haha kwebjuuuhhhhhhh! Is ie ook voor mij? wil je nog wel even een dag of 7 doorspringen goh zeg, wat vind ik dit toch saaie dagen, voor de eisprong en zeker als dat pas rond dag 18 gaat duren (ja, ik weet het , er zijn nog veeeeeeeel langere cyclussen). Pfff........ben blij dat we na deze naar de fertiliteitsarts kunnen. Hopelijk ben ik gewoon zwanger, maar heb er weinig hoop op eigenlijk......... Ben nu wel bezig met sensitest. Wordt die ineens donker? Heb gisteren en eergisteren twee hele lichte streepjes (wel dikke). Is het dan nodig dat ik vandaag weer test, of duurt t dan nog wel even. IEmand ervaring? Oja, nog een vraagje, voor de dames onder ons die al echo's gehad hebben: het kan zijn dat ik ongesteld ben (ben niet extreem ongesteld, eerder licht), kunnen ze dan 1 april wel een echo maken of is er dan niets te zien? Misschien beetje domme vraag van me hoor.......
@ Sammie, ziet er wel uit als een eisprong idd! Hoop het voor je . @ Loe, vaak doen ze volgens mij wel gewoon de echo wanneer je niet heel erg ongesteld bent. En mijn nod is 4 april (kon gyn ook uitrekenen) en heb 8 april nieuwe afspraak, dus wanneer hij dan weer een echo wil doen dan verlies ik waarschijnlijk ook nog bloed. Hij heeft daar geen rekening mee gehouden verder dus ga er vanuit dat het geen probleem is.
Hoi, Hier even een berichtje van mij. Zit in de MMM en heb dit geschreven in een andere topic. Groetjes Hoi meiden, Ik ben zo opgelucht. Het gesprek bij de huisarts was zo heerlijk en zo fijn, ik zag er zo tegenop en het viel wel 100X mee. Ik wordt meteen doorgestuurd naar de gyn. M`n afspraak staat op donderdag 14 Mei om 8:30. Ze vond de papieren die ik bijhield heel mooi en ze vond het heel netjes hoe de cyclus was en de temp. kaartjes vond ze ook heel goed dat ik dat had gedaan en dat ik ovulatie-testen had gebruikt. Ze vond het allemaal goed wat ik deed. Nu klussen we dus juist teveel dat zei ze al wel meteen. We moeten nu eens proberen om 2 a 3 keer per week te klussen, tussendoor mag mannetje zich ook niet aftrekken en dus heeft er een opdracht aan overgehouden. Ik voel me nu al zo lekker. De huisarts vind het een mooie tijd nu dat we bezig zijn geweest en ook de leeftijd zei ze. Dus ik helemaal blij dat ik meteen wordt geholpen. Ja de wachttijd is hier 2 maand en dat klopt dus ook wel. Groetjes
Fijn voor je wops, dat ze je gelijk doorstuurt en misschien dat het met minder klussen wel lukt voor 14 mei.
He Nijn, Ik kreeg een week na de curretage erge last van buikpijn en dat waren de darmen die weer op zijn plek aan het komen waren en ik heb toen ehm tabletten gekregen, die zeg maar de darmen ook weer schoonmaakten. Een soort van laxeermiddel iets dergelijks en ik moet zeggen dat dat wel heeft geholpen. helaas weet ik niet meer welk middel dat was, maar mijn darmen waren blijkbaar heel erg van slag. succes meid, hoop dat het snel overgaat, maar ik moet zeggen dat mijn buik nog een hele tijd erg gevoelig is geweest toen. succes xxx joyce
@ Loe: ik gebruik Sensitest dipstick. Bij mij zijn ze altijd licht en dezelfde breedte als de controle streep. Op het moment dat je LH-piek (dus eisprong) eraan komt is de teststreep donkerder. Bij mij was hij vorige ronde 2 dagen donker en daarna ineens weer heel licht. Toen is dus m'n eisprong geweest. Het teststreepje was toen aan de rechterkant iets minder donker als aan de linkerkant van het streepje.. Alleen linkerkant van streepje was net zo donker als de controle streep. (In de gebuiksaanwijzing van Sensitest staat nl dat de teststreep net zo donker moet zijn als de controlestreep) Hoop dat je het nog snapt anders hoor ik het wel! @ all: het lijkt erop dat m'n eisprong eraan zit te komen, vandaag of morgen! Heb sinds paar dagen eggwhite denk ik (volgens mij niet van zaad?) het is rekbaar, doorzichtig, dik slijmachtig. Ovu-test van gister en vandaag zijn iets donkerder! Als het zo is, zou ik een cyclus hebben van 42 dagen.. dan wordt hij eindelijk korter! woehoe!
he leonie, dank, ik snap je hoor maar mijn vraag is ook: wordt ie INEENS donker, of gaat dat heel geleidelijk.........of zou dat niet afhankelijk zijn van sensitest maar van jezelf...... denk je niet dat je eisprong op dag 27 geweest zal zijn?
