Mosa, Gister waren we bezig met klussen alleen het lukte vriendlief niet omdat ik te nat was... dus hij wil vanavond pas weer proberen...
Haha ja ik weet dat je overmorgen zei. Maar ik zat zelf te twijfelen tussen morgen of later in de week.
Sammie: De laatste keer dat wij het deden lukte het ook niet maar dat kwam dan weer omdat ik te droog was Bij jou is dat wel een goed teken.
@ Sammie, hmmm...dan is eergisteren en vanavond weer echt prima hoor, geen zorgen over maken! @ Sheann, ik zou morgen ook nog niet testen als ik jou was. Voor hetzelfde geld test je morgen negatief en daalt je temp overmorgen. Als je nog iets langer wacht en je temp blijft hoog, dan is de kans veel groter dat je zwanger bent. Dus succes met wachten dan maar
Wat ik me trouwens nu bedenk, is dat er rond mijn eisprong meestal na het klussen minder uitliep. In de laatste ronde was dat ook na mijn eisprong, want toen ging ik zelfs weer twijfelen of mijn eisprong al wel geweest was Misschien dat dat ook met zwanger zijn te maken kan hebben?
Mosa: Ik heb dat ook gehad. Toen heb ik mijn vriend nog gevraagd of hij zeker wist of hij gekomen was. whhahaha En dat was ook op de dag van mijn eisprong.
Bij mij was het zowel rond mijn eisprong als ook erna. Dus een paar dagen erna, daardoor twijfelde ik of mijn eisprong al wel geweest was (ondanks duidelijke tempstijging ). Misschien is het allemaal onzin, maar misschien is het als je zwanger bent anders met eruit lopen? Ik weet trouwens niet hoe het nu is, na de positieve test niet meer geklust Heb even geen behoefte en ik vind het ook een beetje eng.
Ik ga er nu vandoor, het huishouden roept me Ik blijf in ieder geval voor je duimen en als ik eerlijk ben, heb ik een heel goed gevoel bij jou! Maar dat zegt natuurlijk helemaal niet, maar voor de zekerheid nog maar wat: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Fijne dag en tot later!
Bij mij was het maar een keer. Maar hoezo dacht je dan dat je nog geen ei had gehad. Ik denk dat we er sowieso teveel achter zoeken maar het is wel opvallend. Ik heb nu ook even geen behoefte meer om te klussen. Maar je hoeft niet bang te zijn dat er iets gebeurd.
Nou, ik dacht dat mijn eisprong misschien nog moest komen omdat er dus niets uitliep. Terwijl dat normaal na mijn eisprong wel was. En als ik iets zeker weet, is het dat we overal té veel achter zoeken
goedemorgen! Ja Mosa, ik ben er wel hoor Ik lees vooral mee. Moet,als ik heel eerlijk ben, bekennen dat ik niet met jou en de andere zwangeren mee kan. Baal een beetje geloof ik de laatste week. Misschien schrijf ik daarom wat minder. Maar ik zit ook niet echt in een spannende fase moetik zeggen, zie kaartje.......... Ben gisteren gebeld door het ziekenhuis, dat we volgende konden komen als we wilden, maar tja.........t was bij een andere dokter als die ik aangeraden had gekregen en op ene dag dat mijn mannetje niet kan. Dus toch maar 1 april laten staan......... Ik heb gisteren ovulatietesten van sensitest binnen gekregen, dus ben errug benieuwd. Er zat ook een ovulatieschrijf bij, maar da's een beetje TE over nagedacht geloof ik....... Dames, tot straks En sheann, succes met wachten meid.