ach wops bah, geen goed nieuws, hopelijk kan de huisarts jullie verder helpen. (hier nog op zoek naar mijn ei, niet om te insemineren, maar gewoon om te kijken of de boel op regel is.)
@ricmar94, Ik zie dat je wondertje niet bij jullie heeft mogen blijven. Veel sterkte meid met het grote verlies. Succes met het bijhouden van je temp. Groetjes
Goedemorgen, Hier geen eitje, zelfs de laagste temp ooit! Heb meteen het idee dat het deze ronde wel weer niet raak zal zijn...
@ Wobs: Je was hier vannacht nog laat te vinden Erg fijn voor je dat je man er zelf nu mee kwam om naar de HA te gaan. Dan heb je idd meteen het gevoel dat je het echt samen doet he @ all : Ik weet nog steeds niet wat ik met mijn temp aan moet en of ik man lief nog moet verleiden voor een klusje. Denken jullie dat ik mijn ei al heb gehad op dag 25? Man lief is gisteren naar een feest geweest en kwam nogal beschonken thuis dus weet sowieso niet of dat verstandig is ivm de kwaliteit? Weet er iemand hoe dat zit? Verder drinkt hij bijna nooit maar als hij dat wel doet..dan goed!Las laatst ergens dat die alcohol 3 maanden een risico kan opleveren?!
@wops, balen meid maar een fijn vooruizicht dat jullie de huisarts laten meedenken. Jullie zijn nu ook al bijna een jaar bezig. Ik zou gisteren als 1e dag doen, ik vind het een beetje vaag dat na 18.00 bij de volgende dag hoort maar dat is mijn idee. @sammie, misschien is vandaag je ei wel met de grote dip. @anoniem, tja ik zie het ook niet zo duidelijk op je kaartje. Over de alcohol zou ik me niet zo ongerust maken, je hebt maar 1 goed zaadje nodig. @nijntje, mooi dat je 2 bedeltjes hebt, heb je iets tastbaar elke dag bij je. Dikke knuff voor je. Mijn kaartje is erg hoog maar dat zegt bij mij eigenlijk niets, zeker niet zo kort dpo.
hoi dames @berbel.. mooi kaartje hoor ik duim voor jou! @wops meid, hele dikke knuffel van mij voor je ongi, wel echt heel fijn dat je nu naar de ha gaat met je mannetje, wie weet hebben ze wel tips oft een oft ander voor jullie! @sammie ja wie weet is je ei nu wel met die dip ik zou aan de klus gaan! groetjess
Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier, dit is de eerste cyclus dat ik temp. We zijn net begonnen voor een eerste kindje, maar omdat ik vroeger zo'n lange onregelmatige cyclus had, was ik bang dat dat nu weer zo zou zijn en dat ik geen eisprong zou hebben. Dat idee kreeg ik maar niet uit mijn hoofd, was erg ongerust. Daarom ben ik maar gaan tempen. Eerst gebeurde er helemaal niks, de temp bleef lange tijd laag. Totdat ik een stijging zag en FF er plots een rood kruis in gooide. Wist niet wat ik zag! Zo blij was ik ermee! Ben zo trots op mijn eerste curve, dat ik hem graag met jullie wil delen. Zie onderschrift. In de eerste fase zitten wat gekke hoge pieken door nachtdiensten, maar verder is ie volgens het boekje. 14 maart is mijn NOD, [-o< dat mijn temp dan hoog blijft......
O ja, zouden jullie dan ook even kunnen kijken wat jullie denken dat mijn eisprongdag is geweest. Ikzelf denk namelijk dag 18, omdat de temp vanaf die dag stijgt na een dip. Maar FF maakt er dag 20 van, omdat de temp dan pas boven de coverline uit komt. Maar ik denk toch echt dat het 18 is. Wat denken jullie?
update; mijn temperatuur is wat aan het wisselen maar ik moet ook zeggen dat ik om de meest gekke tijden moet/kan tempen. Vanmorgen weer een FM gehad maar helaas geen vorderingen. Woensdag weer terug op cd 16. Eerlijk gezegd baal ik wel hoor. Ziet er naar uit dat deze ronde niks gaat worden en ik over ga naar clomid 100mg. fijne dag nog allemaal.
