Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Thanx Loe, ik vind het niet zo moelijk om nog een paar dagen te wachten. Wat is een ovulatieschijf?

Goed gedaan Sammie! :thumup:

2. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ sheann: Ik heb idd op het verkeerde bericht gereageerd, sorry :oops:
    Ik kan over mijn temp nog niet zoveel zeggen. Ik ben volgens mij nog steeds aan het wachten op mijn ei. OF het moet woensdag geweest zijn maar dan had hij nu toch hoger moeten blijven?Over het algemeen is mijn temp sowieso lager dan de vorige maanden. Tja, ik kan niet anders dan maar afwachten.
    Je kaartje is wel super he! :D Ik snap dat je nog even wil wachten tot je voor je gevoel misschien nog wat meer zekerheid hebt. Ook testen op een vrije dag is idd wel slim, da's altijd fijner wat de uitslag dan ook is.
    Spannend!

@Mosa: Mooie wagen, kan mooi voor een jongen en een meisje.

@Wops Erg spannend voor je! Ik ga voor je duimen!
    ------------
    http://www.fertilityfriend.com/home/254f3b

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Anoniem: Geeft niks hoor!

Kan je je kaartje niet in je onderschrift zetten? Of wil je dat liever niet.

Ow nu zie ik dat hij er wel weer staat. Je kan hem ook permanent in je onderschrift zetten bij je profiel.

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Anoniem: Je temp gaat nu wel langzaam omhoog. Misschien blijft hij de komende dagen stijgen en heb je je ei op dag 25 gehad.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    goedemiddag meiden,

@wops, gecondoleerd met je collega. 50 is echt veel te jong :(
    Wel verwarrend dat je je nod niet weet, maar hoop dat je morgen posi test

@mosa, wauw gave wagen zeg, heel leuk en lekker opvallend. Wij hebben ook al een wagen (gekregen van mijn schoonzusje) mijn neefje heeft erin gelegen maar dat ding is nog zo goed als nieuw en ook zo`n 3 in 1 wagen.

@sammie you go girl, geeft je toch een lekkerder gevoel he nog even snel geklust. Morgen kan het ook nog hoor als je ei is geweest. max 24 uur na je ei

@loe, top dat je ovutesten er zijn. Jammer dat je "eigen" arts er niet is waardoor je nu niet eerder kan/wil.

@Sheann, ben met mosa eens dat je een erg mooi kaartje hebt. Nog een paar dagen geduld voor jou :)

@all, hier temp weer omhoog naar 36.7. Mijn temp is zo aan het schommelen. Gister begonnen met ovutesten, maar natuurlijk nog nega. Wat ik wel gek vond is dat mijn controle streepje ook erg licht was. Hoop niet dat ik een verpakking met vage testen heb gekregen. Vandaag wordt een beetje lastig. Gaan vandaag naar mijn schoonzusje (een andere als van de wagen) en daar zijn we van 4 tot 8 en daana door naar een verjaardag, dus kan niet echt simpel testen zeg maar. Die hebben net een half jaar zelf een kindje en denken nu dat ze experts zijn, vooral mijn zwager. Als het onderwerp wordt aangebroken hoor ik van hem alleen maar dat we er teveel mee bezig zijn, maar ik zit niet zo op zijn commentaar te wachten. Mijn schoonzusje is nooit aan de pil of enige vorm van hormonale conceptie geweest, dus tja die waren zo zwanger.

Waarschijnlijk maakt het ook niet zo uit als ik vandaag een keer niet test, omdat ik nog niet dicht bij mijn ei zit, maar toch jammer. Mss neem ik um wel mee en test ik even op de verjaardag om 8 uur. Die vrienden weten ervan dus....

Nou, ik ga ook even verder, moet nog boodschapjes doen....doeiiiiiii

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaaizwaai!

Hier nog altijd geen eitje gespot ... dus een heeeel saai kaartje ...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Even een kort berichtje van Nijntje...

Hier vanochtend een heeel hoge temperatuur 37,4... dat had ik niet eens toen ik zwanger was... Ik ben nu dus een beetje bang voor een evt ontsteking of zo... Ben vandaag ook helemaal niet fit; hoofdpijn, spierpijn in mn benen, onderin-buikpijn, lage rugpijn... het gaat dus ff niet helemaal goed.
    Dadelijk even een klein beetje poetsen en dan maar lekker bankhangen...
    Ik heb net trouwens 2 pandora bedeltjes gekocht voor aan mn armband... Zo zijn ze altijd bij me...

Sorry, voor mn ego bericht, maar ik moest het even kwijt.

