Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jan 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Want zouden jullie doen, de eggwhite is zo erg dat het eruit blijft komen...
    Dus zou ik nu 2 dagen achter elkaar klussen, of het patroon van 1x in de 2 dagen aanhouden?

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, dan weet je in ieder geval zeker dat je in je vruchtbare periode zit :) ;)

Ik heb zelf (achteraf) het idee dat om de dag beter is, vooral omdat wij deze cyclus minder geklust hadden dan eerdere cyclussen. Maar dat is waarschijnlijk toeval.
    Maar om de dag moet in ieder geval goed genoeg zijn, maar heb je een beter gevoel bij iedere dag, dan moet je dat natuurlijk doen!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Maar, goed dat je de HA hebt gebeld. Spannend.

@ Sammie, mijn eidans heeft je geholpen :) haha. Nee, maar toppie die vruchtbare slijm! Nu hopen op een wondertje, duim voor je.

@ Djaar, hmm rot dat de eitjes nog niet op schema liggen. Hopelijk gaan ze het nog inhalen. Maar jou nichtje en man zijn ook bezig met kindertjes dan? Echt mooi wanneer je je hart kunt luchten. Ik ben ook zo blij dat ik er nu met mijn ma over kan praten :) . Doet je goed.

Ik hoop echt niet dat wij iemand gaan tegenkomen.. Mijn ouders weten het en me schoonouders dus niet :oops: .

@ Kleintje1, zo wat een onzekerheid zeg.. Maar wanneer jij je niet goed voelt, altijd voor jezelf opkomen hé. Een ander die denkt niet zo om jou dan jij zelf en je diepste gevoelens moet je niet verbergen. Want vaak heeft gevoel gelijk.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zooooo, wat is hier veel gekletst zeg!

@ Wops, vervelend voor je van je kies... Beterschap meis!

@ Sammie, aan de klus. En hoevak? Zo vaak jij wilt en zin hebt... (en je mannetje natuurlijk)

@ Djaar, sterkte met je eitjes. Ik zou ook wel een ei-dans voor je willen doen, maar ik ben niet zo ritmisch...

@ Maar, goed dat je stap richting HA gezet hebt.

@ KLeintje, succes!

@ all, ik ben vandaag dus gaan werken. Het viel uiteindelijk allemaal niet mee en ben vanochtend bij collega's ook ff emotioneel geweest. Verder ging het eigenlijk wel... Nu heb ik wel wat meer buikpijn als gister en eergister... Zal wel toevallig zijn...

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

5. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Mosa: Geen idee of ik jou vip kan overnemen. Ik denk het haast van niet.

MP: haha zo ging die ook alweer :)

Berbel: Zo dat is een flinke stijging.

1984: Ik zou ervoor tekenen om een cylcus van 32 dagen te hebben. Het kan nog veeel langer.

Sammie: Het waren niet de etos pillen maar de eitjesdans die heeft geholpen :) Aan de klus

6. Loe

Loe Niet meer actief

Nijntje, ik vind jou een bikkel hoor, maar ik denk niet perse dat het toevallig is dat het nu meer pijn doet. Je moet jezelf echt even wat tijd gunnen ;)

7. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond meiden,

Hoe gaat het hier?
    Laatst zag ik een heleboel mooie kaartjes voorbij komen. Maar helaas zie ik dat het bij de meesten toch niet zo heeft mogen zijn. Dikke knuffel voor jullie.

Maar wat goed dat je de stap naar de HA hebt gezet, hopelijk lukt het alsnog voor je in de MMM zit!

Ondertussen hoop ik voor Wops dat er wel een mooie cyclus einde aan zit te komen.

Sammie hopelijk staat je ei idd op springen, succes met klussen ;) ! En doe vooral waar je je goed bij voelt.

Djaar, hopelijk voor jou springt onder invloed van clomid er snel een eitje!

Nijntje, wat goed dat je weer bent gaan werken. Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk zwaar was. Gelukkig snel weer weekend om weer een beetje bij te komen. Hopelijk ben je snel weer de oude.

@ Kleintje, tsja, drie druppels bloed zou ik ook geen ongi noemen. Maar sommigen hebben zulke ongi's. Als je hierdoor niet weet of je met clomid mag beginnen lijkt het me slim als je de fa hierover belt. Zij kan je vertellen wat je moet doen!

@ rest dikke knuffel, kon jullie berichtjes even niet meer zien en ik vergeet tegenwoordig heel snel wat ik heb gelezen :oops:

@ zwangere meelezers. Heb zojuist een clubje opgericht voor zwangere voormalige tempmeiden. Het lijkt me leuk om met elkaar te blijven kletsen als we eenmaal zwanger zijn. Ik heb hierover al kort contact gehad met Mosa en ook haar leek het wel leuk. Hopelijk zien we jullie daar ook. Ook hoop ik alle meiden die nu druk op het tempkaartjes topic schrijven snel daar te zien verschijnen om daar zwanger mee te kletsen!

