Ik denk dat ik nog wacht tot woensdag. Mijn LF is nl niet zo lang, en morgen is pas 12 dpo (of misschien 13 dpo).
spannend marieke15, nog een paar daagjes. marieke1610, je hebt toch goed geklust, mooi om de dag geweest de laatste keer, dus beter kan niet!
hey lieve meiden, ik ben net terug van Noorwegen en heb niet alles gelezen hoor. van bladzijde 119 naar 145 lezen is mij wel een beetje te veel van het goede hahaha. maar goed ik bene r weer en zoals jullie al wisten weer een ronde verder dus. in de vakantie heb ik mijn thermometer heel hard in de tas terug gegooid en het opgegeven. ik doe het niet meer en zie het verder wel. mijn mannetje ziet het anders en wil na deze maand indien het nog niet raak is naar de ha. ik ben wel blij dat dit uit zich zelf komt maar het maakt mij in zekere zin ook bang. wat als we nu nooit kinderen kunnen krijgen etc. We hebben een geweldige vakantie gehad en ik heb goed naar me zelf en mijn vragen geluisterd. ik weet ook dat wij samen ontzettend sterk staan en dat de rest maar moet blijken naar mate de tijd zich voordered. Dikke X
Blondsteenbokje, fijn dat je er weer bent. Als de moed je even in de schoenen zakt, bedenk dan dat er uiteindelijk maar iets van 2% ongewild kinderloos blijft (voor mij helpt dat altijd wel ). Noorwegen... droomdroom... Aquilegia, wat ontzettend balen zeg... het was zó'n mooi kaartje... Dikke knuffel! Marieke1610, nog geklust ondanks je buikgriepje? Zeehondje, welkom Marieke15, Molly, Wies, ben druk met IkDus mee aan het blazen! PFFFFTPFFFFFTPFFFFFT
O, en hier trouwens (wéér) grieperig net voor mijn ei :-? Temp vanmorgen ineens naar 36.9 (vanaf 36.2). Gaat weer lekker lukken met ei vinden dan :-?
Miepie, jammer dat je beetje ziekjes word dat word zeker moeilijk je ei vinden. Heb je niet gewoon vroeg je ei nu ? Hey steenbokje fijn dat je vakantie je zo goed gedaan heeft. Wil jij ook na deze ronde na de dokter? Ik zal hard voor je duimen dat het niet nodig is
ik heb gisteren een nieuwe thermometer gekocht. ik heb gisterenmiddag even getempt met beide om te kijken of ze hetzelfde aangeven, en inderdaad allebei 36.6. Verder niet belangijk, maar vanmorgen tempte ik met de nieuwe, ik schrok me rot, 36.9! Ik had al een vermoeden dat ie hoger zou zijn, omdat ik me al veel warmer voelde, maar zoveel Ik heb toen een paar seconden later nog een keer getempt, 36.7. Met de oude nog een keer getempt, 36.5. nog een keer met de nieuwe, 36.7. Nou die oude gooi ik maar weg, want die is ver op denk ik.Al een paar maanden heb ik een stabiel kaartje van 36.5. maar ik zag dat mijn temp daarvoor nooit hoger is geweest dan 36.6. En ik heb 36.7 maar aangehouden, wat denken jullie, is die temp dan goed om op de schrijven? Het blazen heeft dus geholpen!
Waauw Wies wat goed! Ja denk dat 36,7 wel goed is, hopelijk is je temp morgen hoger of het zelfde. Ontzettend goed zeg
Steenbokje: Fijn dat je vakantie geslaagd was. Zeehondje: ik was vergeten te schrijven dat je voor en na de link van imageshack de "img" knop moet gebruiken.... Sorry! Dan zie je het kaartje wel hier.
Nee Aquilegia Ik wist helemaal niet dat je ongi was geworden. Schijnbaar komen elke keer aan alle mooie kaartjes geen mooi eind
Aquilegia, meid een ontzettende dikke knuffel. Wat balen zeg, toch ongi geworden. Wies, hihihi de thermo-queen! Ik denk ook dat je het zo wel goed hebt gedaan. Misschien dat het idd aan de thermometer lag dat hij constant op 36.5 bleef hangen. Ben benieuwd hoe het met de nieuwe gaat. Spannend zo toch wel deze ronde na jullie eerste IUI toch? Marieke15, voor jou dus ook nog even spannend. PFFFFFF blaas even mee. Ook voor Molly, PFFFFFFF. Steenbokje, oeps de thermometer weer in de tas gegooid. Hihihi, dag goede voornemens met je tempkaartjes voor de ha of de gyn. En kom op he, vind dat Miepie gelijk heeft, zie het maar zo van die 2% Na deze ronde gewoon echt de ha bellen hoor! Nou verder van mij geen nieuws. Nog lekker bezig met de vakantieplannen, toch wel heerlijk hoor om daar mee bezig te zijn. x
Waarom krijg ik geen doorgetrokken streep? Betekent een stippellijn iets anders? En ik zou echt zeggen dat ik twee dagen later - dag 18 - mijn ei heb gehad, wat denken jullie?
Oh oké, dank je voor je snelle antwoord. Heel stom van me, ik had ze eerst ingevuld en toen wegggehaald om te kijken of er iets veranderde... Maar ja, nu weet ik het niet meer (oeps).
Klopt het dat je nu net met ronde 9 bent begonnen? Ze zeggen toch dat de meesten binnen het jaar zwanger zijn? Wij zitten ook in ronde 9 en je moet de moed nog niet opgeven hoor!
Hoi Meiden, Ja, ik ben gisteren aan het einde van de middag toch ongi geworden. Maar heb toen niet meer achter de PC gezeten. Fijn dat jullie zo meeleven. Thanx allemaal. Ik geef mezelf nog 2 rondes en dan wil ik doorverwezen worden naar de gyn. We weten dat we zwanger kunnen worden, maar ik wil zo langzamerhand wel eens de 9 maanden volmaken. En ik wil weten of verder met ons alles goed is. Het gaat zo moeizaam!
Is helemaal te begrijpen hoor Aquilegia. Ik had deze maand zulke goede hoop voor je, hij steeg zo mooi en bleef heel lang mooi. Erg jammer dat het zo moest aflopen. Ik hoop echt dat je in deze 2 maanden toch zwanger raakt en het ook na 9 maanden op de wereld mag zetten.