Liefs Nijn

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Robertha, gefeliciteerd :D!

@ Mosa, mooie kinderwagen! Ik vind het wel een goede keus dat je 'm toch genomen hebt.

@ Nijn, kun je je kaartje is plaatsen? Dikke knuffel voor jou meid.

Ik moet nu weer weg..
    Maar vanmorgen een paar druppels bloed, tampon in gedaan dus moet kijken of ik nu ongie ben of niet. Nu dag 2 na de primolut. Dus ben benieuwd.
    Ik weet niet meer hoe het voelt om ongie te zijn, maar me onderbuik voelt irritant.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, fijn dat je weer even wat van je laat horen :) Ik kan me goed voorstellen dat je overal van baalt hoor!
    Misschien ook beter om toch maar 1 april die afspraak te hebben, ik denk met jou voorgeschiedenis dat het juist erg belangrijk is dat jullie een hele goede gyn krijgen! En als deze je aangeraden is, dan zal het wel een goede gyn zijn!
    Ik weet ook niet wat ik me moet voorstellen bij een ovulatieschijf?

@ Sammie, goed zo :D Laat het eitje dan vanmiddag maar springen!

@ Anoniem, zo balen dat je nog geen eisprong hebt gehad! Nu is het wel zo dat je bijv. een keer een cyclus kunt hebben dat je geen eisprong hebt, misschien is dat bij jou wel het geval? Alleen als dat het geval is, dan hoop ik dat je snel ongesteld wordt zodat je verder kunt!

@ Kweb, ik zou gewoon morgen weer een ovulatietest doen hoor! Vandaag lekker niet over nadenken!
    Vervelend inderdaad van die mensen die het altijd beter weten :(
    Veel plezier in ieder geval op de verjaardagen!

@ Salapio, zwaai terug!

@ Nijntje, ik zou je klachtjes héél goed in de gaten houden en mocht het morgen of overmorgen nog niet over zijn, dan meteen de gyn bellen! Doe vandaag maar heel erg rustig aan! Knuffel!
    Wat lief dat je twee bedeltjes hebt gekocht, heel goed idee!

@ MP, hopelijk wordt je snel ongesteld zodat je de volgende ronde in kunt! Ik hoop dat je er niet te veel last van krijgt!

10. woops

woops Niet meer actief

Goede middag dames,

Ik ben weer thuis.
    Was weer erg emotineel hoor een overlijden van iemand en dan het laatste afscheid.
    Hij laat een vrouw met een kindje achter van 2 jaar, zo treurig is dat allemaal.
    Hier nog steeds geen ongi, ik zit er eigenlijk op te wachten al is het misschien m`n nod nog helemaal niet, maar goed.
    Vanavond eten we witlof met ham en kaas uit de oven en aardapeltjes, dus ben de witlof alvast een het koken.
    Ik ben er weer weg van.

Groetjes

ps. ik heb elke keer van die rare kriebels/jeuk op de onderbuik (net of er een beestje over je onderbuik kriebelt), hebben jullie dat ook wel eens voordat je ongi moet worden?
    Het is iets nieuws voor mij.

11. Loe

Loe Niet meer actief

meiden...........de ovulatieschijf..........was tijdelijk gratis bij sensitest. Daar kun je m vinden.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wops, ik kan me voorstellen dat het vandaag erg emotioneel was! Bah, en dan ook nog zo'n jong kindje :( Zielig hoor!
    Jeuk op je onderbuik zegt mij niets!

@ Loe, ik heb de ovulatieschijf even opgezocht, maar met ff is zoiets volgens mij overbodig. Als je met ff weet wanneer je eisprong (ongveer) is, dan kun je zelf ook wel bepalen wanneer je moet beginnen met ovulatietesten?
    En dat soort dingen houdt ook nooit rekening met wisselende cyclussen, terwijl er volgens mij maar weinig vrouwen zijn met een keurig regelmatige cyclus!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, dat vergeet ik telkens, Loe je moet je banner nog aanpassen!

14. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Slecht nieuws vanuit Brabant.
    Net onder de douche naar bmm gevoelt en die was hoog en hard, maar wel bruin/roze slijm.
    Dus heb maar spotting bij FF ingevult.
    Ik denk dat m`n gevoel me dus weer in de steek heeft gelaten en ik mezelf gewoon misselijk maak tegen de nod aan.
    Ben bang dat ronde 11 een feit gaat worden.
    Beetje verdrietig, maar zolang het nog niet 100% doorzet is er misschien een heel klein kansje.
    Heb heel veel pijn in de rechter lies en m`n borsten doen zo`n pijn. dus ik dat het nieuwe ongi kwaaltjes zijn.
    :( :( :( :( :( :(

15. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ Wops : Echt kl*te voor je meid! Kan er ook nog wel bij na zo'n begrafenis...
    Maar ik zal voor je duimen. Misschien is er nog een klein kansje dat het toch nog goed zit..sterkte

16. Loe

Loe Niet meer actief

oe gut ja, mijn banner. Thanx :)

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wops,

Dikke knuffel!