Hoi Loe, Vorige ronde werd hij ineens donker, 2 dagen en de dag erna was hij weer heel licht. De 2 donkere tests kun je er echt uithalen. Deze ronde lijkt hij wel geleidelijk aan donkerder te worden (tenminste als het m'n eisprong) is, dan zou het betekenen dat je lichaam het bepaald. Misschien is m'n eisprong vandaag of morgen. Zie vorige ronde bij ff, toen ging m'n temp. wel omhoog, maar eisprong was pas 2 dagen later toen hij boven 36.4 kwam. Liefs Leonie
Hey meiden, Sammie, ziet eruit als een hele mooie sprong Nijntje, dat wat Jent zegt klinkt dan ook erg aannemelijk in jouw geval. mss als er niets uit de kweek komt, kun je dat eens voorstellen loe, tuurlijk issie ook voor jou Voor iedereen. Bij mij worden de sensitest dipsticks in eens donkerder. Maar bij sommige meiden zit er een aanloop in, dus zal toch even afwachten zijn. wops, fijn zeg dat je ha lekker meewerkt en complimenteus is over jullie kaartjes e.d. Hopelijk zijn jullie snel zwanger en is de gyn niet eens meer nodig leonie, wohoeeee.....yehhh een ei ziet er mooi uit meis, laat dat ei maar komen all, hier weer een nega ovutest. Ik vind het wel heel gek dat mijn C streep zo licht is....die is meestal wel donkerder en dan de T streep een stuk lichter tot mijn ei. Zal straks eens proberen een foto`tje te maken. Nouja, verwacht mn ei toch pas over 6 dagen al geeft de banner 2 aan. We testen gewoon lekker door. Vanaf deze week lekker om de dag klussen en dan kan het niet missen, zou je zeggen hihi owja en dan nog wat. Aankomende 1 april zijn vriendlief en ik 3 jaar samen. We gaan 4 april naar Peter Powers (de hypnotiseur) erg veel zin in. Lach me zondagsavonds echt kapot. Maar wil mijn liefje graag wat leuks geven en ben benieuwd of jullie nog leuke ideeen hebben...dus tips zijn welkom.
Bedankt meiden. Het is nog erg onwerkelijk allemaal. Ik kijk iedere keer op mn test om te kijken of het echt waar is. Sammie: Dat is zeker een mooie ei stijging. Nijn: Misschien zegt de gyn dat je beter kan wachten zodat je er mentaal klaar voor bent. Ik lees ook vaker verhalen dat meiden gelijk na een MK weer verder gaan met proberen dus waarom zou het bij jou niet mogen. Syl: gebruik je deze ronde geen clomid? Kweb: Hahaha leuk dansje. Jij hebt vast geoefend. Wops: Wat fijn dat het zo is gelopen en dat je er een goed gevoel bij hebt.
hey kweb ik denk kom eens bij temp kaartjes kijken hahaha. ook gezellig hier vanmiddag me spieraaltje er uitgehaald viel gelukkig mee al kon ze hem ff niet vinden :s maar we kunnen nu dan toch echt aan de slag ! met dat melk wit en chocolade bruin hahaha succes iedereen hier met zwanger worden! "groetjes
@ Wops: Fijn, dat ze zo goed reageerde! Je hoort wel eens andere verhalen. Maar hopen dat het binnen die twee maanden nog raak is @ Loe: Je bent niet de enige die aan het zoeken is naar een ei Ik kan er ook niet echt veel wijs meer uit Helaas kan ik je ook niet helpen @ all: Gisteren heb ik een ovu test gedaan het die was positief ik blij . Mijn vriend en ik natuurlijk meteen klussen Vanmorgen werd ik wakker en heb ik meteen getempt maar het was lager dan gister morgen... Vanmiddag heb ik weer een ovu test gedaan en toen was hij negatief! Niet eens een kleine verkleuring Ik snap het niet meer, als ik naar mijn temp kijk zou volgens mij mijn ei nog moeten komen omdat die over de hele linie zo laag is... iemand enig idee?
@ Sammie :Kan het dan toch dat ik vandaag een negatieve ovu test EN een lage temp heb? Dan had die test toch nog positief moeten zijn? Zou ik dan vanavond toch nog eens moeten klussen? Je bent zelf ook aan het wachten op je ei toch? Doe jij ook met van die ovu testen? Hoe gaat dat bij jou? Sorry voor de vele vragen
@anoniem, bij mij springt het ei meestal de 2e dag na de positieve test. Dus of morgen of overmorgen zal je temp omhoog gaan, dat kan ineens of met stapjes. Ik zou vanavond nog een ronde doen en evt. morgen ook nog.
blommieeeeeeee, leuk dat je hier even komt koekeloeren Fijn dat je niet zo`n last had met het verwijderen van je spiraaltje. Heb zo`n gevoel dat je zo zwanger bent, maar dat komt meer door je voorgeschiedenis haha Nouja, wellicht kun je ook nog gaan tempen als het niet lukt en gezellig over eisprongen enzo meekletsen....mag trouwens ook zonder tempen hoor haha
anoniem, er is geen pijl op te trekken hoor. Ik heb een ronde gehad met 2 posi testen en mijn ei sprong zeg maar op dag 3 (de dag na de laatste posi test) en een andere ronde had ik 1 posi test en toen kwam mijn ei ook op dag 3 (2 dagen na mijn posi test) Dus ik denk dat als jij gister een posi test hebt gehad dat je ei vandaag of morgen is en dat jouw temp morgen of overmorgen wel hoog is. Vandaag kan best dat je eidip is. Gebeurt vaker, posi test (ei komt over 24-48 uur)...tempdip (dag van je eisprong).....tempstijging (ei is geweest) all, ik probeer wat foto`s te uploaden, maar krijg een error...hebben jullie daar toevallig ook last van?
@ Berbel en Kweb : bedankt voor jullie reacties. Dan gaan we voor de zekerheid nog maar een poging wagen
@ iedereen Ik zou graag mijn temperatuur op papier bijhouden.. heeft er iemand toevallig een handig kaartje? (dwz op één pagina afdrukbaar) aub? ik heb fel zitten googlen maar vond bar weinig. liefs X