Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

We zijn dan alle2 in dezelfde maand gestopt met de pil.
    Ik ben ook gestopt met de pil (microgynon 20) April 2008.
    Nu dus bijna 1 jaartje bezig.

Groetjes

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Ik ben ook in april 2008 begonnen dus ben ook een jaartje bezig. Ik ben wel in december 2007 al gestopt met de pil.

3. woops

woops Niet meer actief

Oke, dan ben je al enkele maandjes meer pilvrij zullen we dan maar zeggen. ;)
    Wij zijn gewoon na de pil meteen aan de klus gegaan. :)
    Wat gaat de tijd snel he?
    Toen we begonnen dacht ik echt niet dat we er zeker een jaar over zouden doen, echt nooit bij stil gestaan.
    Wij gaan voorlopig nog even zo verder, misschien weer ovu-testen en temp. maar we blijven nog even uit de mmm.
    En jullie, blijven jullie nog even aan-klussen zullen we maar zeggen of gaan jullie wel binnenkort naar de huisarts?

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ja de tijd gaat indd erg hard. En iedereen om je heen wordt maar zwanger.
    Ik heb er ook nooit bij stil gestaan dat het zo lang zou duren. Doordat het bij mij zo lang duurt is een kennis ook alvast gestopt met de pil omdat ze zegt dat het toch nog een jaar duurt. Zul je niet zien dat ze volgende maand zwanger is.

Ik ga nooit zo snel naar de huisarts en wil het liever nog even op de natuurlijke manier proberen. Maar mijn vriend zegt wel dat hij wel langs wilt gaan.

5. woops

woops Niet meer actief

Ja zul je zien van je vriendin/kennis, die is de eerst volgende cyclcus zwanger.
    Nou bij mij is dat dus ook, vriendinnen zijn zwanger en/of inmiddels al bevallen van hun wondertje.
    Ik loop ook niet snel naar de arts toe, ik vind dat allemaal maar eng zeg maar.
    Ik denk dat we nog een half jaartje tot 1 jaartje proberen om het zelf voor elkaar te klussen.
    Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon nu zwanger ben, maar ja.
    Konden we het maar gewoon plannen en dan precies op datum enzo vastleggen ofzo, dan was ik al zekers mama geworden. :)
    Doen jullie alleen temp. of ook ovu-testen?
    We hebben deze ronde bewust even helemaal met niets gedaan, we hebben temp. en ovu-testen ook gedaan.
    Wie weet beginnen we er wel weer mee, geeft je wat meer duidelijkheid over eitje en wanneer je ongi wordt, dat vind ik wel een fijn gegeven dat ik weet wanneer m`n nod is. ;)

Ik vind de vragen die ik steeds krijg zo erg.
    - en nog niet zwanger?
    - doen jullie het wel goed?
    - enz.

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb ooit een keertje 5 ovutesten gebruikt maar ik vond het niks. Ik vind het tempen ook duidelijk genoeg.

Wel vervelend dat mensen steeds vragen of het al gelukt is. Ik zou daar ook niet goed van worden. Bij mij weet alleen mijn familie het maar die durven niks te vragen. Hihi
    Ik kreeg vandaag ook te horen dat me tante van 42 per ongeluk zwanger was geworden maar dat durfde ze me eigenlijk ook niet te vertellen :)

7. woops

woops Niet meer actief

O dat is even raar om te horen denk ik, je tante van 42 zwanger.
    ja die vragen ik wordt er soms gewoon gek van en reageer dan voortaan heel kort af of praat erover heen.
    Ik snap niet dat mensen zelf niet snappen dat als ik zwanger ben ik echt wel kom met het grote nieuws.
    Bij ons weet eigenlijk bijna iedereen het wel.
    Op m`n werk (werk samen met mannetje in hetzelfde bedrijf, wel andere afdeling)
    Mijn ouders en familie.
    Zijn ouders en familie weten het ook maar die zijn er niet zo heel erg blij mee zeg maar.
    M`n man is gescheiden en veel ouder dan ik en heeft al 2 kindertjes bij de exvrouw.
    Hun snappen niet dat wij (mannetje en ik) een nieuw leven zijn begonnen en ik nog jong genoeg ben om een kinderwens te hebben.
    Maar daar staan we boven, het ons leven en onze wens.

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ach laat ze maar allemaal kletsen. Iedereen heeft wel ergens een mening over. We moeten allemaal doen wat we zelf willen.

En nu ga ik naar mn bed. Ik ben bekaf.
    Tot morgen

9. woops

woops Niet meer actief

Is goed, goede nachtrust is goed voor je en de baby. ;) :)

Groetjes

10. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ shean: ik ben nooit langer dan 6 dagen ongesteld geweest. Dus dat is idd wel fijn.

@ wops: Ik heb ook altijd microgynon geslikt. En ook wij dachten dat het niet zo lang zou duren om zwanger te worden. Er zijn nu meerdere stellen in onze vriendengroep die zwanger zijn. Wij zijn het langste bij elkaar dus wij krijgen al jaren de vraag of opmerking. En...al zwanger of wanneer komt de eerste? Daar worden wij ook niet vrolijk van.

Welterusten en tot morgen..

11. woops

woops Niet meer actief

Slaap lekker Anoniem. :)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sheann, ik slaap inderdaad nog niet goed, maar denk niet dat het (alleen) spanning is, maar ook een hormonenkwestie. Ik word namelijk een paar keer per nacht helemaal bezweet wakker, terwijl ik het niet heel warm heb :(
    Hopelijk gaat het snel beter, want ik word er niet fitter op!