Hoi meiden, Dank jullie wel voor de steun. Ik vraag me af wat ik eigenlijk kan verwachten bij de huisarts. Ik wil alle gegevens die ik bijhoud meenemen en ja wat dan? De meiden die al voor de 1e x bij de huisarts zijn geweest, hoe ging het bij jullie en wat kregen jullie voor antwoorden en/of onderzoekjes? Ben een beetje aan het zoeken op het forum, maar kan niet echt een topic erover vinden. Groetjes
@wops, balen meis dat je ongi is gekomen. Wel fijn dat je een kortere cyclus hebt gehad. We hebben wel eens anders gezien bij je. Toppie dat je mannetje met het ha idee kwam. Mss kun je er een maandje of 2 bijdenken. Weet natuurlijk niet hoe jullie ha is, maar dalijk zegt ie: kom maar terug als jullie een jaar bezig zijn. Nou, ik ben benieuwd. En, ik zou gister als 1e dag tellen. @anoniem, persoonlijk denk ik niet dat je ei al geweest is. Alcohol zou ik me ook niet echt druk over maken. Er hebben ook genoeg mensen (waarvan ook alcoholisten) kinderen hebben gekregen, dus die ene keer dat je mannetje beschonken was, maakt in mijn opinie niet zo uit. @ricmar, ik zie ook nu pas, dat jullie beebje een vlindertje is. Wat erg voor je. Dikke knuf @barbell spannend meis, ik zal voor je duimen @sammie, hopen dat dit je eidip is. Ben benieuwd wat je temp morgen doet @all, mijn temp is weer gedaald naar 36.5. Ik ben gister pas om 03.30 naar bed gegaan, dus had wel om 07.30 getempt, toen was die 36.4. Maar vanwege de korte nachtrust heb ik om 12.00 nog een keer getempt en toen was die 36.6, dus heb het maar gehouden op 36.5. Gister wel een ovutestje gedaan. Hahaha dat was echt hilarisch. Kon me om 18.00 niet inhouden dus ik met mijn pakketje (stiekum) naar de wc. Thuis heb ik een emmer waar ik dan even in plas, maar daar had ik natuurlijk niets om het op te vangen en over een dipstick plassen vind ik niets. hahaha (moet er nog om lachen) dus ik hup, bovenkantje van de verpakking afgescheurd, test eruit (en dat zakje met die korrels) en ik in dat kleine zakje geplast haha, dipstick erin en in een wcpapiertje gewikkeld, broekzak ik en terug naar de visite haha...was negatief, maar heb um toch gedaan.
hoi hoi, allereerst, welkom bij de tempkaartjes. Leuk dat je mee komt kletsen. Ik denk dat je ei idd op dag 20 is geweest en precies door de reden die je aangeeft. Op dag 18 is je temp idd wel gaan stijgen, maar komt daar niet boven je gemiddelde temp uit. das mijn mening, maar je kan er rekening meehouden dat je nod 2 dagen eerder is.
@Wops: Ik ben al bij de huisarts geweest. Ik heb niet helemaal teruggelezen waarom je gaat, maar aan je aantal cycli te zien ben je al wel even bezig. Bij mij vroeg de huisarts waarom ik naar de gyn wilde gaan. Verder heeft ze alvast wat bloed bij mij laten prikken (LH, FSH en chl antistoffen) en mijn vriend heeft een sperma-analyse gehad. Die uitslagen nemen we mee naar de gyn, samen met de verwijsbrief. Wachttijd voor de gyn was ongeveer een maand, 16 maart gaan we. @Jada: Thanx voor het meekijken! Dat zou betekenen dat mijn NOD 12 maart moet zijn en niet 14 maart zoals FF er van maakt. Het lijkt mij toch ook echt een duidelijke "slow rise na dip" vanaf dag 18.
kijk eens bij vruchtbaarheid en dan begin medische molen in 2009, daar vind je veel meiden in hetzelfde stadium
Oke dat is al wat ja, ik zal het even opschrijven. Ik ga meteen even kijken, dank jewel. Wil me een beetje voorbereiden natuurlijk.
Whoehaha! Om het makkelijker te maken, ja . Ik ga er voor de volgende ronde vanuit dat het 18-20 is geweest. Mijn NOD laat ik op 14 maart staan, als het dan toch 12 maart was en ik word dan ongesteld, voorkom ik de nodige teleurstelling, dan wanneer ik ervan uit ga dat het de 12e was en dan denk, joepie, ik word niet ongesteld en dat ik het dan toch de 14e word, als je het nog volgt . Ik weet namelijk nog niet wat mijn cyclus precies is. Overigens zegt FF dat ik pas 18 maart mag testen, juist omdat de cyclusduur onbekend is. Vind ik wel goed van die site.