Hier ga ik door de grond van de ovulatiepijn net als vorige maand :sad:...

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mijn kaartje staat weer in mijn onderschrift... Ik ga nu alleen tempen om te zien of het weer een beetje normaal wordt, maar tot op heden niet echt...

Even snel terug gelezen, maar vandaag geen goede dag...

@ Wops, heel veel sterkte en ook nog een balen van je komende ongi...

@ Sammie, ovulatiepijn betekent wel een ei, dus dat is prima! Alleen vervelend dat het zo'n pijn doet....

@ Mosa, ik ga het goed in de gaten houden en anders ga ik even bellen. Het vervelende is nu, word ik ziek? Heb ik een blaasontsteking? Of komt het van de curettage?

@ MP, op zich goed dat je na 2 dagen ongi lijkt te worden er stonden toch 1 - 3 dagen voor? Dan reageert je lichaam goed op de primolut... Al heb ik helemaal geen verstand van die medicijnen....

@ All, ik ga vanavond naar een verjaardag, ben benieuwd hoe het gaat. Ben wel opgeknapt in vergelijking met vanmorgen. De bedeltjes voor aan mn pandora armband heb ik van mn schoonouders gekregen, super lief!
    Ik ben waarschijnlijk pas morgenavond terug hier, want morgen ga ik mn voetbalteampje aanmoedigen en daarna mn mannetje...

Groetjes en een hele fijne avond!

19. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Hier ben ik weer.
    Ik ben ongi geworden.
    Nu vraag ik me af is dit nu dag 1 of morgen pas dag 1?
    Ik ben net van de wc af gekomen en nu was het echt helder rood bloed.
    Ben wel blij dat ik weer een mooie cyclus heb gehad, lekker kort nu of 31 dagen 32 dagen, ik weet nu dus even niet wanneer ik moet gaan tellen.
    Ik houd even cyclus 32 dagen aan, het is tenslotte na 18:00 goed doorgebroken en heb gehoort dat je dan de volgende dag mag gaan tellen, klopt dat?
    Het is tenslotte bijna de volgende dag als jullie me begrijpen.
    Ik ga met volle moet ronde 11 en ben een beetje treurig erover.
    Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Ik ga nu alleen even goed nadenken wat we nu willen doen.
    Weer temp. of ovu-testen of alle2 weer.
    Dus ik ga even denken.

Iedereen een fijne zaterdagavond nog en alvast een fijne zondag.

Groetjes

20. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ben wakker geworden van de pijn, de buikpijn. :cry:
    Niet normaal zeg. :(
    Ik heb 1 geluk dat ik nu die Ibuprofen 600 bruis in huis heb voor m`n kies.
    Die neem ik nu dus maar in, ben toch niet zwanger en verga van de pijn.
    Mannetje kwam gisterenavond nadat ik had gezegd dat het was doorgezet met iets heel moois. :D
    Hij zie ineens,
    "maak deze week maar een afspraak bij de huisarts, misschien kan ze ons helpen met wat tips of misschien kunnen we wat onderzoekjes krijgen".
    Nou dat is zoiets speciaals, omdat hij vanmiddag nog zei
    "we hoeven nog niet naar de huisarts, we zijn nog maar net goed ter wel bezig, eerst ontpillen enz enz".
    Dit voelt voor mij zo goed, en ben zo blij en ook best eng om te gaan natuurlijk.
    Maar ik ga een afspraak maken, het zal waarschijnlijk ergens aanstaande week donderdag of vrijdag worden, want we gaan saampjes naar de huisarts. :)
    Wij gaan de naar de huisarts, een erg grote en spannende stap en ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen.
    Nou ik surf nog wat rond, en ga zo nog maar eens proberen te gaan slapen.
    Sorry voor m`n verhaaltje.
    Ik ben aan de ene kant gewoon ook wel blij dat hij het ook wil, daar wachte ik gewoon op, ik had al eerder willen gaan.

Waarschijnlijk tot straks, het is tenslotte al zondag. ;)

Groetjes

Deel Deze Pagina