Yeah, je had weer 36.8 vandaag :D Je hebt wel een mooi kaartje op 10 DPO hoor!

@ Wops, wat jammer zeg :( Kan inderdaad komen doordat je niet met ochtendurine hebt getest. Voor je nod is het echt beter om met ochtendurine te testen! En inderdaad zondag maar nog een proberen!
    Vervelend dat je veel vragen krijgt over het zwanger willen worden, lijkt me heel irritant als het zo één twee drie niet lukt!
    Ik zou er sowieso al wel op letten, maar door hier op het forum te schrijven en veel dingen te lezen, let je helemaal op je woorden. Je weet immers nooit in wat voor situatie iemand zit.
    En tuurlijk is het helemaal jullie keuze of jullie kinderen willen, daar hebben andere mensen echt niets over te zeggen!

@ Sammie, misschien dat je eisprong vandaag was en dat morgen je temp omhoog gaat? *BLAAS* *BLAAS*

@ Zeehondje, spannend dat je nu echt met de hormonen begonnen bent!
    Gelukkig valt het ook allemaal mee tot nu toe en zit er al een mooi eitje klaar! Alvast veel succes morgen, ik hoop dat hij flink doorgegroeid is!

@ Nijntje, inderdaad écht rustig aan doen hoor, niet jezelf voorbij lopen!

@ Lisboa, lastig kaartje! Ik denk ook eerder dag 19 dan 21, maar dag 15 zou ook kunnen (heb je ook veel aan :) )

@ Anoniem, idd vreemd dan :( Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!

@ Loe, alles goed met je? Je bent weinig hier de laatste tijd of neem je bewust wat afstand?

@ MP, ongi al losgebarsten of nog steeds wachtende?

@ All, vandaag een hele mooie positieve test van Moeders voor Moeders, dus vanaf nu mag ik ruim 10 weken op een kan plassen :)
    Verder vanavond een kinderwagen (Maxi Cosi Mura) gekocht. Heel vroeg, ik weet het, maar ik was er helemaal weg van. Voor wie het leuk vindt om te zien, heb ik plaatjes in mijn album gezet, je moet er alleen wel even op klikken (weet niet waarom).

Weltrusten allemaal!

13. woops

woops Niet meer actief

@Mosa,
    Wat een spetter wagen zeg, heb je ook die kleuren. :confused:
    Wel gaaf hoor en je moet durven.
    Helemaal toppie! :)

Ik zou denk ik ook heel snel zijn met die dingen te kopen. :oops:

14. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Hier nog steeds geen ongi, het zijn wel spannende daagjes.
    Ik denk dat ik toch wel rond m`n nod hang.
    Nou hier ben ik dus nog even afwachtend op ongi en/of posi-zw-test morgenvroeg.
    Heb wel wat steekjes enzo dus ja het kan alle kanten op.
    Ik houd jullie op de hoogte.
    Iedereen een fijne dag vandaag.
    Ik moet zo naar een begravenis van een collega van ons, die is met kanker op 50 jarige leeftijd overleden.

Groetjes

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Zo jij bent er vroeg bij. Hij is ook wel erg mooi :thumup:
    Mijn kaartje ziet er indd erg mooi uit. Ik zit nu te twijfelen wanneer ik ga testen. Ik was trouwens naar de kruidvat voor een 2 voor 5 test maar hier zijn de schappen nog helemaal leeg.

Wops: Nog een nachtje slapen [-o<

Anoniem: Die vraag over de lengte van de ongi was eigenlijk voor Maar bedoeld omdat ze maar 2 dagen ongi is geweest. Hoe is het nu met je temp?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wops, spannend zeg!
    En sterkte vandaag op de begrafenis!

@ Sheann, ik heb nog eens goed naar je overlay gekeken, maar wat een superkaartje heb je :D Als ik jou was, zou ik overmorgen testen als je temp dan nog hoog is, omdat hij de vorige keer overmorgen omlaag ging.
    Wat is je gevoel erover?

Nog even over de kinderwagen, het is inderdaad deze kleur maar daar hou ik juist van :)
    Ik vond het zelf ook vroeg, maar deze kleur wordt niet meer gemaakt dus deze stond in de winkel en was flink afgeprijst.
    Ik heb er wel even over nagedacht, maar ook na een goede echo kan er natuurlijk nog van alles fout gaan en dus heb ik de gok maar gewaagd.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mosa,

Hier nog steeds geen eitje hoor :sad:

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Groot gelijk wat die kinderwagen betreft. En al helemaal als die flink afgeprijsd was.

Mijn kaartje is zeker mooi maar dat dacht ik ook van die van vorige maand ook als was hij niet compleet. Toen ik ongi werd was ik erg teleurgesteld, dus ik wil niet te veel hopen ook al heb ik er een goed gevoel over.

Ik had eigenlijk verwacht dat mn temp vandaag een stuk lager zou zijn omdat hij gisterenavond ook veel lager was dan normaal.

Ik vind morgen nog iets te vroeg om te testen. Dus ik denk dat ik wacht tot na het weekend en dan op mijn vrije dag. Ik weet nog niet welke dag dat is.

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sammie, het lijkt er inderdaad op dat vandaag je eisprong is. Maar jullie hebben eergisteren nog geklust, daar is ook niets mis mee hoor!
    Of nu nog snel even een klusje ;)

@ Sheann, ik snap dat je niet te veel wilt hopen! Ik zei ook niet morgen testen hoor, maar overmorgen ;) Maar op een werkdag is het niet fijn natuurlijk! Hopelijk blijft je temp in ieder geval hoog [-o< [-o< [-o<

Deel Deze Pagina