Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Denken jullie dat mijn ei is geweest?

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zou best wel kunnen Sammy! En goed geklust... Al zou ik misschien morgen nog een klein klusje doen... ;)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, ik zou het voor de zekerheid navragen en er anders gewoon voor gaan! Zoveel vrouwen zijn de ronde erna meteen weer zwanger, die hebben blijkbaar ook niet gewacht.

@ Sammie, ik denk dat er nu geen twijfel meer over mogelijk is :) Dat lijkt me een hele mooie eisprong! Dan mag je weer op het wachtbankje!

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    We gaan om de dag verder vanaf vanavond ;).

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik weet woensdag of ik deze ronde weer zwanger ga worden (positief blijven...). Ik wil inderdaad wel even zekerheid hebben.

Veel plezier Sammy! ;)

6. Loe

Loe Niet meer actief

goeiemorgen!

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge, lieve mEIden!

Wat zie ik nou?

Onze Sheann zwanger! Van harte meis! Tis je onwijs gegund! (iedereen natuurlijk hier he... ;) )

Ik heb helaas geen tijd om alles bij te lezen en iedereen een berichtje te sturen, want moet nu gewoon keihard werken :confused: ! Wie dát toch bedacht heeft...?! :(

Vandaag kom ik dus niet meer online, maar wil iedereen een super leuke en gezellige dag wensen!

Dikke kus

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Verlies nog steeds egg en mijn bmm is nog steeds hoog en open..:(

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mogge!

Hier nog geen ei in zicht, ik hoop echt dat dit niet weer zo'n lange cyclus word...

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik denk dat dit meer een normale temp is, 37.2 is een beetje hoog, afwijkend.
    Het is afwachten.........

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Vroeg me af of je weer met clomid bezig bent. En anders hoe je eisprong met clomid was. Bij mij is er namelijk geen vooruitgang te zien tot op dag 13.

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik moest deze ronde de Clomid overslaag ivm de MK, volgende ronde doe ik weer mee ;)
    Ik zag dat mijn temp omhoog ging tijdens de Clomid en daarna weer daalde tot op normaal niveau. Ik had van dag 5 tot 9 Clomid geslikt en op dag 16 mijn eisprong. De gyn wilde bloed prikken na mijn eisprong om te controleren of ik een "goede eisprong had" en dat was gelukkig het geval. Indien je niet goed reageert kan het zijn dat je een hogere dosis nodig hebt, misschien is dat bij jou het geval.
    Moet jij ook je progesteron laten prikken?
    Je eisprong schijnt veelal tussen de 5 en 9 dagen na je laatste Clomid inname te zijn, dus ongeveer nu dus ;)

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Oke dat was ik even vergeten dat je nu overslaat. Ik merk dat mijn temp nu inderdaad iets hoger ligt maar niet boven mijn normale ei-temp. Ik heb clomid geslikt dag 3 tot 7 en zit nu op dag 14 (dus 7 dagen na laatste clomid). Volgens mij moet ik bloed laten prikken op het moment dat men vermoed dat eisprong geweest is en dat zal wel op progesteron zijn. Voor mij is dit de eerste ronde en ik moet nog veel ontdekken geloof ik. Maar daar helpen jullie me goed bij. En ik op mijn beurt probeer de anderen weer te helpen.
    Voor jou is het te hopen dat alles volgens plan gaat en je weer snel echt in de race bent.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb even zitten frutselen en bij nog 2 dagen 36.3 krijg ik idd een mooi rood kruis op dag 20 ... precies de dag dat we hebben geklust ... nadat we hadden besloten even veilig te vrijen omdat een kindje in dec 09 praktisch niet zo handig is (mja ... we hadden wel zin en geen condooms :D) ... maar goed, moet dan ook wel raak zijn natuurlijk ;)

SAMMIE, lijkt idd op eisprong, ik zou vrolijk doorklussen. Iedere dag is bij normaal zaad prima, om de dag alleen als zaad van mindere kwaliteit is.

NIJN, hopelijk geen BO ... heb je al de uitslag

MAAR, werkse!

MOSA, hoe voel je je?

ALL, veel plezier met klussen / blaasblaasblaas / duimduimduim / zwaaizwaai / knuf (kies maar iets uit, meerdere opties mogelijk ;))

15. Loe

Loe Niet meer actief

Berbel, ik vind je kaartje er mooi uitzien :)

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier geen blaasontsteking, gelukkig. Het is nu op kweek gezet en morgen moet ik bellen voor de uitslag.

Salapio, het zou wel heel apart zijn als je nu zwanger bent. Juist nu deed je er 'weinig' moeite voor...

Nu ben ik were op pad naar mijn nagelstyliste! Tot het einde van de middag!

Liefs Nijn

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hahaha zou idd wel geinig zijn als je wel zwanger zou zijn. Ik weet dat het "niet uitkomt" in dec, maar toch hoop ik het wel voor je :)

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Gelukkig geen blaasontsteking. Ben toch benieuwd wat het wel is dan.

19. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier even de jumpdans voor alle eierverwachters :)

:whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle: JUMP :whistle: JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle: JUMP :whistle:JUMP :whistle:JUMP :whistle:

mmm, niet helemaal goed gelukt :(

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het zal dan toch misschien wel met de curettage te maken hebben... Mn plasje wordt nu op kweek gezet, misschien komt daar nog iets uit... Ik moet wel zeggen, dat ik vandaag veel minder buikpijn heb, dus misschien is het al bijna over...

Mooie jumpdans trouwens! ;)

Deel Deze Pagina