Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. het blazen heeft niet geholpen mosa, m'n temp is gezakt..

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SUSAN, balen meid

MP, je hebt PB

Anoniem, in je vorige cyclus had je na je ei toch ook spotting?

Hier weer 36.1 ... geen ei ... die visjes van mn lief moeten wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel sterk zijn :)

http://www.fertilityfriend.com/home/salapio

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Al had ik gisteren wel een 'vruchtbaar' aanvoelende cervix. Voor mn zwangerschap had ik altijd duidelijk vruchtbaar slijm, echt water. Maar met de borstvoeding kan dat minder duidelijk zijn ... en dat is dus ook zo ... :rolleyes: (slijm was duidelijke dan mn kaartjes, nu allebei vaag :))

4. woops

woops Niet meer actief

O jee, nee toch, dat beloofd niet veel goeds. :(

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen lieve mEIden!

Hier ben ik weer! \:D/

Na 2 bizarre dagen (had een zigeunerbruiloft!), weer NORMAAL aan het werk. Hoewel ik nog helemaal brak ben van alle indrukken, ga ik vandaag heerlijk relaxed aan het werk.

Ikzelf begin nu een beetje zenuwachtig te raken voor mijn afspraak bij de HA vrijdag. Ben zo benieuwd wat ze willen gaan doen?!

Hoest hier?
    Nog geen nieuwe zwangeren?

6. woops

woops Niet meer actief

Alvast heel veel succes bij de huisarts vrijdag, en ik hoop dat je net als ik een heel prettig gesprek krijgt.

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Kweb; wat balen van je moeder, ik hoop dat het snel weer beter gaat en ze weer kan huppelen.

@ricmar; hoop dat jullie snel een geschikte donor gaan vinden, lijkt me heel moeilijk.

@Maar; alles komt goed op vrijdag, geloof me het valt best mee. zet je eigen vragen op papier en vraag ze, domme vragen bestaan niet!

@Salapio; dan maar nieuwe zwemploeg op laten draven!

@All; heb dus weer echo gehad en er was rechts niets van enige belangrijke maat te vinden en links gelukkig twee follikels die gegroeid leken echter nog steeds onder de maat voor deze fase geloof ik (9 en 11mm) Ga dus vrijdag weer terug zucht..... Over de jeuk. Gisteren na het vrijen ontdekte mijn mannetje allemaal vlokjes/propjes slijm (als snotjes) over zijn geslachtsdelen. Ik heb nog steeds last van een branderig gevoel maar het lijkt ietsje minder te worden. Ik heb vanmorgen maar even aan de gyn gevraagd en die zei dat het inderdaad een schimmel (candida) kon zijn die we blijkbaar allemaal wel bij ons dragen maar die maar af en toe tot uiting komt. Zou kunnen komen doordat de clomid de hormonen beinvloed en die op hun beurt weer het slijmvlies etc. Advies was nu even gewoon afwachten en als het over een week nog steeds zo is dan eventueel naar de huisarts. We zijn een beetje huiverig voor het middeltje tegen schimmel, het zou ook weer het zaad negatief kunnen beinvloedden. Dus maar even volhouden en niet krabben hahaha

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Mp,

Waar ga je heen :sad:.

Djaar,

Ik heb de afgelopen tijd na mijn pilstop ook 2 keer candida gehad.
    Heeft te maken met hormoonhuishouding.
    Je krijgt daar voor jezelf tabletten voor, en je vriend een zalfje, nergens om voor te schamen.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sammie; jouw ei is duidelijk geweest hoor, nu nog een beetje stijgen en hooghouden.
    Schaamte heb ik al lang niet meer en ik geloof dat vriend ook geen problemen met schaamte meer heeft. Heb alleen met de gyn besproken dat het waarschijnlijk verstandiger is nu om nog even niets te doen in de vruchtbare dagen (middeltjes kunnen veel invloed op zaadkwaliteit hebben in ons geval)

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wops & Djaar, thx meiden.

Djaar, het blijft dus nog ff spannend voor jullie.
    Ben heel benieuwd hoe het gaat strax.

Vervelend voor je van die schimmel. Tis idd dat iedereen het bij zich kan dragen, maar bij verminderde weerstand en idd hormonen, kan het zn kriebelende kop opsteken.
    Nix om je idd voor te schamen.

