Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    AAAARGH!

Ben blij :smile:, verlies sinds gister enorm veel eggwhite niet normaal!
    Kan er hele liniaal lijnen mee treken :)!
    Vanavond dus flink aan de klus :smile:!

Helpen de etos pillen toch goed bij mij :smile:!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Leonie,

Je kan ook s'nachts een piek hebben...
    Maar hij kan soms maar 1 uur duren de piek, dus ja je kan hem mislopen.

* Doet de eidans voor alle meiden die hem nodig hebben =D> :) :({|= \:D/ :whistle: en [-o< voor een super mooie kleine :baby: in de buik :smile:*

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0

:whistle: Joepie Sammie! :whistle:

Ga je suf klussen vanavond! haha!

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he meiden;

@wops suc6 met je tand en bedankt voor de apotheektip (hoewel ik vermoed dat mijn provera en clomid recept ze bij mij al getipt heeft)

@MP; die kleintje1 weet er al veel vanaf en het is inderdaad zoals zij en Mosa zeggen dat je temp gekke dingen gaat doen door de hormonen (ik heb zelfs een opvlieger gehad, of meer). Maar het is voor een goed doel en dan hou je het beter vol.

@all; voor de meiden die ik even vergeten ben *KNUFFEL*!

Ik ben vanmorgen dus voor de echo geweest en helaas leken de eitjes (ze waren er wel) nog niet op schema te groeien. Ik mag dus zondag weer terug komen. En......ik zit daar te wachten, de deur gaat open en wat denk je..... mijn nichtje met haar man komen naar buiten oeps.... op weg naar mijn werk maar even gebeld en beide blij dat we nu iemand gevonden hebben om eea mee te delen, erg grappig en fijn.
    Dus meiden ik ga aan mijn werkdag beginnen.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

@wops, jeetje das geen leuk verhaal. Kiespijn is ook zo`n pijn waar je niets mee kan. Ik ben laatst ook bij de tandarts geweest en er zijn toen ook 2 kiezen rechtsboven gevuld. Had er totaal geen last van, maar er zaten wel gaatjes, dus tja....en eigenlijk heb ik daarna er alleen maar last van gehad. Gister ook mn eten laten staan. Met warmte en kou doet het echt gruwelijk pijn. Hoop dat de medicijnen een beetje gaan helpen voor je.

@sammie yehhhhhhhhhhhhhhhh ei op komst :)

@djaar, grappig dat je je nicht bent tegen gekomen. Hebben jullie allebei nu een geheimpje :)

@all, dacht dat mijn temp wel stabiel zou worden tot mijn ei, maar het is alles behalve stabiel. Vind wel leuk zo`n kaartje. Helaas duurt het nog wel een dag of 10 voordat mijn ei komt, maar denk wel dat ik vanavond alvast ga beginnen met ovutesten. Wil mn ei echt niet missen

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wops, wat vervelend dat je zo ontzettend veel pijn hebt :( Hopelijk helpen de pilletjes nu snel! Doe vandaag maar goed rustig aan!
    Hmm...ik moet morgen naar de tandarts (gewoon voor controle), maar ik ben geen held in de tandartsstoel. Die soort verhalen doen het dan altijd goed net voordat je moet :)

@ Sammie, yeah :D Wat fijn voor je, nu inderdaad goed aa de klus!

@ Djaar, wat jammer dat je eitjes nog niet zo hard gegroeid zijn :( Ik heb net even een pittig gesprekje met ze gehad, dat ze nu toch maar eens heel snel en heel goed moeten groeien ;)
    Toevallig van je nicht, zul je net zien zoiets, maar fijn dat jullie dan allebei een 'lotgenoot' hebben!

@ Kweb, lekker aan het schommelen zo te zien! Hopelijk heb je een vroege eisprong deze keer!

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Djaar, ha ha! Wat een grap!
    Ik heb het jaren geleden gehad in het ziekenhuis. Toen liep ik nog stage en was ik helemaal niet met kinderen bezig, maar kwam ergens anders voor.

Anyway, komt er een moeder van een kindje van mijn groep door de deur! We kregen allebei een :oops: .
    Erg rare situaties zijn dat.

Leuk dat jullie er samen om hebben kunnen lachen.

8. 1984

1984 Niet meer actief

Ja ongi geworden kan ik gelukkig door naar de volgende ronde en is het weer wat duidelijker allemaal!

groetjes en succes allemaal!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Suuuuuper!

(als je de bijsluiter nog hebt: kun je die pillen ook in combi met borstvoeding slikken?)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen van de eitjes, wel heel fijn dat je je nichtje tegen bent gekomen daar!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    1984, bah ... knuf!

Niets bijzonders hier: http://www.fertilityfriend.com/home/salapio (heb de twee hoge tempjes maar op discarded gezet, heb toen uitgeslapen en pas tussen 10-11 getempt ... 1x zelfs pas na het douchen :rolleyes:)

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @1984, balen zeg, maar idd, met goede moed naar de volgende ronde!

Ik zit op mijn dieptepunt wat betreft mn temperatuur, whaaaaa. Morgen kan ik officieel testen maar eigenlijk valt er niets te testen, ik weet toch wel dat ik niet zwanger ben.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Er zit geen bijsluiter bij maar op het doosje staat:

Niet gebruiken tijdens borstvoeding.

Dus je kan het niet gebruiken jammer genoeg...

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ 1984, dus het heeft toch doorgezet?! Nou je, hopelijk heb je er niet al te veel last van!

@ Salapio, nou eitje, kom er maar door ;)

@ Dazwa, jemig :( Jouw kaartje wordt ook iedere dag vager :( Wat vervelend zeg! Zoiets als de 24e had je weer een afspraak bij de gyn toch?

@ Sammie, wordt dit dan je kortste cyclus tot nu toe? Je hebt wel een redelijk lange lf toch?

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mosa,

Ja, de kortste cyclus tot nu toe!
    Lf is tussen de 12-15

Maar ga natuurlijk van een 9mnd cyclus uit ;)!

16. kleintje1

kleintje1 Lid

18 feb 2009
    54
    0
    0
    Weet iemand hier meer van?
    Ik heb gister een paar druppels "oud" bloed verloren, en vandaag weer. Dat is volgens mijn FA geen menstruatie. Ik moet 3 goede bloedingen hebben, anders mag ik nog niet aan clomid beginnen! En mijn temp. is nog steeds 37,0. Wat zou er nou aan de hand zijn?
    Ik word hier echt heel erg onzeker van en begin me nu toch een beetje zorgen te maken.

Liefs Kleintje1.

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Kleintje, probeer wat te relaxen. Misschien zet het nog wel door, hoewel ikzelf wel vaker van dat soort ongi's heb. En anders maandag je FA ff bellen?

Suc6!

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Jammer meis, maar deze ronde wordt onze ronde!
    Dit is onze laatste ongi en dan 9 maanden nix! \:D/

19. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Kleintje, Snap wel dat je er onzeker van wordt, maar ben het wel met Maar eens. Probeer een beetje te ontspannen. Mss komt je ongi van het weekend op gang.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Soms daalt je temp pas na een paar dagen ongi, dat zou ook nog kunnen. Mijn laatste ongesteldheid bestond uit een paar keer iets spotting van oud (bruin) bloed, en helemaal geen rood bloed.
    Dus of het is een andere ongesteldheid dan normaal, of je ongesteldheid zet één dezer dagen wel echt door.
    Sterkte, en ga er van uit dat je ongesteld bent, dat maakt het misschien iets minder onzeker voor je!

Deel Deze Pagina