Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @MP: ik ben sept. 08 gestopt met de pil, dus nu 6 maanden. Jij denkt dat ik PCOS hebt? Hoezo dat?
    Het is ook zeker niet mijn bedoeling om zelf hormonen in te nemen hoor! Ik zou niet durven! :D ik wilde alleen weten wat die medicijnen precies doen. Ik heb besloten om naar de huisarts terug te gaan als ik op CD 40 nog geen eisprong heb gehad en dan hoor ik wel wat hij zegt.

2. @ mp: even nog ter info. Ik heb vorige cyclus wel een eisprong gehad, dus ik heb wel een eisprong alleen m'n cyclus duurt erg lang.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Eindelijk weer tijd om bij te lezen, maar wat is er veel geschreven vandaag :confused:

@ Ricmar, ik zou niet weten of het normaal is dat je temp nog steeds hoog is, misschien dat iemand anders het weet?

@ Nijntje, maar weer een knuffel voor jou! Succes met werken weer morgen, probeer wel echt een beetje rustig aan te doen!

@ Maar, hmmm...wat moeten we hiervan denken? Nog steeds niet ongesteld neem ik aan. Dan MOET je temp morgen gewoon verder omhoog! *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS*

@ Djaar, nu maar op naar je eitje!

@ 1984, ik moet nog even lezen wat de anderen over je kaartje zeiden, maar ik ben bang dat deze tempdaling er niet goed uit ziet :( Ik duim met je mee!

@ Kleintje, wat spannend zeg! Klinkt erg goed bij jou! Heel veel succes met testen morgen!

@ Sammie, hopelijk voor jou deze ronde ook een vroege eisprong!

@ Twinny, ben je ook echt ongesteld geworden, ik denk dat ik dat gemist heb?

@ Berbel, ook alweer een kruis zie ik, fijn!

@ Salapio, gaat het goed met Mirre? Hoe gaat het nu met de huiduitslag van even geleden? En hoe gaat het met het slapen?

@ Wops, spannend zeg! Heb je ook klachtjes die je normaal nooit hebt? Ik duim! Ik zou trouwens wel echt proberen te wachten met testen tot het weekend, gezien je eerdere cyclussen.

@ MP, vreemd kaartje zo :( Hopelijk heb je binnenkort écht zo'n kaartje!

@ Leonie, het lijkt me sterk met zulke cyclussen dat ze je een jaar laten aanrommelen! Als deze weer zó lang dreigt te worden, zou ik gewoon nog een keer naar de ha. En dan goed aandringen op een verwijsbrief voor de gyn!
    Primolut wekt een menstruatie op en clomid stimuleert de groei van eitjes.

@ Susan, ik zou niet weten waarom je temp zo laag blijft :( Heb je normaal regelmatige cyclussen? Weet je zeker dat je eisprong is geweest?

@ Anoniem, ik denk (en hoop!) dat je eisprong gisteren is geweest en dat je temp vanaf nu verder omhoog gaat. Voor de zekerheid *BLAAS* *BLAAS*

@ Sylvia, hoe is het met de banenjacht?

@ Loe, where are you?

@ Kweb, heb je toch je gewenste dipje ;)
    Hoe is het nu met je vader eigenlijk (als je er verder niet over wilt uitwijden, mag je het zeggen hoor!)?

Ik ben nu al wel meer aan het idee gewend dat ik zwanger ben, maar het blijft een vreemd idee. Maar ik heb wel constant zo'n geluksgevoel van binnen :)

Zo, dat was een hele zit, maar ik ben weer helemaal bij :D

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Leonie, Bij pcos komt het ook voor dat je een lange cyclus met eisprong hebt.. Dus daarom denk ik het. Maar gewoon doorhameren bij je ha hoor wanner je er bent en doorgestuurd wilt worden.

@ Mosa, gefeli met je 5 weekjes hihi ;) . Ik hoop ook dat ik binnenkort ook ècht zo'n kaartje heb. Maar dan weet ik wel dat ik boven de 36.9 uit moet komen om zwanger te zijn :) .

Mijn temperatuur is warmer, maar ik heb het ijskoud :) . Gelukkig morgen alleen nog ff 3 pilletjes slikken en dan afwachten.

5. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Even snel reageren.
    M`n klachtjes tot nu toe, en wat nieuw is voor mij.

