Hoi, Net terug van de tandarts. Bah verdoving gehad en behandeld. Nu staat een 2e afspraak voor een kroon te plaatsten, weet alleen nog niet of ik dat doe. Kost bijna 500 euro en moet eerst weten of de CZ dat vergoed. De volgende behandeling gaat ook 1 uur en 30 min duren. Als ik het niet doe, dan kan de kies getrokken worden en dat is vele malen goedkoper. Wat is wijsheid. Laat morgen eerst m`n mannetje even naar de CZ bellen, nu kom ik niet echt uit m`n woorden met de verdoving. Voel me helemaal remi en zou het liefst willen snoepen. Nou ja, 1 geluk, ik kan toch niet kauwen met m`n kiezen nu. Zo moest even m`n eitje kwijt.
Beterschap Wops! Tja, wat is wijsheid... Als het vergoed wordt zou ik de kroon laten zetten. Is de kies zichtbaar als je lacht? Anders zou ik hem zeker niet laten trekken... Moeilijk....
Als ik lach zie je hem niet. Ja moeten eerst maar even informatie halen of het vegoed wordt. Zie er wel tegenop hoor een kroon laten zetten. En dan 1 uur en 30 min in die stoel bbrrrr. En dan als ik nu zwanger blijk te zijn, wat moet ik dan? Ik zie op de begroting dat ze allemaal met infra rood foto`s gaan werken enz. Ik heb nu trouwens ook verdoving gehad en heb niet gezegd het het misschien wel eens raak zou kunnen zijn, vind ik zo raar. Is dat verkeerd van mij of niet? Misschien ben ik helemaal niet zwanger en dan vind ik dat zo raar om dat te zeggen.
Misschien was het handig om te zeggen dat je misschien zwanger was, maar van de andere kant er zijn ook behoorlijk wat mensen die niet eens weten dat ze zwanger zijn en ook een verdoving krijgen... Verder weet ik niet zo heel veel van tanden/kronen enz. Ik heb alleen mijn verstandskiezen laten wegsnijden/boren, maar verder is alles nog in orde... 1uur en 30 min in die stoel is inderdaad niet zo'n pretje, maar als je er iets moois voor terug krijgt... Succes met je beslissing!
Hoi meiden, @ Kleintje, wat een rotverhaal zeg Die onzekerheid is natuurlijk helemaal vervelend! Knuffel, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! @ Maar, lieverd, zit je er doorheen? Is ook heel begrijpelijk hoor! Als ik jou was, zou ik idd naar de huisarts gaan. Een hele dikke knuffel voor jou! Ik heb trouwens ook nog wel 40 ovulatietestjes (dip-sticks) liggen, als je mij je adres zou pb-en, mag je ze wel hebben! @ Springmuis, dank je wel Jij ook een knuffel terug! Hoe gaat het met je? @ Nijntje, ik blijf knuffels uitdelen, maar ook jij verdient er eentje! @ Salapio, inderdaad alleen nog maar goed nieuws vanaf nu! @ Anoniem, ik denk ook dat je eisprong nog moet komen, hopelijk laat hij niet meer zo lang op zich wachten! @ Wops, lastig van je kies! Ik zou denk ik wel voor een kroon kiezen. Je bent nog hartstikke jong en om dan een kies te missen is ook niet leuk (ook al zie je het niet). Hopelijk wordt het vergoed! Ik bedacht me net dat ik nog geen HCG heb gestrooid, dus bij deze extra veel: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Klachtjes; zeer wisselend. Al een paar dagen weinig misselijk, wel rommelende darmen. Vaak moe en duizelig. Boobies zijn ook iets minder pijnlijk maar dat evolueert ook gedurende de dag............s'morgens redelijk normaal en dan s' avonds zeer gevoelig. Vreemde gewaarwording allemaal. Ik hoop dat jullie het snel allemaal zelf kunnen ervaren. @Nijn; zijn jouw klachten al helemaal weg? Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger en gaat het dan allemaal voorbeeldig!
Mijn klachten zijn al een heel eind verdwenen. Op zich niet zo jammer, alleen mijn boobies waren flink gegroeid (heb normaal een A-cup) en mijn mannetje noemde mij steeds "pamela" Dus dat is wel jammer, maar daar kunnen we dan weer naar uitkijken... Ik ga deze/volgende week toch de gyn eens bellen om te vragen wat er nou gebeurd als ik deze maand toch 'per ongeluk' zwanger raak... Groetjes
@ silvia: Bedankt voor je uitleg! Wie weet heb ik hetzelfde als wat jij hebt/had. Ovu-testen zijn nog steeds negatief, maar temp. toch iets omhoog gegaan. Zal morgen wel weer dalen. Ik ga CD 40 naar huisarts mocht ik dan nog geen ei hebben gehad!
