@ Anoniem, ik zie ook geen eisprong in je kaartje Lastig hoor, die onzekerheid! Ik ben ook benieuwd de hoeveelste cyclus dit na de pil is. @ Ilona, wat goed dat ook jij volgende week naar de HA gaat! Ik denk dat het verstandig is! @ Kweb, eindelijk een beetje stabiel! Laat het eitje dan maar komen! @ Berbel mooi kaartje! Naar dat 'on hold' ga ik straks even kijken, bedankt voor de tip! @ Robertha, gefeliciteerd Mooi kaartje hoor, en inderdaad een beetje dezelfde trend als ik had. Nu ook stoppen met tempen hè?!
Heb net getest, ik kon me even niet inhouden. Helemaal negatief , dus morgenvroeg test ik niet en wacht maar tot volgend weekend en/of op de ongi.
Hey, Jammer wops, hopen dat die ongi niet komt! De rest: Thankx! Ik heb de thermometer weer opgeborgen vanmorgen, ben er nu wel klaar mee X-je
Hoi allemaal, Kan iemand eens kijken op mijn temp kaartje? Aanvankelijk gaf hij CD15 aan als ovulatiedag, ik superblij natuurlijk want perfect regelmatig maar die is nu plots verschoven naar CD21, terwijl ik zou denken dat het CD19 zou zijn? Ik moet wel zeggen dat ik denk dat de reden van nog steeds aanhoudende hoge temp komt doordat ik grieperig ben, want ik heb al een beetje heel licht bloedverlies nu... Kan iemand es zeggen wat ie dr van denkt? Groetjes http://www.fertilityfriend.com/home/253b6f
robertha, Gefeliciteerd! Meiden, Denken jullie dat me ei al geweest is? Mijn temp is nog maar minimaal gestegen, en sinds vanochtend geen egg meer... Bmm was nog wel hoog meer haast niet meer open.. Heb nog wel een spanning op beide eierstokken.
Lisboa, Denk dat ff je kruis heeft verzet door de afscheiding die je hebt ingevuld. Ik denk als je dat allemaal weghaalt, dat ff je kruis weer terug plaatst, probeer anders maar even
Meiden, Even een onzekerheids-vraagje. Ik heb net getest en had om 8 uur geplast en om half 10 heb ik de test gedaan. Zou het kunnen als je zo test dat je niets ziet en als je smorgens test juist wel iets ziet? Mannetje zie net ineens, maar we hebben nu niet met ochtend-plasje getest, misschien zie je dan wel wat. Er was op deze test helemaal geen 2e streepje te zien, zelfs geen vaag 2e streepje. Als ik zondagochend niet ongi wakker wordt, zouden jullie dan nog een testje wagen? Even in gedachte wat jullie zouden doen, ben erg benieuwd.
Hi wops Jammer van je nega test. het zou indd zo kunnen zijn dat je met ochtend urine wel een tweede streepje krijgt. Volgens mij vind jij het erg moeilijk om te wachten dus ik zou zondag gewoon nog een testje doen
@Dazwa: heb je een progesteron meting gehad? Misschien heb je wel een te lage waarde van Clomid, want uit je kaartje kan ik geen eisprong halen...
hi meiden, ben ik weer. Even een paar daagje 'zonder' mijn verslaging doorgebracht (dit forum, haha). @Maar; zie aan je banner dat je toch ongi bent geworden. Jeetje,wat balen! @Twinny; ook al ongi, echt jammer! @Nijntje; jee, wat een verhaal. Het was een tweeling, was vast een hele schok. Heel veel sterkte de komende tijd nog! @de rest; sorry, even geen persoonlijke tekst voor jullie. Maar allemaal natuurlijk heel veel liefs van mij! Even kort mijn 'vorderingen': Ronde 21 en nu met hormonen. Vanaf maandag (dag 4) begonnen met het spuiten van Gonal-f. Valt gelukkig reuze mee. Vandaag (vrijdag, dag 8 ) terug naar de gyn. voor een fm (follikelmeting). En ja, er zit een enthousiasteling! Nu al 17 mm. Dus ik moet morgen terugkomen en dan gaan we al de pregnyl spuiten. De hormonen slaan dus goed aan en deze ronde dus nog een voordeeltje, hij duurt minder lang dan de andere rondes! LIEFS
Het is niet echt een wacht-probleem zeg maar. Maar ik weet dus eigenlijk echt niet wanneer m`n nod zou moeten zijn, omdat ik ook niet weet wanneer m`n eitje is gesprongen. Maar misschien doe ik zondagmorgen nog een testje als ik niet al ongi ben geworden.
Hoe wat spannend allemaal. Dan ben je dus bijna in je vruchtbare dagen aangekomen. En fijn dat de cyclus nu korter is dan. Veel succes.
Hoi meiden, Hier even een korte update want ik ga zo lekker bij vrienden eten, maar eerst nog 2 bedeltjes kopen... Verde nu ineens wel behoorlijke buikpijn, dus ik ga echt rustig aan doen dit weekend! @ Robertha, super gefeliciteerd! @ Wops, balen zeg... zondag weer testen? @ Afrola en Mosa, ik hoop dat ik snel bij jullie clubje aan kan sluiten, alleen zal dat nog minimaal 2 maandjes duren... @ Zeehondje, fijn dat het spuiten meevalt en een fanatiekling is natuurlijk altijd prima! Fijne avond allemaal! Groetjes, Nijntje
Zeehondje, idd toch ongi geworden, hoewel het nu alweer voorbij is... Ik heb voor volgende week een afspraak bij de HA staan en dan kunnen we dat ook gelijk eens bespreken.
je hebt op dag 15 en 16 niet getempd, waarschijnlijk is ie toen laag geweest en was toen je ei. denk ik hoor..
@ shean : Ik ben in april vorig jaar gestopt met de pil. Ik was toen eerst 2 maanden gewoon net als met de pil ongesteld. Toen vervolgens 3 maanden helemaal niet! In september is het weer opgang gekomen en vanaf toen was het altijd zo dat ik op de 8e van de maand ongesteld was. Tot deze maand dus. Vandaar dat ik het wel raar vindt.. @ Kweb : we blijven idd voor de zekerheid maar gewoon klussen wie weet @ berbel: Ik heb vanmorgen via internet toevallig ovu testen gekocht. Ik hoop dat ik dan ook volgende maand zoveel geluk heb en dat het dan raak is! Deze maand zou natuurlijk helemaal mooi zijn! Hopelijk heb jezelf ook zoveel geluk deze maand. Ik zal duimen Fijne avond nog allemaal
Anoniem: Zo dan ben je al een tijdje van de pil af. Ik was na de pil de eerste maanden ook nog regelmatig en nu heb ik verschillende lengtes. De ene keer heb ik een korte cyclus en de andere keer een lange. Dus dit kan bij jou ook het geval zijn. Maar: wat heb jij een korte ongi gehad. Is dat normaal voor jou doen?