Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, met mij gaat het nog steeds prima! We hebben het nu alleen aan ouders en onze broers verteld, binnenkort een paar vrienden en verder wachten we tot na een goede echo.

Hoe is het met jou?

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mogge!

@djaar: je temp is nu mooi laag, wellicht een mooie dip voor de stijging inzet? Ik heb geen last gehad van jeuk..
    @nijntje: wij zijn ook allebei de keren na een MK gelijk weer begonnen met proberen zwanger te worden. Na mijn MA moesten we wel wachten totdat het bloeden was gestopt, maar daarna mochten we er weer voor gaan. Nu na mijn MK mag ik alleen niet gelijk weer Clomid.

Mijn temp is aan de hoge kant (36,8 is bij mij altijd post-ei) maar ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad...

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Je leest/hoort dat heel erg vaak, maar ik wil het even zeker weten... Morgen zal ik het horen...

Als je temp doorstijgt, zou ik zeggen dat je misschien gister je ei gehad hebt?

@ all, uit de kweek was ook niks gekomen. Ik heb gevraagd of die buikpijn kan komen door mn darmen die weer een plekje aan het zoeken zijn en dat kan. Ook de narcose kan flink zijn weerslag hebben in je buik, vertelde de assistent... Het moet deze week wel beter gaan. Dat gaat het nu al, dus het zal allemaal met de curettage (wat een rot woord om te typen...)te maken hebben.
    Nu ga ik weer bij de brievenbus wachten, want als het goed is wordt mn wii fit dadelijk bezorgd!

Liefs, Nijn

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Blommie, we zullen het zien hoe snel het lukt. Blijft toch altijd spannend. Tempen moet je ff in de gaten krijgen, maar als je er eenmaal mee begint, werkt het behoorlijk verslavend.
    Ik kijk echt uit naar de dagen dat ik lekker samen met een andere zwangere kan klagen over alle pijntjes en dingetjes haha

nijn, raar he dat ze niets hebben gevonden, maarja, er is in elk geval niet iets heel ernstigs aan de hand. Gewoon even rustig aan doen en volgende week huppel je weer vrolijk rond

loe, mooie stabiele temp hoor....je bent al helemaal klaar voor je ei :)

Sylvia, lijkt er toch op dat je ei eraan gaat komen hoor

mosa, leuk dat we dezelfde jubileumdag hebben :) Hoe reageerde de familie op jullie leuke nieuwtje?

all, hier weer een temp van 36.7....weet het ook allemaal niet meer hoor....hij blijft schommelen. Ach, vanavond maar weer aan de klus hihi
    Ik ga even lunchen, tot later

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    vraagje; nu was ook mijn urine troebel, zaten allemaal witte vlokjes in. Iemand enig idee? Of toch echt een infectie omdat ik ook jeuk heb?
    Morgen ga ik het ook vragen bij de echo als ik de kans krijg

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @djaar: mijn urine is ook altijd een beetje troebel met mini vlokjes. Dat schijnt bij mij bloed te zijn. Komt ook voor bij blaasontstekingen. Ik heb het altijd en dat schijnt niet erg te zijn (aldus mijn vorige HA)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik had nu ook wat vlokjes in mn urine, maar ik weet niet of ik dat altijd heb... Je zou het na kunnen vragen...

Hier nog steeds geen wii fit :( en ik moet dadelijk gaan werken... Rapportgesprekken tot 20.15u, blehhhhh

Liefs

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    haha ik krijg zo een hele lijst met vragen voor morgen en helaas mag je eigenlijk bij een echo geen vragen stellen (die zijn voor het gyn spreekuur). Ga het gewoon doen morgen tijdens het omkleden hihi.
    Kan mij nu herineren dat ik het wel eerder gehad heb die vlokjes maar weet niet of ik dat nu voor of na ei had. ooooooo wat haat ik dit onzekere gedoe zeg...........

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, hopelijk wordt dit niet zo hele lange cyclus :(

@ Nijntje, kan ook best hoor, dat het inderdaad allemaal van de curretage is. Het is ook allemaal niet niks natuurlijk!
    Jammer dat je Wii fit er nog niet is!

