@ Maar; ik hoop dat je gelijk hebt! Jij zit ongeveer met hetzelfde toch? Ook nog niet ongesteld... Ik hoop dat jouw temp. weer een beetje stijgt! Ik gun het je zo...
hoi meiden Maar: vreemd gedoe bij jou, ppppffffffffff ik blijf hopen hoor! Kleintje: spannend zeg....... maar stom dat je FA geen bloedtest doet, dan had je toch al veel eerder wat zekerheid! Ga in iedergeval voor je duimen en morgen gewoon positief, hè! ALle andere natuurlijk ook weer veel succes met alles........ twinny
Idd, maa rik heb mn eggwhite en watery maar ff weggehaald, en toen is mn kruis verplaatst. HOE BEDOEL JE "VERWARREND"! Hoop of ongi te worden vandaag of de temp morgen weer door het dak!
@ Maar; Ik hoop met je mee voor je temp.! @ Twinny; Tja, ik snap ook niet waarom niet! Ze zag wel dat het baarmoederslijmvlies nog heel dik was, dus niet klaar voor een menstruatie... Als ik morgen niet ongesteld ben en negatief test ga ik haar gelijk bellen voor een bloedtest. krijg je daarvan snel de uitslag? Jij hebt dat toch ook gehad? Liefs Kleintje1.
Dank je! Aan de ene kant voelt het goed, aan de andere kant denk ik dat mijn ongi snel door komt! Ik heb nu al 17 dagen een veel hogere temp., zou dat wat zeggen? Ik weet exact wanneer mijn eisprong was...
De automatische melding voor nieuwe berichten heb ik gemist geloof ik ... heb de laatste twee pagina's gelezen. Maar > spannend hoor ... blaasblaasblaas Kleintje > ik zou nog een paar dagen wachten ... volgens je kaartje ben je toch nog niet overtijd?
[quote="Salapio" Maar > spannend hoor ... blaasblaasblaas [/quote] Ik durf het niet meer te hopen hoor. Maar wel lief van je!
geeft niks hoor je komt hier ala je er zin in hebt en aan toe bent. Ik hoop dat het goed met je gaat!
Maar, je houdt het wel spannend..... Nu toch weer een iets hogere temp en nog geen ongi? *blaasblaasblaas* hup temp boven de 37,5
Hoi, Wat een spanning hier allemaal zeg. Hopen dat er de komende daagjes wat ROZE bij komt. Ik zal voor jullie allemaal duimen. Ik heb deze keer allemaal van die vage klachtjes dat ik denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Maar ja, ik nu alleen maar afwachten en wil zaterdag of zondag gaan testen. Weet niet wanneer eitje is geweest dus ook al helemaal niet wanneer m`n nod zou zijn. Iedereen succes.