- soms wat misselijk (weet niet of ik mezelf misselijk maak, maar goed)
    - m`n tepels heb ik een soort van steekende naalden effect (soms best pijnlijk)
    - volle borsten
    - krampjes/trekjes aan de onderkant/zijkant van de onderbuik.
    - mannetje vind mij heel erg prikkelbaar (ben ik eigenlijk nooit)
    - veel honger/trek hebben.
    - wordt soms gewoon misselijk van eten (Crocy chips vind ik heerlijk en dan vooral bolognes, nou je raad het al ben er dus gewoon misselijk van geweest en heel de nacht en volgende dag opboeren)
    - beetje lui en lamlendig zoals wij dat hier zeggen.
    - helemaal geen zin in sex (beetje afkeer zeg maar)
    - ik ben kurk droog van onderen (anders ben ik juist wel vochtig zeg maar)

Dat zijn een beetje de klachten die eigenlijk nieuw zijn voor me, maar ja het kunnen dus ook weer net zo goed nieuwe klachten zijn die erbij horen als ik ongi moet worden.

Ik wil zeker wachten tot zaterdag (CD32) of zondag (CD 33).
    Had al eerder getest, maar ja heel logisch dat het toen negatief was.
    Ik denk wel dat m`n eitje is gesprongen tussen de egg-white in, nou ja ik hoop het natuurlijk.
    Dan hebben we een Centerparcs-baby gemaakt. :)

Helaas kunnen we aan de klachten niet zien en zeggen of we zwanger zijn, anders zou ik zeggen ik ben zwanger, maar helaas. :oops:

Ik vind dat het wel eens raak mag zijn ja, weet al niet meer wie dat dat zei, maar ik ben het er helemaal mee eens. ;)
    We zijn nu bijna op 1 klein maandje na zeg maar, 1 jaar bezig.

Iedereen vandaag weer veel succes en dat de temp. maar allemaal goed hoog blijven of omhoog schieten.

Groetjes Wendy

ps. vanmiddag naar de tandarts, blijf last houden van m`n gevult gaatje.
    Dus ben weer lekker op tijd thuis vandaag.

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben vannacht onwijs ongi geworden en heb verschrikkelijke pijn in mn buik gehad. Ben dus niet écht fit vandaag...

Fijne dag allemaal

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    *KNUFFEL* doe het rustig aan, trakteer je zelf en vol goede moed weer door.

8. 1984

1984 Niet meer actief

hallo allemaal,

temp is weer iets gezakt dus ik wacht op me ongi hoop dat het dan nu een beetje opschiet want hij duurt al langer dan de andere keren...

Kom op ongi dan kunnen we weer verder!
    Of me temp moet weer omhoog gaan maar ben bang van niet...

Succes verder allemaal!

http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Wops, dat klinkt goed hoor. Een centerparcsbaby hahaha nouja, wie weet. Je hoort vaker dat het lukt als mensen zich ontspannen en met iets anders bezig zijn :)

Maar, nee toch...het zag er zo mooi uit allemaal, balen zeg....hoop dat je snel van je buikpijn af bent.
    *digihug*

leonie. wat een ellende zeg, die lange cyclussen. Hoop dat je ha je er bij kan helpen en dat ie niet moeilijk gaat doen

Mosa, 5 weken alweer...gaat hard he :) En lekker zo`n geluksgevoel de hele dag....lekker stralen

Met mijn vader gaat het naar omstandigheden goed. De bestraling heeft wel geholpen, nu moet hij alleen nog af van die bijwerkingen, want dat is echt een boosdoener.

all, hier weer een tempstijging naar 36.8.....denk dak ga skieeen haha....maar tis nog te vroeg voor een ei....ach het maakt het kaartje leuk :)

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    *insert reeks scheldwoorden die ongetwijfeld allemaal gecensureerd zullen worden*

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

@ Maar, wat verschrikkelijk balen! Dikke knuffel!

@ Leonie, goed dat je op CD40 weer naar de HA gaat. Zo'n lange cycli zijn echt niet normaal,hoor... Dan moet de HA je toch wel doorsturen?

@ Mosa, al weer 5 weken... Al vond ik het toen wel erg langzaam gaan, maar voor een buitenstaander gaat het wel snel. Ik zou anders al 11,5 week zijn...

@ Wops, spannend! Een centrparcs baby zou helemaal super zijn en dat zonder tempen... *duim, duim, duim*

@ All, zoals jullie merken ben ik toch nog maar niet gaan werken vandaag. Had gister veel last van misselijk- en duizeligheid. Ook heel erg moe en wat buikpijn... Vandaag dus een lekker dagje bankhangen, want morgen ga ik wel were werken.