@ Kweb, inderdaad schommel schommel bij jou!
    Iedereen is superblij voor ons! Gisterenavond hebben we het tegen mijn zwager en schoonzus verteld die na 7 jaar de kinderwens uit hun hoofd hebben gezet, dat vond ik wel moeilijk. Maar ze waren heel blij voor ons.

@ Djaar, die vlokjes kunnen inderdaad ook wijzen op een blaasontsteking, heb je verder geen last met plassen?

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @mosa; ik heb geen pijn alleen een brandende jeuk. Maar kan veroorzaakt worden door het gebruik van niet katoen ondergoed (zweten), inlegkruisjes (meer als normaal) etc. ik geloof dat als je blaasontsteking hebt je ook pijn moet hebben bij het plassen, dat heb ik niet. Uiteraard wel het branderige gevoel van urine over geiriteerde huid. Maar ik ga morgen gewoon vragen stellen en hopen dat het snel over gaat want het is niet leuk

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Morgen kunnen ze je inderdaad vast wel vertellen wat er aan de hand is! Over inlegkruisjes heb ik trouwens ook weleens gelezen dat dat niet echt goed is. Het gaat dan zeg maar een beetje broeien en dan heb je sneller kans op bacteriën.

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    tja helaas heb ik na het stoppen met de pil meer slijmverlies dan met pil en is het vaak uit voorzorg of nazorg dat ik inlegkruisjes gebruik als het gaat om ongi zijn. Daarom heb ik ook het vermoeden dat het probleem meer daar ontstaat of n stand gehouden wordt, maar wat ik er dan aan kan doen om het te voorkomen? (ga geen ondergoed wisselen op mijn werk!)

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Helaas nog steeds geen positieve ovulatietest...

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Volgens mij zijn inlegkruisjes in principe geen probleem, als je maar bijv. iedere 3 uur een nieuwe gebruikt. Dus ondanks dat er bijv. nog bijna niets opzit, wel een nieuwe gebruiken.

@ Sylvia, balen zeg!

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb maar weer eens nieuwe testjes besteld (heb er nog maar 1). Als ik de laatste test heel positief bekijk is ie een fractie donkerder dan gisteren.. (= goed teken)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat zou heel fijn zijn, dan lijkt het er op of je eisprong niet al te lang meer op zich laat wachten :)
    Ik ga voor je duimen, want een lange cyclus nu is wel héél vervelend!

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik had een paar maanden geleden ook witte vlokjes in mijn urine en ze dachten aan blaasontsteking, maar het was niet 100% blaasontsteking. Wel een kuur gehad, maar ik heb nu nog weleens dat zelfde gevoel als wat ik toen ook had: hele lichte blaasontsteking gevoel maar geen pijn bij plassen en later is het weer weg.

Heb geen idee wat het kan zijn of het komt bij mij door pcos?

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ow meiden,

wat een ellende weer. Belt mn moeder net. Is ze gevallen en heeft ze dr voet gebroken ow ow ow....Ze moest eerst in het gips, maar dan kan ze helemaal niets meer (ook met oogpunt op de verzorging van mn vader) dus nu toch maar ingetapt. Dus ik en mn zussen hebben wisseldiensten. Donderdag uit mn werk naar mn ouders om te helpen met koken e.d.
    Heb al gevraagd of ik dan een uurtje eerder kan beginnen en weg mag ivm file.
    Dus hoop niet dat ik op donderdag op het cruciale moment zit met mn ei. Anders temp ik toch maar als ik eruit moet om half 7 en dan tel ik er wel een 0.1 graadje bij op om een beetje een indicatie te krijgen.

Nou, dat was ff een korte newsflash ;)

Kom straks weer terug :)

19. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    met andere woorden die gebroke voet kwam ff niet uit :s ik hoop dat ze er niet te veel pijn aan heeft succes er mee he!

"groetjes

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Kweb, aauw.. Erg zeg. Hopelijk kan ze het wat verdragen omdat het niet in gips zit.

Deel Deze Pagina