@ Maar, wat rot zeg dikke knuffel.. @ Klussertje, hehe ja was dat maar waar. Komt waarschijnlijk door de primolut die verhoging anders zou ik het niet weten. Als het zo zou zijn dan had de gyn het wel gezien op de echo. Ik hoop dat je deze ronde echt geluk gaat hebben meid. Succes. @ SylviaM, op welke cyclus dagen moest jij dan bloedprikken? Want daar gaan ze bij mij ook naar kijken. @ Kleintje1, jeetje het zit je ook niet mee nu. Hopelijk krijg je toch nog posi nieuws. Duim voor je. @ Leonie, jammer van de nega ovu testen. . Vandaag alweer 36.9 en nu heb ik een half uur eerder getempt ook nog. Voelt echt lekker om eens zo hoog te tempen ookal heb ik geen eisprong gehad en geen sex dus als het wel een ei zou zijn kan het nog niks worden . Ga nu mijn laatste pilletje primolut innemen. En dan mijn ongie afwachten! Wie duimt mee dat ie snel komt?
@ Pookie, fijn dat je niet zoveel klachtjes hebt! @ Nijntje, voel je je al weer goed genoeg om morgen te werken? En anders gewoon nog even thuis blijven hoor, goed voor jezelf zorgen! @ Leonie, die stijging zou een goed teken kunnen zijn, maar aan de andere kant had je de vorige keren ook wel wat stijgingen. En idd naar de HA mocht je ei niet komen! @ MP, tuurlijk duim ik mee dat je ongi snel komt [-o< [-o< [-o<
Thanks meiden Hé zou het kunnen dat mijn lichaam normaal gaat doen en ik uit mezelf een eisprong krijg?
Ik denk dat het zou kunnen, maar ik ben toch bang dat de kans groter is dat het door de primolut komt Djaar had ook een hogere temp toen zij provera slikte, en bij haar had het niets met een eisprong te maken. Je temp stijgt geloof ik door de aanmaak van progesteron en misschien maakt primolut ook progesteron aan?
Dan duim jij voor mij en ik voor jou! @ all; Ik denk dat mijn ongie nu wel door komt, want ik heb al licht bloedverlies sinds net. Toen ik dat bij FF invulde ging hij al gelijk over op een nieuwe cyclus, dus dan is het vast goed... Hopen dat het goed door zet, want dan kan ik vrijdag weer aan de Clomid en dan 17 maart voor de 1e FM. Nieuwe ronde, nieuwe kansen; zei ze nu heel stoer!
wops, Ik heb destijds mijn laatste kies (verstandskies was er al uit) gebroken en had de optie tussen een wortelkanaalbehandeling en laten trekken. Ik had toen nog maar 1x daarvoor een wortelkanaalbehandeling gehad en daar had ik heel veel napijn van. Omdat je de kies toch niet zag heb ik um laten trekken. Heb er nog steeds geen spijt van. Wat betreft zwangerschap en tandarts. Alleen foto`s zijn slecht, maar het 1e trimester mag je nog gewoon een verdoving. Heb trouwens ok begrepen dat je de 1e paar weken nog geen bloedband hebt met je baby, dus er zijn wel meer dingen waar je kindje in het begin nog geen last van zal hebben. muisjeeeeeeeeee welkom terug meis
Mp, Belangrijkste bijwerkingen van primolut zijn misselijkheid, braken en hoofdpijn. Primolut bevat als werkzame stof een steroidhormoon met progestagene werking. Dus je temp stijging komt daardoor. Op de vraag of je hierna een eisprong kan krijgen.. De kans hierop is erg klein maar wel aanwezig.
Dus toch progesteron! Maar binnenkort krijg je gewoon een hele mooie eisprong en een mooie tempstijging, let maar op @ Kleintje, wat rot Iets bloedverlies nu lijkt me niet goed nee. Jeetje zeg, wat irritant dat je zo lang in spanning hebt moeten zitten en dat je dan nu alsnog ongi wordt! Een hele dikke knuffel!