Groetjes

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

BAH! *knuf*

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er hangt hier een kleine aan mn 'rokken' ... dus korte reactie:

Mosa, heerlijk he dat geluksgevoel :D. Met eczeem gaat het veel beter, met slapen gaat het ook ok :D

Wops, spannend

Nijn, beterschap!

Ik voel me grieperig en heb weer een lekker duidelijk kaartje ;) (maar verwacht mn ei pas na dag 20)
    http://www.fertilityfriend.com/home/salapio

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Maar, nee toch :cry: Bah zeg, dit was niet de bedoeling! Een hele dikke knuffel van mij! Misschien één schrale troost, het was wel een mooie kortere cyclus terwijl je telkens om en om een lange hebt.

@ Wops, klinkt wel goed de klachtjes, maar het zegt inderdaad helemaal niets. Wat bij mij het opvallendst was, waren gevoelige, bijna pijnlijke borsten, terwijl ik dat normaal nooit had.
    Succes bij de tandarts vanmiddag!

@ 1984, heel jammer, maar ik denk ook dat het einde verhaal is :( Balen hoor! Knuffel!

@ Kweb, zo krijg je inderdaad een mooi vrolijk kaartje :)
    Fijn dat het een beetje gaat met je vader, hopelijk is hij inderdaad snel van de bijwerkingen af!

@ Nijntje, hartstikke goed dat je thuis gebleven bent! Als je je nog niet lekker voelt, is dat alleen maar heel verstandig.
    Ik vind het overigens ook langzaam gaan nu hoor, dat komt vast omdat je de dagen zo bewust telt.

Fijne dag allemaal!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Salapio, inderdaad een duidelijk kaartje :) ;)
    Fijn dat het goed gaat met Mirre, dat horen we graag!

Nog 18 berichtjes, dan zit je op 5000! Die moet je niet ongemerkt voorbij laten gaan vind ik :)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Hieeerrrrrrrrr ben ik dan ook weer: goedemorgen.

Mosa, geflapsteed met de vijf weken alweer! Fijn he!

Maar: ik leef met je mee.

Salapio: hebben jullie nog iets anders voor de exceem gekregen of is het per toeval beter gegaan (sorry als je het al verteld hebt, maar heb niet alles meer gelezen)

Nijntje, geef het tijd hoor meis. Het is niet niks.

17. 1984

1984 Niet meer actief

denk het ook ja maar voel nog helemaal niks... dus ook nog helemaal geen ongi te bekennen geen rose geen bruine geen rode h e l e m a a l niks erg raar.

Als ik wel ongi ga worden dan mag het nu wel komen hoor want duurt echt te lang nou. mijn cyclus is nooit langer dan 28 dagen geweest snap niet wat mijn lichaam nu wilt... word er gek van...

Iedereen die zwanger is gefeliciteerd!
    Alle klussers succes!
    Alle wachtenden om te testen geduld is een schone zaak!

Groetjes

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Maar, Dikke knuffel meis!

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Goedemorgen,

Kom even snel zeggen dat ik ook ongi geworden ben vandaag ... vanavond ff ovutesten en een nieuwe thermometer kopen en dan begin ik daar ook weer mee !

Hebben jullie nog tips welke ovu testen goed zijn ? Ik zat zelf aan die van Mat Care te denken !

Zit er ook aan te denken om naar de huisarts te gaan ... vinden jullie dat te snel ? We zijn vanaf mei echt begonnen (vanaf januari 2008 gestopt met de pil), maar we zitten wel al in ronde 14 ....

@ Maar: Balen meis, dikke knuffel !

20. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik ben er heeeeeel vluchtig.....
    Maar wat vertiktes pieeeeeeeeeeep dat je ongi geworden bent.....
    kleintje hoe staat het met jou?
    mptje als ik je kaartje zo zie zou ik denklen dat je zwanger bent......
    wops jij gaat gewoon zwanger zijn beloof me dat!

ik ga nu weer me klus weken in ben nu echt ongi vrij en moet deze ronde zoveel mogelijk klussen van me fa... maar goed de temp ging de afgelopen dagen gestaag omhoog maar vanochtend rees die de pan uit.... niet gek als je dus een fikse griep te pakken hebt...... gistere 36.7 vanochtend 38.8

Deel Deze Pagina