Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ all:

Ik heb vandaag echt een baaldag. Vanmorgen werd ik wakker en mijn temp was, niet veel,maar wel wel iets gestegen.
    Ik blij want ik dacht dat ik vandaag of morgen mijn ei zou krijgen.
    Vandaag heb ik verder op de dag helaas wel "spotting"gehad. Volgens mij ben ik gewoon ongesteld geworden.
    Volgens FF heb ik niet eens een eisprong gehad! Maar als ik terug kijk bij mijn vorige maanden was ik ook rond deze tijd ongesteld.
    Het rare is dat ik zondag nog een positieve ovu test had.
    Echt shit dus....... :(

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    anoniem, das idd wel heel raar. Mss heb je wat spotting van je eisprong, tis mogelijk. Maar als je toch ongi word is het wel raar dat je een posi ovutest hebt ja. mss gekke vraag, maar heb je al een zw. test gedaan. mss toch stiekum een ei gehad en reageert je ovutest op zwangerschap. Wil je geen hoop aanpraten hoor, maar meer meedenken. Denk dat je moet gaan afwachten... er zit niet zoveel op :(

all, hier nog geen posi ovutest. Moeders net gebeld wat er nu eigenlijk gebeurd is. Uitgegleden over met mos begroeide stenen. Volgens het ziekenhuis is het niet heel ernstigs een klein breukje in het middenvoetsbeentje. Dinsdag moet ze weer terug.
    Nouja, met z`n allen de schouders er even onder. Vele handen maken ligt werk lol

Ik ga even aan het eten beginnen. Chicken tonight zoet/zuur met ananas en perzik :)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Even een inbraak.
    Mijn eerste (en tevens meteen laatste) tempronde kon FF ook geen ei vinden.
    Ik maakte me toen ook helemaal druk. En kijk eens, zelfs zonder eisprong ben ik zwanger geworden ;)
    Zeker omdat je ovulatietest positief was, is het zoals kweb ook zegt de moeite waard om er een zwangerschapstest tegenaan te gooien.
    Ik zeg niet dat je zwanger bent, maar niets is onmogelijk. Nee heb je, ja kan je krijgen!
    Einde inbraak.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    morgen krijg jij een geweldig mooi kruis hoor :)

5. @ kweb: wat vervelend van je moeder! Sterkte ermee! Hoop dat je snel weer een beetje mobiel is!

Ik heb ook een vraagje aan je. M'n ovu-test van gister was best donker, maar vandaag weer licht. Nu denk ik dat hij positief was gister, maar weet het niet zeker omdat hij lichter is als vorige ronde. Vorige ronde was hij 2 dagen best donker. Kan het zo zijn dat het evengoed een eisprong is? Hoe kan het dat hij niet zo donker wordt? Of is het vals alarm?

6. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ Liesben en Kweb:
    Voor mijn gevoel ben ik niet zwanger maar als mijn ongi de komende dagen niet verder doorzet ga ik het denk ik dan toch maar een zwangerschapstest proberen...zou wel geweldig zijn als het zo is..

O, ja Kweb, beterschap met je moeder :)

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kweb,

Sterkte met je moeder!

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Susan: Bedankt! Balen van je nega test.

Djaar: Ik heb de laatste paar dagen ook een beetje jeuk. Ik heb een cremepje tegen vaginale schimmel dus die ga ik gebruiken als het erger wordt. Denk niet dat het bij jou aan de clomid ligt. Ik zou voor de zekerheid even de huisarts bellen. Voor zoiets hoef je vaak niet langs te gaan maar schrijven ze je een recept voor.

Nijn: Veel plezier met je Wii fit.

Anoniem: Als ik je kaartje bekijk denk ik ook dat je geen ei hebt gehad.

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ lieve dames!

