ineens anders zijn.
    Fijn dat de pijn in je borst minder is, hopelijk blijft het zo!

Helaas heb je geen leuke nieuwtjes gemist :(
    Suzy, Klussertje en Merels zijn ongesteld, Maar en Twinny hadden vandaag helaas een lage temp (ik hoop dat ik niemand vergeet)
    Djaar is ongi-af en al klaar met het slikken van de clomid en Nijntje heeft vandaag een curretage gehad.

Volgens mij zijn dit de belangrijkste dingen van de afgelopen dagen, als ik wel iemand vergeten ben, sorry!
    Met mij is alles goed! Ik slaap slecht en heb regelmatig buikpijn, maar verder voel ik me prima. Lief dat je ernaar vraagt!

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi meiden, ik kom weer een beetje buurten...
    Mijn temp is weer goed laag en deze ronde is zonder de Clomid om te herstellen van de MK...

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, veel succes deze ronde! Hopelijk duurt hij niet zo heel lang!

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmmm.... Maar! Vind jouw temperatuur helemaal niet leuk :( Morgen beter nieuws oke? Ik snap het niet, had/heb echt een goed gevoel over jou deze ronde...

Ik duim heeeeel hard voor je.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    breek even in, mijn temp zakt nog steeds niet goed sinds de MK. is dit normaal?
    had eerder deze week een negatieve ovu test..

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje en Merels zijn inmiddels ongi af..... meende dat merels dat vanochtend melde.....

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

@ Ricmar, mijn temp wil ook nog niet echt zakken... waar het aan ligt, geen idee

@ Loe, fijn dat je ene leuk weekend achter de rug hebt! Neem Mosa als voorbeeld en dan test jij over 4 weken ook positief!

@ all, hier wat buikpijn en misselijk... Verder vannacht wel redelijk geslapen. Voel me nu wel anders, alleen kan ik niet zo goed uitleggen hoe. Morgen weer werken, daar zie ik wel een beetje tegenop...

Ik krijg vandaag wat visite, dus ik weet niet of ik veel online ben...

Groetjes, Nijntje

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen mEIden!

Kom ff kijken hoe het met Nijn is, maar heb verder niet veel tijd.

Neem de tijd en als je er tegenop ziet is het gewoon misschien nog te vroeg.
    Denk aan jezelf en meld je anders ziek meis. Je hebt maar één lijf he? Dikke knuf

Mijn temp is vanmorgen 0,1 gr gestegen. Hieperdepiep hoera. Ahum.
    Heb nog helemaal geen "er komt een ongi aan" symptomen, maar het zou vandaag dan toch echt wel moeten gaan gebeuren.

We wachten het rustig af.

Fijne dag allemaal en hopelijk tot later!

Kus

Deel Deze Pagina