Goede morgen, Dank jullie wel voor jullie reactie`s. Ik blijf hier toch een beetje rond hangen, ook al ga ik helemaal niet temp. en/of ovulatie-testen gebruiken. Zal misschien wel wat minder actief zijn waarschijnlijk. Zoals de meeste van jullie al zeiden, ik hoop ook dat we in die 2 maanden raak schieten, zou wel geweldig zijn. En wie weet gebeurd het ook nog eens, omdat we nu juist minder moeten gaan klussen dat het zaad misschien wel beter erop wordt. Onze vaste klusdagen zijn nu de zondag en de woensdag, de andere dagen doen we niets en mannetje mag zichzelf ook niet helpen. (is een straf voor hem ) We zullen het allemaal wel zien, voor mij is dit al zo`n verlichting, want of we nu wel of niet zwanger raken voor die tijd, we worden geholpen en gezien. Iedereen een fijne dag. Groetjes
@sheann:Gefeliciteerd! Mijn temp, is nog steeds hoog, maar vanmorgen getest, en negatiever kan haast niet. Ik heb zitten turen en turen, maar helaas geen tweede streepje. :thumbdown: Dus wacht nu maar tot ik ongi word en dan door naar de volgende ronde.
www.fertilityfriend.com, maar dan hou je het bij op de compu ... Op papier ... ik zou dan zelf een beetje klooien met ruitjespapier
Wops, fijn dat je wat rustiger bent Susan, balen van je temp Hier ook een daling, dus toch veilige seks http://www.fertilityfriend.com/home/salapio
Dat klinkt eigenlijk allemaal wel heel logisch. Straks moet ik weer even bellen, komt daar niks uit, dan zal ik dat eens vragen aan de HA. Bedankt! Zijn jullie meteen weer begonnen met zwanger worden? Wij willen dat erg graag, maar de gyn adviseert om een cyclus te wachten... @ Susan, balen zeg, maar misschien test je over een paar dagen positief? Anders snel ongi worden... @ wops, fijn dat jullie er nu zo relaxed mee om kunnen gaan. Je leest heel vaak dat wanneer mensen er minder mee bezig zijn, ze dan wel zwanger worden... @ Thelady, wij gebruiken bijna allemaal Fertility friend (FF). Hier vul je elke dag je temp in en dan maakt FF er een mooi kaartje van. Aan het einde van de maand kun je ze dan afdrukken als dat nodig is. @ Meiden die op zoek zijn naar hun ei mbv ovu-testen... daar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus ik kan jullie niet helpen, sorry... @ Blommeke, welkom bij het gezelligste topic! @ Leonie, een ei in aantocht! Super! Als het aan ons ligt, gaan we meteen weer proberen zwanger te raken. @ all, mijn temp is nog steeds een beetje vreemd, maar dat zullen de hormonen nog wel zijn... Fijne (werk)dag allemaal! Groetjes, Nijntje
Hallo meiden, ik zie dat de meeste van ons in afwachting zijn van een ei. Ikzelf zie weinig vooruitgang of verandering in temp. Ook heb ik geen zichtbaar slijm gespot. Wel had ik gisteren een hele vage positieve ovutest (kruidvat), beide lijnen waren heel vaag maar de testlijn wel donkerder als de controle lijn dus ik ga maar uit van positief. Uiteraard wordt er vanavond geklust (om de dag tot iemand anders opdraagt) en morgen natuurlijk weer een echo (cd16). Maar...... ik heb vreselijke vaginale jeuk, echt een branderig gevoel en vraag me af wat dat nu weer is en of het te maken kan hebben met de clomid. Iemand enig idee?
Nijn, kan me goed voorstellen dat je snel weer zwanger wilt raken Djaar, hopelijk heb je je ei gevonden! En vervelend van de jeuk, geen idee of dat met de medicatie te maken kan hebben ...
@kweb ja dat gevoel heb mich ook dat het zo raak hij zei voor dat ik jaarig ben hahaha mooi kadotje lol. Nou we zien het wel or er is geen haast bij maar altijd leuk mischien zijn we dalijk wel samen zwanger . kunnen we samen @home zitten als de rest de hort op is Ik ga nog us allemaal op zoeken hoe dat nu zit waar jullie hier over kletsen want ik snap er werkelijk nog nie veel van ben echt een leek eigenlijk :s hihi "groetjes
Volgens mij heeft mijn temp met verkoudheid te maken, gisteravond had ik het heel koud dus dat zou wel kunnen.