Liefs,
    Afrola

Ga nu ff wie is de mol kijken... ;)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, je moet het allemaal ook niet onderschatten hoor, maar echt de tijd nemen om zowel lichamelijk als psychisch weer een beetje te herstellen! Knuffel!

@ Sheann, mooi stabiel kaartje zeg!

@ Afrola, gezellig, ik ga er zo even een kijkje nemen :D

9. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Mosa: Mooi he! Ik ben een beetje egoistisch geweest en heb ook extra veeel hcg gevangen.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, leef je uit hoor! Er was genoeg voor iedereen ;)
    Het wordt nu toch écht tijd dat een hoop meiden hier zwanger worden en aangezien de meesten weer in het begin van de cyclus zitten, moet iemand het goede voorbeeld geven!

11. woops

woops Niet meer actief

Zal ik het goede voorbeeld gaan geven. :oops: ;)
    :) :) :) :) :) :) :)
    Ik zit toch tegen het einde van de cyclus aan te lopen.
    Zaterdag ga ik testen samen met m`n mannetje.
    Weet niet of het te vroeg is, maar ja dat zien we vanzelf wel het is dan dag 32 in de cyclus.

Kleine updat van m`n kies:
    Het gaat een beetje beter de pijnstilling doet goed z`n werk.
    Zit nu wel aan het vloeibare eten (baby-pap) erg lekker trouwens.
    Kan nog steeds niet kauwen, dus ik hoop dat het snel beter gaat dat ik weer normaal kan gaan eten.
    Voor de 24e van deze maand staat de wortelkanaal-behandeling en kroon gepland.

Iedereen een fijne dag en alvast een fijn weekend die nu al weekend heeft.

Groetjes

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wops, geef jij inderdaad eerst maar het goede voorbeeld ja :D
    Spannend dat je morgen gaat testen! Ik ga heel hard voor je hopen en duimen!

Fijn dat je iets minder last hebt van je kies!

Fijne dag allemaal!

13. Anoniem78

Anoniem78 Lid

Jan 25, 2009
    78
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen!

Heeft er iemand nog een idee over mijn temp? Volgens mij heb ik nog steeds geen ei gehad terwijl ik normaal over 2 dagen al ongesteld zou moeten worden.
    Of zijn er mensen die hier anders over denken?
    Ik vertel al anderhalve week tegen mijn vriend dat we toch nog even voor de zekerheid moeten klussen, met het verhaal morgen zal mijn temp wel hoger zijn...

Fijne dag allemaal morgen is het weer lekker weekend!
    ---------
    http://www.fertilityfriend.com/home/254f3b

14. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Wops: Spannend. Ik zal voor je duimen morgen.

Anoniem: Het ziet er indd naar uit dat je nog geen ei hebt gehad. Heb je hiervoor de pil gebruikt? Zo ja hoe lang ben je ermee gestopt en hoeveelste cyclus is dit nu?

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Goedemorgen ....

@ Wops: Gelukkig gaat het beter met je kies !

@ Maar: Goed dat je ook een afspraak hebt gemaakt bij de HA. Ik zelf heb ook een afspraak staan voor volgende week donderdag.

16. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen,

Anoniem, mss dat je ei er toch wel aan zit te komen. Je hebt al een week ofzo eggwhite. En anders gewoon om de dag blijven klussen.

wops, fijn dat het wat beter gaat. Na de volgende behandeling zal het hopelijk over zijn.

Hier was mijn temp weer 36.5. Toen ik gisteravond even ging tempen wassie ook 36.5. Gister helemaal vergeten te testen met de ovutest, dus vanavond maar dan.
    Meiden, gelukkig bijna weekend :)

17. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    @anoniem, volgens mij nog geen eisprong.
    Ik heb het af en toe ook , een hele lange cyclus maar dan was ik de cyclus erna zwanger.
    Als je ovutesten zou gebruiken, zie je het van tevoren aankomen en niet achteraf met de temp.stijging.

@wops, spannend, duimen voor een positieve test.

@kweb, je komt weer in de goede periode

Ik heb wel een hoge temp maar daar heb ik niets aan zo vroeg dpo, dat is zeker niet van een zwangerschap maar van hormonen.
    Stijgingen na 7-8 dpo zijn interessant, afwachten maar.

18. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    @mosa, je kan je ff ook 'on hold' zetten, voor de volgende keer :D

19. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
  20. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    robertha, geweldig voor je, gefeliciteerd.

Share This Page