En voor nu maar ff met washandjes om je handen...? :D Geintje!

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ach een lekkere kriebel is ook niet verkeerd denken we maar. Elk nadeel heb z'n voordeel hahahaha

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Whaha! Das zeker zo!

Maar de hele dag over je bureaustoel heenschuren is ook zowat he... :D

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    hihihihihi :)

14. Loe

Loe Niet meer actief

whahahahha :)
    ik heb er waarschijnlijk eentje (zo'n beessie met schimmel) in mijn oor!

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loe; let maar op dat ze je niet bekeuren voor niet handsfree bellen zoals op telegraaf.nl te lezen is hahaha

Ik ga een vergaderen tot straks

16. Loe

Loe Niet meer actief

whaaaaaaaa, heb het net gelezen. Absurd zeg. Ik zou 3000 keer in bezwaar gaan :)

17. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ mosa, het wat niet echt rood bloed. Het was een beetje rose achtig bij het afvegen. Maar als ik ongi wordt is het in het begin altijd heel minimaal..

@salapio dat klopt had ik zelf niet goed opgelet Ik was/ben zo in de veronderstelling dat ik ongi ga worden omdat ik nu z'n lange cyclus heb.. :oops:

@ All gisterenavond heb ik getempt. (ik weet dat ik dat beter niet kan doen) mijn temp was laag 36.49.
    Vanmorgen heb ik getempt op het tijdstip dat ik dat altijd doe en toen was het 36.71 dus even afwachten. Misschien heb ik dan toch vannacht mijn ei gehad?
    Ik ben wel al de hele dag een beetje misselijk en ik heb flinke hoofdpijn. Die hoofdpijn heb ik ook altijd als ik ongi moet worden.

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mn vader werd ook een keer aangehouden, omdat ie zogenaamd zat te bellen in de auto! Ze wisten alleen niet dat die vader van mij de laatste bewoner op de wereld is, zonder mobiele telefoon. :) Dus pa heeft ze de auto laten doorzoeken... hihi

Kreeg ie uiteindelijk een bekeuring omdat ie geen gordel om had!

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dag dames,
    Zo, na langere tijd afwezigheid, toch maar weer even hier m'n neus laten zien. Heb in de afgelopen twee weken 2 (!) oma's mogen begraven (de mijne en een week later die van mijn man). Mijn hoofd stond dus niet zo helemaal naar tempen en ei-zoeken enzo. Ik zie dat ik ca. 50 pagina's achterloop, dus vergeef me als ik ze niet ga teruglezen ... ;)

Hier gaat het wel. Ik heb vanochtend weer een FM gehad en helaas moeten constateren dat mijn ei deze maand nogal traag is. Het zag ernaar uit dat ik in eerste instantie a.s. vrijdag voor de 2e IUI opmocht, maar mijn ei was vanochtend niet zodanig dat dat gaat gebeuren. Nu heb ik vrijdag wel nog een FM met een hele kleine kans dat er dan volgende week maandag een IUI gaat plaatsvinden, maar om je eerlijk te zeggen geloof ik daar niet zo in. De kans is groter dat mijn ei vrijdag zo rond 18 a 19 mm gaat zijn en dat ik dan zondag waarschijnlijk mijn ei zal hebben. Natuurlijk zit er een kleine kans in dat dat maandag wordt, maar toch. En in het weekend doen ze bij ons in het ziekenhuis geen IUI.

Heel eerlijk heb ik nu zoiets van laat maar ... ik wil geen IUI omwille van de IUI. Zonde van de poging. Dan maar van het weekend zelf ernstig aan de klus :oops: en dan maar hopen. Volgende cyclus wordt in ieder geval wel met hormoon ondersteuning (Clomid o.i.d.) en dan kunnen we het in ieder geval beter plannen.

Dus, dit wordt naar alle waarschijnlijkheid een kaartje zonder poespas en gaan we gewoon hard hopen en duimen dat het gaat lukken ...

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Suzy, wat een rotperiode heb jij gehad meis!
    Ik kan me voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent...

Neem je tijd en doe wat goed voelt!

Sterkte!

Deel Deze Pagina