Tja, Berbel er is niet zo veel van te zeggen zo.... *duim, duim, duim* voor nog veel meer hoge temperaturen!
Goedemorgen! @ djaar, kijk eens op de site consumed voor de bijwerkingen......... @ Susan, ik vind dat bijna onmogelijk dat jij met jouw kaartje niet positief test. Na 2 daagjes nog s proberen? @ Berbel, ik ben ook snotverkouden, maar geen hoge temp hoor @ mosa, waar ben je? @ all, fijne dag!
Tja, dat klopt ook wel... En als je de komende dagen nog steeds iets meer stijgende temp invult bij FF? Geeft ie dan ook geen kruis?
@lieve wops wat super fijn dat je naar de ha geweest bent en dat ze jullie nu gaan helpen! echt heel fijn en wie weet is het in de 2 maanden wel ineens raak ik duim in iedergeval nog steeds voor je! maar super fijn het idee dat als het niet zo is, dat jullie dan gwoon geholpen worden!
Ik denk ook de zondag hoor... Het is wel een flinke stijging (na een dip...). Wel vervelend die onzekerheid... Je hebt wel volop geklust in het weekend, dus wat dat betreft zit je goed.
Goedemorgen meiden, @ Wops, wat goed dat jullie een fijn gesprek hebben gehad met de HA! Zal een hele opluchting zijn en ik denk dat het goed is om wat dingen te laten checken! @ Leonie, duim duim duim voor een eisprong [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @ Kweb, wat grappig dat jullie 1 april 3 jaar samen zijn, wij zijn op die dag 9 jaar samen Ik zal even na gaan denken over een cadeautje! @ Anoniem, waarschijnlijk was gisteren je eisprong! Vandaag is je temp iets gestegen en ik denk dat hij morgen doorstijgt! @ Thelady, volgens mij als je googlet op 'basale temperatuurcurve' vind je tempkaartjes die je op papier kunt bijhouden. Bijv. deze: http://www.freya.nl/web_medisch/btc.php @ Susan, wat jammer zeg Je kaartje ziet er wel supermooi uit! Hopelijk blijft hij hoog en test je over een paar dagen alsnog positief. Ik vraag me trouwens af of ik op 13 DPO wel positief getest zou hebben hoor, bij bij was er op 16 DPO wel een streepje, maar nog niet heel donker. Dus het kan nog steeds! We duimen door! @ Salapio, jammer dat je temp toch weer iets gedaald is! Misschien vandaag je eisprong? En wie weet heeft je man wel heel lang levende zaadjes @ Djaar, hmm...dus gisteren een positieve ovulatietest?! Hopelijk wil dat in ieder geval zeggen dat er vooruitgang in je eitjes zit! Ik ben erg benieuwd naar morgen! Alvast veel succes! Over de mogelijke oorzaak van de jeuk weet ik niets, misschien iemand met ervaring met clomid? @ Blommeke, welkom hier @ Berbel, verkoudheid alleen heeft volgens mij vaak geen invloed op je temp, alleen als je iets verhoging/koorts erbij zou hebben. Dat koud hebben kan ook een teken van iets anders zijn Maar even afwachten wat je temp de komende dagen doet! @ Loe, hier ben ik @ Sammie, waar twijfel je over dan?! Eisprong op dag 20! Ik lees al waarom je twijfelt, maar je hebt natuurlijk niet dagelijks getempt, als je dat wel gedaan zou hebben was je gemiddelde temp misschien lager? Allemaal een hele fijne dag!
@ sammie, meid ik geloof sowieso dat je een eisprong gehad hebt! Denk niet dat je hoeft te twijfelen...........geduld is een schone zaak, want je moet nu afwachten hoe hoog hij blijft/hoe hoger hij nog wordt.......succes! @ Hi Mosa, hoe ist dan? Al verteld aan velen, of nog maar niet?