Bedankt voor de tips... denk dat ik het op 2 manieren zal doen... ééntje op papier naast m'n bed en dan geef ik op het einde van de week alles in in FF... dus... komt goed :)

dank jullie welletjes :)

Trouwens... heb vandaag voor het eerst mijn EI gevoeld! Ben er zeker van, was echt blij, stommerd :)

mijn eerste temp ooit, deze ochtend, was 36,45
    Is dat zo'n beetje normaal?
    nouja, ik zie wel!

liefs
    X theLady

10. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Even neuzen hier.
    Hè bah gebroken voet, kweb van je mama, hopelijk heeft ze niet al teveel pijn. :cry:
    Beterschap voor haar.

Nog allemaal wat meiden op eitjes jacht zag ik. :D
    Spannend allemaal.

Heel misschien ga ik voor de fun m`n temp. bijhouden, vind het best leuk om te zien of ik een kruisje krijg weer bij FF en ja voor het klussen hoeven we het niet te doen. ;)

Iedereen veel succes en we gaan allemaal dit jaar zwanger worden en verhuizen naar de zwangere temp. kaartjes. :)

Groetjes

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wops ik hoop dat je gelijk krijgt
    (nog steeds op jacht naar donor)

12. woops

woops Niet meer actief

Wil het niet lukken met donor-jacht?
    Ja ja jij gaat ook net als wij allemaal gewoon zwanger worden en zwanger blijven die 9 maanden.
    Het lijkt me nog wel heel zwaar als je net je wondertje hebt af moeten geven.
    Veel succes en ook nog sterkte meid. :D

13. Nog steeds niet ongi, ben benieuwd naar m'n temp morgen...

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wops nee helaas we hebben geen bekende die we kunnen vragen, en helaas is de vorige donor niet beschikbaar ivm werk in het buitenland , tja vind dan maae eens een andere betrouwbare,,
    Maar we blijven hopen...

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ziet er wel spannend uit.

16. woops

woops Niet meer actief

Jij bent gewoon zwanger. ;)

Hoop moet je blijven houden ja, ik ga voor jullie [-o<

17. woops

woops Niet meer actief

Ik ga op 1 oortje liggen.
    Voor de rest van deze week loopt de wekker om 4 uur af en om 5 uur beginnen.
    Maar daar tegenover staat dat ik om 13 uur afgewerkt ben.

Iedereen veel succes.

Groetjes

18. @wops: maar m'n test vanmorgen was negatief... :(

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Kweb, wat vervelend voor je moeder :( Jeetje, dat zal wel zwaar voor haar worden, erg lief dat jij en je zussen gaan helpen!

@ Anoniem, heel vreemd hoor :( Maar misschien stijgt je temp morgen door en was het een ovulatiebloeding? Bestond de spotting echt uit rood bloed?

@ Leonie, ik heb weinig verstand van ovulatietesten, maar ik weet dat bij de één de LH-piek langer duurt dan bij de ander. Stel dat je de vorige keer precies tijdens de piek gemeten hebt, dan was hij superpositief. Als je nu iets voor of na de piek test, dan kan hij volgens mij best positief zijn maar dan minder positief dan de vorige keer. Snap je?
    Dus het lijkt me dat hij wel degelijk positief was gisteren. Dat het streepje vandaag een stuk lichter was, zegt niet zoveel.
    Hopelijk krijg je vanaf morgen (of overmorgen) gewoon een mooie stijging, zodat je zekerheid hebt!

@ Thelady, fijn dat je je eisprong gevoeld hebt vandaag! Als het goed is, gaat je temp dan vanaf morgen of overmorgen stijgen.

@ Wops, ik snap je wel, maar stiekem kun je het tempen niet laten hè :) Het is ook heel lastig als je niet precies weet wanneer je nod is.

@ Ricmar, hopelijk vinden jullie snel weer een (geschikte) donor!

@ Susan, dus nog steeds spannend bij jou :) Ik ben ook erg benieuwd naar je temp morgen! Hopelijk blijft hij mooi hoog, dan wordt het nóg spannender. Voor de zekerheid *BLAAS* ik je temp omhoog!

@ Djaar, toi toi toi voor morgen! Hopelijk zit er nu wel vooruitgang in! Ik zal aan je denken!

@ Maar, hoe is het met jou?

@ All, weltrusten!

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik ga jullie hier maar ff verlaten...

Succes allemaal.

Deel Deze Pagina